LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mammoet Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mandi
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2007 18:26

Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door mandi »

Wie heeft er ervaring met Mammoet Keukens in Elen/Dilsen (België), Roermond of Hoensbroek? Ik zag hun folder, keukens waren helemaal niet duur.

Gr. Antia

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

8)
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 11 dec 2009 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Trommeltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2007 09:17

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Trommeltje »

Zelfstandigste misschien moet je eens goed lezen en vooral
goed luisteren naar het personeel daar .
Ik heb bij Mammoet Hoensbroek een keuken gekocht zo vanuit
de folder geen probleem.

hansdek
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2007 02:29

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door hansdek »

Zelfstandigste bedoeld denk ik dat als je iets afwijkends wil van de standaardopstellingen zoals vaak getoond in de folder (en dat is eigenlijk altijd zo omdat je opstelling thuis altijd net anders is) je dan de hoofdprijs moet betalen. Maar misschien hier niet

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

8)
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 20 okt 2008 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

adagium
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2007 09:19

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door adagium »

in Roermond heb ik een prijsindicatie gevraagd van een showroomkeuken; nr 60. (kwam uit Milaan?)
Men gaf een indicatie van de totale opstelling incl apparatuur. dit bedroeg 27000,-- (hoekopstelling + eiland+designblad etc.)
Ik was echter geinteresseerd in een gedeelte en vroeg om een raming.
Dit wa het reulstaat:
1/4 zonder appartuur en blad kwam uit op 3000,-- euro
hetzelfde (glazen toplaag) blad kon niet geleverd worden, daarvoor werkten zij samen met een firma uit Budel. Deze was ook veel voordeliger....
Omdat het blad met een merkje was afgewerkt -wat fraai uitzag- bleef ik doorvragen. Men gaf als reactie: het blad kwam uit Duitsland waar de materialen / uurlonen veel duurder waren. Mocht het blad daar besteld worden dan kostte dat circa 12.000 euro (afm 2.40m) ??!!

Daarnaast moest de klant het blad altijd apart bestellen, dit ging buiten de order om.

toch nog even teruggelopen en de opgegeven bedragen in relatie gebracht. 27.000 / 3.000 / 12.000.-- euro. Dit kon m.i. dus nooit. Mijn

Aanbeveling aan Mammoet: neem de klant en jezelf serieus en verkoop geen onzin!

Trommeltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2007 09:17

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Trommeltje »

Zelfstandigste ja ik heb de prijs zoals uit de folder
gewoon gekregen .[/quote]

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

8)
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 20 okt 2008 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Betse zelfstandigste,

Zoals je inmiddels wel weet vormen verjaardagen en de bijbehorende feestjes niet het beste referentie kader. Voortaan dus liever geen reactie……Dat scheelt weer een hoop teruggekrabbel enzo.........doe je best. :roll:

weiseriese
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2008 21:05

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door weiseriese »

We willen ons een keuken aanschaffen bij Mammoet keukens, kan ik accoord gaan met de door hun gestelde prijs, of moet in nog afdingen en zoja wat voor percentage moet ik dan aanhouden

vlindertje007
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 sep 2007 10:58

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door vlindertje007 »

Wij zijn bij Mammoet keukens Weert geweest.

Eerste keer onze wensen besproken.
De verkoper heeft vervolgens een tekening
en een offerte gemaakt.

Tweede keer kwamen wij langs om alles te bekijken
en te bespreken.

We krijgen meteen te horen dat alle keukens
van tevoren helemaal betaald dienen te worden!
We krijgen zelfs geen offerte mee naar huis en geen tekening!

Wij hebben duidelijk aangegeven dat wij daar nooit
mee akkoord zullen gaan.

Wij willen de offerte en de tekening op ons gemak thuis
bekijken en bij andere zaken was dit ook geen probleem.

Verkoper: 'dat is de gang van zaken vanuit Sijben, ik vindt het ook raar'

Ik vindt dit een rare gang van zaken, en zoals ik al zei: wij gaan hier nooit mee akkoord!

pieterjan
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2008 16:02

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door pieterjan »

ervaring mammoet keukens zelf wonen wij in roermond

ik deel graag de ervaring die wij hebben met de folder is toch dat je weer dat je wat anders koopt dan wat er in de folder staat
het is net zo met anderre aanbieders met een folder
het blijft altijd lastig
de winkeliers slapen echt niet
en spelen in op de trends

sjors112
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2008 20:54

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door sjors112 »

ik zocht een goedkope keuken en ik heb die zeer snel gevonden. ook de levering liep voorspoedig. er was een klein dingetje (ze hadden de verkeerde kraan geleverd) maar dit werd ook vrijwel direct opgeslost. de prijs verraste mij, vooral als je naar de concurrenten kijkt. ik ben bij de keuken concurrent geweest, maar hier koste ong. de zelfde keuken een heel stuk meer. de verkopers waren zenuwwekend want ze zaten in je nek te hijgen :shock: ze zijde dat ze kortingen konden regelen, maar de prijs was hierbij al inbegrepen had ik het gevoel. ook moest ik direct beslissen en kreeg ik geen bedenktijd. het was wel jammer dat ik niet bij mammoet de tekening mee naar huis kreeg, maar na een goed gesprek te hebben gehad met een van de verkopers werd alles mij duidelijk. ik heb ze ter plekke betaald, en ik ben zeer tevrede met mij keuken. ook raad ik iedereen deze zaak aan! :idea:

lainy
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:08

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door lainy »

Geplaatst op 01 Sep 2007 09:33 door adagium



--------------------------------------------------------------------------------

in Roermond heb ik een prijsindicatie gevraagd van een showroomkeuken; nr 60. (kwam uit Milaan?)
Men gaf een indicatie van de totale opstelling incl apparatuur. dit bedroeg 27000,-- (hoekopstelling + eiland+designblad etc.)
Ik was echter geinteresseerd in een gedeelte en vroeg om een raming.
Dit wa het reulstaat:
1/4 zonder appartuur en blad kwam uit op 3000,-- euro
hetzelfde (glazen toplaag) blad kon niet geleverd worden, daarvoor werkten zij samen met een firma uit Budel. Deze was ook veel voordeliger....
Omdat het blad met een merkje was afgewerkt -wat fraai uitzag- bleef ik doorvragen. Men gaf als reactie: het blad kwam uit Duitsland waar de materialen / uurlonen veel duurder waren. Mocht het blad daar besteld worden dan kostte dat circa 12.000 euro (afm 2.40m) ??!!

Daarnaast moest de klant het blad altijd apart bestellen, dit ging buiten de order om.

toch nog even teruggelopen en de opgegeven bedragen in relatie gebracht. 27.000 / 3.000 / 12.000.-- euro. Dit kon m.i. dus nooit. Mijn

Aanbeveling aan Mammoet: neem de klant en jezelf serieus en verkoop geen onzin!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock:

HEELEMAAL MEE EENS !!!!!!!!! LET OP !!!! SCHAFFRATH DUITSLAND! Leveren ook naar Nederland VOOR VEEL GOED KOOPER!
Ze hebben de zelfde leverancier. Mijn keuken kost 2000 Euro goed kooper bij Schaffrath in Duitsland dan bij Mammoet in Roermond! Ik heb zelfs nog een grootere koel en vries kast in het zelfde opstelling!!! incl het monteren! Mammoet 650 euro montage Schaffrath 150 euro daar ben je al een heel einde goed kooper uit! :D En excelent service! :wink: Mijn keuken kost niet meer 9500 euro incl montage maar liefs 7500 euro voor precies de zelvde keuken :roll:

[/url][/b][/quote]

Vermetten
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:06

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Vermetten »

meolijk om znder fuoten te teipen! Zeker als je reclame maakt voor je eigen winkeltje!!!!

lainy
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:08

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door lainy »

meolijk om znder fuoten te teipen! Zeker als je reclame maakt voor je eigen winkeltje

SORRY MY DUTCH SUCKS BUT I TRY! :oops: When you are in Rome try and do what the Romans do, and when you are in the Netherlands you TRY to do what the Dutch do! :roll: and come up for your own meaning, i am sure you agree :) [/quote]

lainy
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:08

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door lainy »

Vermetten


Geplaatst op 20 Okt 2008 16:55 door Vermetten


--------------------------------------------------------------------------------

meolijk om znder fuoten te teipen! Zeker als je reclame maakt voor je eigen winkeltje!!!!


Sorry Mr/Mrs Vermetten was your reaction to my input a spelling inspection or were you just being insulting because you disagree with the input of the information i provided which contains my experience with Mammoet keukens

Branco
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2008 22:20

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Branco »

Vermetten maak je niet druk over die type fouten!
Mischien is het wel een klant maar moet hij of zij eerst
eens appels met appels vergelijken en niet appels met peren. :(
Ik garandeer je dat hij of zij niet 1 op 1 een vergelijk gemaakt
heeft tussen deze twee bedrijven anders was het verschil zeker
niet zo groot geweest. :lol:

toontje.l
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 16:19

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door toontje.l »

als je een goede verkoper wil hebben die oprecht en eerlijk is dan moet je maar eens gaan kijken en Elen Dilsen, die verkoper heb ik ook gehad en daar heb ik zeker geen spijt van nog minder van mijn keuken.
bij dit bericht wil ik Eric nogmaals danken voor de eerlijkheid en de snelle afhandelijng.

Deurges
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2009 23:18

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Deurges »

Vandaag bij Mammoet keukens geweest in Hoensbroek.
Verkoper in kwestie heeft mij in 1 uur tijd heel duidelijk laten zien, wat er mogelijk was en met me mee gedacht. Prijs viel extreem mee. Alles wat ik wilde en hoe ik graag zou willen nog onder mijn budget..

Het is nu afwachten hoe de levering etc gaat lopen, maar ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.

Gesloten