LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mandemakers/TOP

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Ben=Top

Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door Ben=Top »

Net zoals iedereen, die op zoek is naar een keuken, ben ik ook vrij onzeker over de huidige keukenmarkt. Vol goede moed hebben we inmiddels een keuken bij Mandemakers gekocht in Kaatsheuvel en we zijn super tevreden.... Ben M. heeft de complete keukenmarkt in handen met winkels als Mandemakers, Keukenkampioen, KeukenMaxx, Wooning, Brugman, Keukenconcurrent, Piet Klerkx keukens...... :D
:D Ik koop mn keuken nergens anders meer.... Service Top, Levering Top ofwel Ben = top!

Gast

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door Gast »

Is het voorgaande bericht toevallig geschreven door Mario van Boxtel alias de provisievanger van keukenadvies.com die als "onafhankelijke" samenwerkt met Mandemakers?

gratistipgever

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door gratistipgever »

leuk allemaal Mandemakers die alle keukenketens overneemt!!!!!!
Niet dus, als er geen concurentiezaken meer over zijn, zal de prijs verhouding altijd hoger uitvallen voor de klant!!!!
Mandemakers maakt met al zijn zaakjes reclame en stuntprijzen overal, maar weten vele mensen niet wat het goedkoopste is!!!!!

TIP : INFORMEER EENS BIJ KEUKENFIRMA"S OF RECHTSTREEKS BIJ DE INPORTEUR IN DUITSLAND DAN ZAL U OPVALLEN DAT DE KEUKENS DAAR 50 % MINDER KOSTEN DAN BIJ ALLE ZAKEN VAN MANDEMAKERS!!!!
EN BEZORGING EN MONTAGE IS OOK AF TE SPREKEN DOOR GEHEEL NEDERLAND, VER ONDER DE PRIJS DIE JE HIER BETAALD!!!!!!

ER WORD NOG STEEDS ONGELOFELIJK VEEL VERDIENT DOOR DE KEUKEN BOEREN HIER IN NEDERLAND!!!!!

(1) keukenhandelaar

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door (1) keukenhandelaar »

Pffff Mario van Boxtel
je reageerd op je eigen berichten en je prijst dat pruts bedrijfje zo hoog de hemel in. Je hebt het zeker onwijs druk met je zaakje dat je elke dag minimaal 15 keer op de site gaat kijken of je nog ergens je voordeel uit kan halen. Elke keukenzaak die niet aan Ben hangt had al een hekel aan je maar nu rijden ze ook nog door als ze je zien lopen.


Jij maakt de keukenhandel alleen maar verder naar de ********

Good job, maak een nieuwe site:

www.marios-onafhankelijkkeukenadviesburo.ben

Een keukenhandelaar ( nee niet van DMG ) bestaan ze nog ??? ja toch nog echt !!!!

joepies

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door joepies »

Een ander woord is er niet voor: dramatisch!
Na 4 maanden is de keuken nog niet naar behoren opgeleverd en horen we helemaal niets meer van Mandemakers.
We hebben al 4 keer vrij genomen omdat de monteurs zouden komen en die kwamen elke keer (!) zonder de juiste spullen.

TIP: Blijf zo ver mogelijk bij dit bedrijf vandaan (en ook bij alle aan Mandemakers gerelateerde bedrijven.)

chappy

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door chappy »

Ik vind het echt irritant wat de meeste mensen hier voor onzin verkondigen. Ik kan u met zekerhied zeggen dat voor 98 % alle keukens van de dmg 100% worden uitgeleverd. En uiteraard gaaat er wel eens wat mis, maar dat kan ook niet anders bij een bedrijf wat bijna 600 keukens per week!!!!!! afleverd. dan kan er natuurlijk altijd iets misgaan.
en ik denk niet dat de DMG zo groot geworden is door slechte kwaliteit en service. Ook zij zijn afhankelijk van hun keuken leveranciers, en als daar iets fout gaat kan de dmg daar ook niets aan doen.

Ook mijn keuken heb ik bij mandemakers gekocht, en ook die was niet 100%, uiteraard vond ik dat niet leuk , maar de service en nazorg was uitstekend.

dmg ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!

keukenverkopertje

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door keukenverkopertje »

chappiy beste kerel

allen iemand uit het vak praat over dmg (de mandemakers groep)als je
een klant was geweest en niet een verkoper had je het over een bepaalde winkel gehad en niet over de overkoepelende organisatie.
Deze hebben jouw geen keuken verkocht ,tenzij het onder personeelskorting is.

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Mandemakers/TOP

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

En de laatste voor vanavond uit de oude doos :D

Die boef van een Mario, leeft ie nog? :D

Gesloten