| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Micro Lynx verlichting
Micro Lynx verlichting
Ik weet niet of ik het op de juiste plaats heb staan,maar het is voor in de keuken,zodus
Ik ga mij misschien Micro Lynx verlichting aankopen i.p.v gewone spots,iemand ervaring met deze,want ze zijn wel nogal vrij duur,of weet iemand een goedkoop adresje voor deze .

Ik ga mij misschien Micro Lynx verlichting aankopen i.p.v gewone spots,iemand ervaring met deze,want ze zijn wel nogal vrij duur,of weet iemand een goedkoop adresje voor deze .

-
zelfstandigste
Re: Micro Lynx verlichting
Deze is wel vrij duur.Geplaatst op 16 Apr 2008 22:32 door zelfstandigste
--------------------------------------------------------------------------------
www.doeco.be
-
zelfstandigste
Wordt korting op gegeven! kan tot zo´n 30% zijn
Mailtje al binnen?
Mailtje al binnen?
kijk eens bij ikea, div.led verlichting mogelijk:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query ... geNumber=1
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query ... geNumber=1
Ik denk niet dat Ikea deze heeft,heb vandaag prijzen gekregen,lamp 13€ en houder 5€,is al wat minder dan in de keukenwinkel dan 55€ zonder BTW
Dus Belgen zijn ook gierig.....dacht ik al.
GWTE
GWTE
Niet Gierig,maar we worden niet graag bedotGeplaatst op 20 Apr 2008 06:57 door GWTE
--------------------------------------------------------------------------------
Dus Belgen zijn ook gierig.....dacht ik al.
GWTE
O, maar dan zijn Hollanders ook niet gierig...die worden namelijk ook niet graag bedot..
GWTE
GWTE
Heb ik nooit gezegd heGeplaatst op 20 Apr 2008 17:13 door GWTE
O, maar dan zijn Hollanders ook niet gierig...die worden namelijk ook niet graag bedot..
GWTE
In deze dure tijd is iedereen zuinig niet?