LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montage door Tulp keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Spuugzat

Montage door Tulp keukens

Ongelezen bericht door Spuugzat »

Ik heb een keuken gekocht bij Tulp Keukens Amersfoort. Ik heb daar gevraagd of ik alles door Tulp kon laten monteren en dat was geen probleem.

Groot was mijn verbazing toen bij het "inmeten" van de keuken een of ander bedrijf bleek te zijn ingehuurd door Tulp. Daar is nooit over gesproken toen ik mijn keuken kocht. Alle correspondentie moest dan ook via dat ingehuurde bedrijf lopen.

Vanaf dat moment heb ik gemerkt dat Tulp na de verkoop van de keuken geheel zijn handen van het vervolg aftrekt. Voor iedere vraag werd ik doorverwezen (na lang in de wachtstand gestaan te hebben) naar het bedrijf wat bijna nooit bereikbaar was.

Groot was dan ook mijn verbazing toen er door het door Tulp Keukens ingehuurde bedrijf weer een ANDER bedrijf was ingehuurd om de keuken te monteren. Voor de dingen die niet goed waren kon ik weer bellen met het bijna onbereikbare "tussenbedrijf". Ik heb er dan ook mijn buik van vol. Ik moet overal zelf achteraan bellen.

Dat is toch niet normaal? :cry:

Gast

Re: Montage door Tulp keukens

Ongelezen bericht door Gast »

Nee dat is zeker niet normaal...
Een beetje service aub, volgende keer beter..
Toch veel plezier van je keuken hoop ik..

de

Ongelezen bericht door de »

Tulp werkt sinds kort niet meer met eigen monteurs.
In verband met de reorganisatie zijn de monteurs niet meer in dienst van Tulp. Tulp zelf geeft aan dat dit alleen maar voordelen heeft voor de klant.

Heb je al een klacht ingediend bij het hoofdkantoor? Toen ik onlangs wilde weten of Tulp nou wel of niet failliet was kreeg ik een hele goede reactie van de directeur van Tulp keukens.

Ik ben van plan mijn keuken bij Tulp te kopen omdat ik vier jaar geleden heel prettig ben geholpen. Nu hebben wij een nieuw huis en wilde ik eigenlijk weer naar Tulp. Ik blijf je verhaal dus volgen want ik heb nog niets beslist.

Heel veel succes.

Mr.P.

Ongelezen bericht door Mr.P. »

Het gebeurd bij veel bedrijven dat voor bepaalde werkzaamheden derden worden ingezet.

Ook ik doe dit werk regelmatig voor derden. Echter hierbij presenteer ik mij als vertegenwoordiger van deze firma.

Wat ik aan uw bericht niet normaal vindt is dat men u bij Tulp niet meer te woord staat hierover. Normaliter behoren zij van de derde partij een volledig rapport te krijgen.

U heeft de order aan Tulp gegeven. Zij zijn uw leverancier en verantwoordelijk voor de gehele gang van zaken tenzij anders vermeld in de koopovereenkomst.
Leg anders de vraag schriftelijk voor en stel een termijn in het redelijke voor een schriftelijk antwoord.

Mr.P.

Gast

Geplaatst op 16 Mrt 2005 16:59 door de

--------------------------------------------------------------------------------

Tulp werkt sinds kort niet meer met eigen monteurs.
In verband met de reorganisatie zijn de monteurs niet meer in dienst van Tulp. Tulp zelf geeft aan dat dit alleen maar voordelen heeft voor de klant.

Toen er wat mis ging, stond de vertwijfelde monteur tijden te bellen omdat blijkbaar niemand een beslissing kon nemen. Tulp alleen mocht zeggen hoe en wat, maar de monteur mocht deze niet rechtstreeks bellen. Dat moest weer via de bemiddelaar/inmeter zodat de monteur circa 5 kwartier om de hete brei heen heeft staan draaien voordat er weer schot in de zaak zat. Droevig was het om te horen dat dit de "normale" gang van zaken was sinds die reorganisatie.

Als zoveel besluiteloosheid een voordeel voor de klant moet zijn, dan wil ik de nadelen bespaard blijven. Ik wilde alles aan 1 partij uitbesteden (voor mijn gemoedsrust) maar koop dus gewoon bij 3 partijen die voorgesteld worden als 1.

Tulp is toch al niet de goedkoopste met de montage maar om het risico en geregel uit de weg te gaan neem je dan toch maar de montage erbij. Je mag dan toch verwachten dat ze het beter regelen. Het was gewoon slecht.

Gast

NU bij Tulp kopen. Koop alsjeblieft je keuken bij Tulp.
Je kan hier op dit moment een prijs voor je keuken bedingen die de weerga niet kent.

:idea: Betaal niet voor de keuken compleet staat.
want voor dat bedrag kan je nergens een keuken kopen :!:

Moeilijke tijden, kan, maar voor elke prijs een keuken verkopen???

Gesloten