LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nelemans in Etten-Leur(N-Br)

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bruinzeel18

Nelemans in Etten-Leur(N-Br)

Ongelezen bericht door bruinzeel18 »

Hallo allemaal,

Wij zijn bezig met een keuken bij Nelemans in Etten-Leur.
Het gaat om een gelakte hoogglans keuken met een gezoet composiet blad. Ook moet er voor de aansluiting van de motorafzuigkap een gat door de keukenmuur naar de garage worden gemaakt. Daarna wordt er een doorvoer door het garagedak gemaakt. Omdat ik zelf helemaal niet handig ben, :oops: , wil ik dat allemaal door Nelemans laten doen.

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met dit bedrijf ?

Chanmaster

Re: Nelemans in Etten-Leur(N-Br)

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik heb geen ervaring met dit bedrijf maar het gat zagen door de muur en vervolgens door het dak van de garage om een afvoerkanaal te creëren is simpel en een beetje vakman kan dat zonder enige probleem. Daarbij is het wel van belang dat de dakafdichting op de garage correct plaats vindt. Niets om U echt zorgen over te maken dus!

Chanmaster

tukker2

Re: Nelemans in Etten-Leur(N-Br)

Ongelezen bericht door tukker2 »

Chanmaster
Wanneer zaag je een gat de muur voor het doorvoeren van een buis.
Ik hoop maar dat Bruinzeel 18 dit niet vraagt te doen aan de mensen die de keuken plaatsen anders zou het haar wel eens veel geld gaan kosten. Die zullen wel denken wat een dom blondje.

Bij Nelemans in Etten-Leur zullen ze wel advies geven wie het gat door de muur boord denk je niet. Een beetje keuken bedrijf doet het zelf maar je kunt natuurlijk ook de installateur vragen of die het gat maakt en meteen een dakdoorvoer plaatst.
Die installateur hebben ze misschien wel nodig voor het verplaatsen van water gas en elektra leidingen denk je niet.

Gesloten