LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Next 125 prijs indicatie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
wilco1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2006 09:02

Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door wilco1982 »

Graag zou ik van jullie horen wat deze keuken mag kosten. Ik weet mijn totaal prijs maar die zeg ik niet want ik wil een eerlijke indicatie van jullie.

Alles hoogglans lak wit en greeploos:
Onderkast 30cm
Spoelkast 60cm
Hoekonderkast met draaiplateau 115cm
Kookplaatkast 90cm
Onderkast 60cm
Hogeapparatenkast 60cm x 206cm
2x Bovenkast 60cm

Granieten werkblad zwarte m gezoet extra dik
hoek keuken met 2x afmeting 215cmx60cm
smetplint 10cm hoog
490cm totaal

Bauknecht solo gas op glaskookplaat 4 plus wok 90cm
Siemens vaatwasser
siemens wandschouwkap
siemens combimagnetron
siemens koelkast

Ik hoor graag wat jullie er van denken.

keukenkenner
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 apr 2006 16:36

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door keukenkenner »

Beste Wilco, zo werkt dit toch niet. Je doet alsof het per kilo is. Kijk eens qua apparatuur hoeveel verschillende apparaten Siemens qua bediening kan leveren. Je hebt het niet eens over typenummers. Welke granietsoort bedoel je, want ook hierin zijn grote verschillen? Daarnaast wat de mooie next125 keukencollectie betreft ... welk model bedoel je eigenlijk? Een model uit prijsgroep 1 of uit prijsgroepen 2 tot 6? Welke grepen? Hoe is het met de montage? Ik vind dat je zo niet met de detailhandel en fabrikanten mag omgaan. Ga wat betrouwbare next125 dealers bezoeken. Vraag eventueel hun adressen bij de importeur in Amsterdam op en vergelijk appels met appels. Wat je nu doet is absoluut zinloos.

JCVD
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:51

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door JCVD »

Waarom geen prijs per kilo. In Nederland is het verplicht om in een winkel je goederen geprijst uit te stallen.
Wat het probleem met de keukenboeren is dat men dat niet durft.

Ik ben nu bij een keukenboer uitgekomen die mij een handgemaakte keuken kan aanbieden (alles design, gelakt, greeploos) en dit alles onder de prijs van bv BasisKeuken. Alles wordt opmaat gemaakt, ook afwijkende maten ZONDER meerprijs. Nah, welke keukenzaak doet dat na??

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door rayke »

keukenmeubelen 1800 euro
blad 1200 euro
apparatuur adviesprijs -40%

Rayke

wilco1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2006 09:02

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door wilco1982 »

Ik kan wel alle type nummers geven maar het gaat gewoon om het topmodel van next en de top producten van siemens. En het is een indicatie hoef niet precies het verschil te weten.

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door pickles »

het is een indicatie hoef niet precies het verschil te weten.
oh gelukkig maar...
vooruit dan: tussen de 5000 en 50000 euro (ongeveer dan hè...) :lol:

keukenkenner
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 apr 2006 16:36

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door keukenkenner »

Je hebt gelijk, absoluut onzin dit soort vragen. Bepaal je eigen budget, bezoek betrouwbare keukenzaken ... niet bij voorbaat de z.g. discount ketens en zeg dat je niet van 'opgedraaide prijzen' houdt. Vraag om informatie bij de fabrikant en je zult beslist een betrouwbare keukendetaillist vinde, die je eerlijk kan informeren over kwaliteitsverschillen tussen keukenfabrikanten, apparatuur en aanrechtbladen. Vrijwel alles in het leven is een kwestie van vertrouwen dat bevestigd wordt als je er een goed gevoel bij hebt. Veel succes gewenst!

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Next 125 prijs indicatie

Ongelezen bericht door loesjes »

ten eerste denk ik dat het vrij moeilijk te zeggen hoeveel je keuken kost omdat je verstrekte gegevens veel te sumier zijn. dus als er hier een prijs genoemd wordt dan heb je er nog weinig aan toch, je weet dan niet waar die prijs voor is.


Als ik naar je keuken meubelen kijk, dan vraag ik me af, waar je vaatwasser komt en of er geen front voor moet.
is er geen sprake van een spoelbak?
kookplaatkast is dat met lade's of met deuren

en zo kun je nog wel even doorgaan

je bent op zoek naar een prijsvergelijk of indicatie, maar dan zul je denk ik echt meer info moeten geven om tot een EERLIJKE indicatie te komen,

Gesloten