LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Offerte keuken, graag advies!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MandyDeurne

Offerte keuken, graag advies!!

Ongelezen bericht door MandyDeurne »

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik naar een aantal keukenzaken geweest om rond te kijken, en ik heb een aantal offertes laten opstellen.
Later vandaag ben ik teruggebeld door een keukenzaak die een 'offerte' heeft uitgerekend. Aangezien ik er helemaal geen verstand van heb wil ik deze graag aan jullie voorleggen.
Ik ga alleen in een nieuwbouwhuis wonen, dus mijn budget is beperkt.

Budget = 7500 euro, hiervoor krijg ik:

Hoekkeuken van 3.00 bij 2.75
Inclusief apparatuur:
- Inbouwvaatwasser, Inbouwkoelkast, Inbouw-combimagnetron van whirlpool
- Inductiekookplaat van Pelgrim
- Afzuigkap (roestvrijstaal, italiaans)
- inclusief spoelbak en mengkraan

Deze keuken is op basis van hoogglans, ik weet niet of het jullie wat zegt maar ze rekenden door middel van series van 1000 tot 7000. Deze zit in de 6000.
Inclusief granieten aanrechtblad.

Kunnen jullie mij helpen of dit een goede offerte is?

Groetjes Mandy Munsters

CocaCola81

Re: Offerte keuken, graag advies!!

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Mandy, de informatie is te summier om te kunnen beoordelen: Typenummers, soorten kasten (ladekasten zijn duurder bijv.), kastinrichting zoals draaiplateau's?

Wat je zelf even kunt doen is de typenummers van je apparatuur erbij leggen en op inbouwapp-websites (voor een goed gemiddelde meerdere site gebruiken zoals VeiligKopen.nu, 4inbouw.nl en inbouw.nl de netto verkoopprijs ervan opzoeken.
Trek dat gemiddelde af van je 7500, haal er dan nog ca. 1250 E vanaf voor de montage en wellicht weet je de prijs van je werkblad, dan houd je de kastprijs over in feite. Dat bedrag moet je dan aanspreken of niet.

Je schrijft over series, toevallig Keukenkampioen?

MandyDeurne

Hoi,

Nee het gaat niet over keukenkampioen maar over grando keukens. Ik weet de nummers niet precies omdat ik de offerte niet thuis heb. Ze zeiden dat het niet mogelijk was wat ik wilde. Het zou minstens 12000 euro kosten. Toen ik thuis was kreeg ik echter een telefoontje dat het in overleg met de directeur voor 7500 aangeboden mocht worden.

Maar bedankt voor de reactie. Ik begrijp dat de informatie die ik momenteel heb te sumier is.
Ik heb 1 lade van 1 meter en 2 grote laden (korstladen of zoiets??) van 1 meter... daarnaast kasten waarvan 1 met een caroussel.

Groetjes Mandy

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Het zou minstens 12000 euro kosten. Toen ik thuis was kreeg ik echter een telefoontje dat het in overleg met de directeur voor 7500 aangeboden mocht worden.
Dan zou ik er niet eens meer over nadenken, en verder kijken!
Ze wilden je eerst belazeren door je 4500 euro meer te laten betalen.

De meeste deskundigen hier zullen niet erg enthousiast zijn over het merk inbouwapparatuur

janjansssen

Ongelezen bericht door janjansssen »

6000 euro max. incl plaatsen.

Geef aan dat je dit maximaal wil betalen, en direct wilt tekenen.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 28 aug 2009 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

Geef aan dat je dit maximaal wil betalen, en direct wilt tekenen.
dat is goed advies !!

hoogglans lak aanwijzen in show en hoogglans kaftpapier krijgen. verchroomde handvaatjes; kunststof of messing ? RVS of rvs-look?
er zijn ook uitgeklede apparaten in de handel, die niet in de consumenten boeken voorkomen, scheelt vaak een letter of getal

truckjes zat voor dit soort domme akties !

gewoon papieren lekker mee naar huis nemen, goed door lezen, voor mijn part hier publiceren en daarna wel of niet getekend inleveren.

MandyDeurne

Hoi allemaal,

Hartstikke bedankt voor de reacties.
Met de meeste reacties kan ik ook wel wat.
Natuurlijk begrijp ik dat de meeste 'experts' hier geen whirpool apparatuur en dergelijke aanraden, maar dit heeft inderdaad te maken met mijn budget.
Ik wacht nog even af wat de andere offertes zijn en volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak.

Groetjes mandy

Gesloten