Tevens verneem ik op dit forum dat de werkstijl niet erg veel anders is en dat sommige Duitste bedrijven ook alleen een eindprijs noemen zonder die specificatie.
Wellicht is het spel van de marges en het hoog inschieten bij onze Duitse keukenvrienden gewoonweg wat minder.
Want begrijp dat je dat geleur zat bent ( heb ik ook zo ervaren) echter een reactie op je offerte uit DL is toch fair voordat je roept dat het daar allemaal beter is?
Denk dat door wangedrag van voornamelijk grote keukenbedrijven de kleinere in NL bestaansrecht hebben en hier het voordeel uit kunnen halen. Zou dan ook niet gelijk de trein naar het oosten pakken maar eerst eens bij een kleinere zaak kijken.
Wellicht is het fair om je specifikatie hier aan te geven en wellicht komt er heel wat anders uit.
Vindt het gewoon naar dat deze voor mij Dolle dinsdag verhalen steeds meer gehoor krijgen en ik al voor dom ben uitgemaakt dat ik mijn keuken niet in Dtsland heb gekocht. Ik hoop dat de keukenbranche in NL toch eens dingen op een rijtje zet om deze wind te doen keren. ik blijf erg kritisch over de duitse succesverhalen. Tevens nog dik tevreden met mijn keukenadviseur en aanschaf.
"Den vaderland getrouwe ben ik tot in den dood"
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)