ondanks het forum reglement ongegeneerd reclame maakt voor je eigen clubje en keukens.
GWTE,
Dus nu werk ik opeens voor Euronorm of Format? Ok dan, wat jij wil. Format aanprijzen is geen doodzonde en zie ik niet als spammen omdat dat niet direct naar mijn toko verwijst. Hoe de Nederlandse agent van Format met klantvragen omgaat heb ik al aangegeven.
Beste Umwoning,
Bedankt voor de aanpassing van je bericht. Krijg ik toch nog de tijd om zondag het vlees te snijden
Beste Scheuj,
Als je dat echt voor elkaar krijgt dan lach ik me gek. Wat zal dat een rust opleveren.
Beste MarcM,
Je hebt helemaal gelijk. Waar 1 persoon je op dit forum een adres geeft staan er 5 klaar om dat weer af te branden. Beste manier is nog steeds rondvraag in de kennissenkring.
Ik denk dat die dag extra wachten op adressen beter besteed kan worden met het bezoeken van een aantal keukenzaken. Geef bij binnenkomst aan wat je verwacht van de winkel. Geen koehandel-handjeklap maar direct een scherpe prijs.
Bezoek wat kleine zaken. Vaak moeten deze draaien van mond-tot-mondreclame. Omdat deze winkels vaak niet veel keukenopstellingen hebben staan vergt het iets meer fantasie maar een goede 3d tekening
maakt veel goed.
Succes met zoeken!