LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Omgeving Utrecht
-
Omgeving Utrecht
Wie kan ons een goede keukehandelaar adviseren in de omgeving Utrecht? Geen grote keten aub (daar hebben we onze buik vol van) maar een eerlijke winkel met transparante afspraken en prijzen.....
Hoor het graag van iemand
Hoor het graag van iemand
-
Re: Omgeving Utrecht
Nominatie voor de Radar-mop van het jaateen eerlijke winkel met transparante afspraken en prijzen.....
een bepaalt merk in gedachte? weet iemand waar ik persoonlijk goede ervaring mee heb.in soest
weba driebergen/bilthoven
-
Hoi,
Wij zijn heel goed geslaagd bij van Kempen keukens in Alphen aan de Rijn. Na 5 zaken bezocht te hebben en daardoor precies te weten wat we wilden kregen we daar direct een superscherpe offerte. (ja, we kregen de offerte ook mee ook)
Groetjes,
Lizzy
Wij zijn heel goed geslaagd bij van Kempen keukens in Alphen aan de Rijn. Na 5 zaken bezocht te hebben en daardoor precies te weten wat we wilden kregen we daar direct een superscherpe offerte. (ja, we kregen de offerte ook mee ook)
Groetjes,
Lizzy
Ik ken van kempen in Alphen a/d Rijn ook. Is een aanrader en kan een verademing zijn na bezoek aan al die keukenkampioenen/concurrenten/ enzovoorts. Gewoon recht door zee en een heldere scherpe netto prijs.
Weba Design uit Bilthoven komt op mij ook niet slecht over (offerte uitbrengen en ideeën)
Hebben nog meer mensen ervaring met deze leverancier?
Hebben nog meer mensen ervaring met deze leverancier?
beste Lezer,
Absoluut niets kopen bij Verdonk keukens in Maarssen, wij hebben daar helaas onze keuken gekocht en zitten nu al meer dan ander half jaar met een probleem wat maar niet opgelost wordt. Beloven vanalles maar blijven proberen het probleem in onze schoenen te schuiven.
Dus absoluut niets kopen !!!!!!
Absoluut niets kopen bij Verdonk keukens in Maarssen, wij hebben daar helaas onze keuken gekocht en zitten nu al meer dan ander half jaar met een probleem wat maar niet opgelost wordt. Beloven vanalles maar blijven proberen het probleem in onze schoenen te schuiven.
Dus absoluut niets kopen !!!!!!
ik heb goede ervaringen met Imabo in Nieuwegein. Mooie showroom met veel merken. Goede voorlichting zonder druk om te kopen.
Ook eerlijke prijsstelling, misschien een tikje duurder vergeleken met Duitsland. (ik was al in Duitsland geweest en had een Siematic offerte).
Uitstekende service rondom installatie. Grote keuken was in een dag geplaatst zonder enig mankement.
Ook eerlijke prijsstelling, misschien een tikje duurder vergeleken met Duitsland. (ik was al in Duitsland geweest en had een Siematic offerte).
Uitstekende service rondom installatie. Grote keuken was in een dag geplaatst zonder enig mankement.
@Garriets
Weba Bithoven, serieuze keukenmensen, goede service en doen alles.
En ik heb er geen eens aandelen
Weba Bithoven, serieuze keukenmensen, goede service en doen alles.
En ik heb er geen eens aandelen
@ keukeloos.
Ga eens kijken bij Middelkoop in Culemborg.
Hier hebben ze alle prijs kwaliteits verhoudingen en alle bekende merken.
Voordeel : betalen 15 na montage !!!
Ga eens kijken bij Middelkoop in Culemborg.
Hier hebben ze alle prijs kwaliteits verhoudingen en alle bekende merken.
Voordeel : betalen 15 na montage !!!
-
Hallo mensen,
Iedereen bedankt voor alle tips.
Inmiddels zijn we geslaagd in Duitsland, bij Ardland in Nordhorn.
Wat is er gebeurd met omgeving Utrecht???Omgeving Utrecht
Gefeliciteerd en veel kookplezier....
-
Wie kan ons een goede keukehandelaar adviseren in de omgeving Utrecht? Geen grote keten aub (daar hebben we onze buik vol van) maar een eerlijke winkel met transparante afspraken en prijzen.....
Hallo mensen,
Whatever........veel plezier met de keuken!
-
@zelfstandigste:
Ben je een beetje frust of zo????
Ben je een beetje frust of zo????
-
Neen, opmerkzaam en melig.........
Dat van "veel plezier met de keuken" is gemeend !!!
Dat van "veel plezier met de keuken" is gemeend !!!