LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbekende merken keukenapparatuur: goed en slecht?
-
Re: Onbekende merken keukenapparatuur: goed en slecht?
Corradi is een zeer exclusief merk in fornuizen.
Cucine Italiane in Bovensmilde heeft ze te koop staan, bel die eens!?
Cucine Italiane in Bovensmilde heeft ze te koop staan, bel die eens!?
-
Nu eens geen zei_kbericht van me maar een vraag aan m'n mede keukenfreaks..:
Wie kan mij wat meer info geven over gas-in-glass? Ik lees hier en daar wat over de "Izona / Luna" van Fisher en Paykel.
Ik vind het zelf een te-geile plaat. De branders en pannedragers verdwijnen in de plaat na gebruik. Helaas kan ik hier nog maar weinig info over vinden om me heen..
Hier een link: http://www.leblogdeco.fr/cuisine/1434-i ... esign.html
Alvast bedankt.
Wie kan mij wat meer info geven over gas-in-glass? Ik lees hier en daar wat over de "Izona / Luna" van Fisher en Paykel.
Ik vind het zelf een te-geile plaat. De branders en pannedragers verdwijnen in de plaat na gebruik. Helaas kan ik hier nog maar weinig info over vinden om me heen..
Hier een link: http://www.leblogdeco.fr/cuisine/1434-i ... esign.html
Alvast bedankt.
@ Kweenie.
Op gebied van koken ( kookplaten, ovens, afzuigkappen )is Smeg echt wel een goed merk.
Op gebied van spoelen en koelen zou ik iets van Bosch nemen of gelijkwaardig
Op gebied van koken ( kookplaten, ovens, afzuigkappen )is Smeg echt wel een goed merk.
Op gebied van spoelen en koelen zou ik iets van Bosch nemen of gelijkwaardig
Echt super Klepper, weet er verder nog niets van, maar denk dat bv een Gaggenau hier snel op zal inhaken, mocht het een hit worden.
Moi je préfère cuisiner avec des plaques électriques mais je reconnais que le design de cette table de cuisson à brûleurs est vraiment sympa. Pas de nouvel indice pour l’énigme au fait ?
GWTE (Pour Vous Service)
GWTE (Pour Vous Service)
-
GWTE À votre servicepour vous service
Gratis tippie
Niemand ervaringen met berbel afzuigkappen?Die kwam ik ook tegen op de site van wavedesign. Schijnt perfect te werken zonder filters. Iemand misschien ervaringen ermee? Wel erg prijzig, nog duurder dan itho. En die muurdoorvoer schijnt ook bijna geen weerstand te hebben.
www.berbel.de/nl
www.wavedesign.nl
Ik ben helemaal weg van de classic eilandkap, het gemak dat je de kap zo openmaakt en doekje overheen doet. Dus geen vieze filters meer. Zijn de opgegeven adviesprijzen van berbel/wave 'eerlijke' prijzen of kunnen daar ook nog korting vanaf zoals andere merken?
-
Berbel is gewoon heel erg goed is een ander soort kap; meest te vergelijken met vroeger veel verkochte exactum.
Prijzen zijn adviesprijzen, gaat korting af (zo rond de 20%).
Prijzen zijn adviesprijzen, gaat korting af (zo rond de 20%).
Mocht ie een weekje naar België???GWTE (Pour Vous Service)
-
Klepper, de klep dit is echt een toppertje.
Wil ik z.s.m in de showroom hebben,zal ook her en der wat navraag gaan doen want Italiaans is niet mijn sterkste eigenschap.
Wil ik z.s.m in de showroom hebben,zal ook her en der wat navraag gaan doen want Italiaans is niet mijn sterkste eigenschap.