LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onze droomkeuken
Onze droomkeuken
Wij hebben enkele maanden geleden onze keuken. op advies van een collega, bij Meer Keukens in België gekocht en waren zéér te spreken over de manier waarop we geholpen waren. Ook de prijs viel erg mee ten opzichte van andere keukenzaken. Helaas kregen we nog al wat kritiek over ons heen van andere lui op dit forum. Ik moest maar eens wachten tot hij geplaatst zou zijn. Nou, dat is tie. Hij staat er geweldig bij, geen enkel probleem en alles volgens afspraak. Wij zijn dus erg tevreden. Ik kan iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken. Niets dan lof, vader verkoopt en de zoon monteerd, geweldig team. Succes met dit forum, want ik kijk er niet meer op omdat het wel weer een negatieve z.. zal worden als er eens iemand iets positiefs meld. Veel succes allemaal, Alura
Re: Onze droomkeuken
Beste Alura,
Gefeliciteerd met je nieuwe keuken.
MVG
Gefeliciteerd met je nieuwe keuken.
MVG
-
Da's nog eens goed om te lezen......
Succes en veel plezier met de keuken.
groeten. zelfstandigste.
Succes en veel plezier met de keuken.
groeten. zelfstandigste.
Ik wilde eigenlijk ook wel iets vriendelijks zeggen.....maar ik heb nu echt even een brok in mijn keel van de vorige twee reacties.....................klefbekjes