LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
idref

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door idref »

Wij kochten 6 jaar geleden een keuken van Tulp:

Al het installatiewerk (had veel geld gekost) werd gesloopt en veranderd het was hier tekort en daar te lang.

De schouw was op maat gemaakt en achtereenvolgens: verkeerd model, verkeerde maat, verkeerde kleur, te kort ingekort, en als laatste in een verkeerd materiaal. Uiteindelijk hebben we het opgegeven en hebben die 5e schouw maar laten hangen, alles went tenslotte. Het bedrag wat we hadden achtergehouden hebben we besteed aan gezellige dingen.

tulp-monteur

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door tulp-monteur »

Ik ben monteur bij tulp keukens en ik ben erg :D trots op tulp

uit Rotterdam

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door uit Rotterdam »

Das wel leuk dat dit oudere onderwerp nu weer ter sprake komt.

Zoals eerder gemeld en boven te lezen ónze ervaringen met Tulp.

Bijna een jaar na het plaatsen hebben wij nog niet het hele montagebedrag voldaan. Was een geval van nalatigheid administratie Tulp en onze "laksheid". Onze ervaring is dat het gewoon een nette en coulante organisatie is maar, zoals eerder aangegeven, het is maar net hoe je ook jezelf opstelt.

Inmiddels zitten niet alle deurtjes meer even recht ten opzichte van elkaar maar agesproken is dat er binnenkort iemand kostenloos langs komt die e.a. bij zal stellen.

Lijkt mij toch een aardig teken van goede service ook al valt het formeel gezien nog in de eerste jaars garantie.

~marja~
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:37

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door ~marja~ »

lees mijn vriendin; verhaal maar eens 14 maanden wachten en nog niet klaar bij tulp keukens failliet gr marja

r&m

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door r&m »

beste,

Het valt me op dat gast alleen maar negatief is over de keukenboeren, jammer.
Tulp in woerden, daar zijn wij geweest echt super geholpen konden dik met de prijzen uit duitsland mee, goede kijk op keukens, prima met apparatuur etc.
Nee wij zijn super geholpen dus.....

PS: wij zijn ook bij keukenmaxx, bruinzeel etc geweest jammer dat iedereen zo opringerig is dan maar over eigenhuis keukens maar niet gesproken

Gast

Re: Ook eens een positief bericht: Tulp Keukens

Ongelezen bericht door Gast »

PS: wij zijn ook bij keukenmaxx, bruinzeel etc geweest jammer dat iedereen zo opringerig is dan maar over eigenhuis keukens maar niet gesproken
Dit is positief zeker?

KS

Gesloten