Over een tijd heb ik een afspraak bij Paul's keukens in Purmerend. Heeft iemand ervaring met dit keukenbedrijf? Ik heb hier en daar op het forum al gelezen dat er mensen werken die vroeger bij de Mandemakersgroep gewerkt hebben. Hanteren ze bij Paul's keukens dezelfde tactiek als bij DMG? Ik begreep ook dat er voor een bezoek ongeveer 4 uur wordt uitgetrokken. Ik wist dat een afspraak lang zou duren maar dit vindt ik wel erg lang. Is het de bedoeling dat je gelijk de onderhandelingen ingaat en dat er daarom zo lang voor een afspraak gepland wordt?
Alvast dank voor alle info.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Paul's keukens Purmerend
Re: Paul's keukens Purmerend
Ze
Laatst gewijzigd door Pfffff op 24 aug 2007 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet jij hoe het daar zit pfffff met betalen ?
ook 15% ter plekke dokken en de rest 2 dagen voor levering ( net als bij DMG / Bruynzeel etc etc. )
Vraag meteen bij het bezoek hoe ze omgaan met het aansluiten van de spoelbak en de kraan etc.
Bij Mandemakers werd ons vrolijk verteld dat ze dit niet doen; ook al hadden wij alles reeds op de juiste plaats aan laten leggen.
ook 15% ter plekke dokken en de rest 2 dagen voor levering ( net als bij DMG / Bruynzeel etc etc. )
Vraag meteen bij het bezoek hoe ze omgaan met het aansluiten van de spoelbak en de kraan etc.
Bij Mandemakers werd ons vrolijk verteld dat ze dit niet doen; ook al hadden wij alles reeds op de juiste plaats aan laten leggen.
ik zit er steeds meer over na te denken om die hele afspraak te gaan cancellen. Heb niet zo'n zin om gewoon 1 prijs genoemd te krijgen, sowieso omdat wij het aanrechtblad bij een vriend willen laten maken die een bedrijf in rvs heeft. Vindt gewoon dat je je mag orienteren en recht hebt op informatie (dus gedetailleerd en mee te nemen). Ik zou er zelfs voor willen betalen dat ze bij een keukenbedrijf 1 of 2 uur met je gaan zitten om alles op een rijtje te zetten. Zou me zelf dan mischien ook minder gepusht voelen door een verkopen.
Zal er nog eens goed over nadenken of ik niet naar iemand anders ga waar je wel een gedetailleerde offerte etc. meekrijgt.....
Zal er nog eens goed over nadenken of ik niet naar iemand anders ga waar je wel een gedetailleerde offerte etc. meekrijgt.....
Mijn advies probeer een kleine keukenzaak.
Deze geven meestal wel een gespecificeerde offerte mee en wanneer jij perse een ander aanrechtblad wilt hebben is dat voor dergelijke kleinere zaken geen probleem.
Veel succes
Deze geven meestal wel een gespecificeerde offerte mee en wanneer jij perse een ander aanrechtblad wilt hebben is dat voor dergelijke kleinere zaken geen probleem.
Veel succes
Ik zou me zeker niet bezwaard voelen om langs te gaan en er een paar uur aan spenderen.
Daar zitten ze voor en misschien krijg je daar wel een goede indruk.
Vraag in ieder geval alles wat je op kuekentechnisch vlak bezig houd zoals dat RVS blad van een ander.
Misschien gaan ze er wel soepel mee om.
Vraag in ieder geval goed naar de commerciele voorwaarden
En.... vooral nooit diezelfde dag tekenen; hoe goed het ook aanvolet.
Tekenen kan altijd nog een aantal dagen later, echt waar.
En als het een antal dagen later nog steeds goed aanvolet kun je nog beslissen of je alles daar gaat bestellen.
Succes !!
Daar zitten ze voor en misschien krijg je daar wel een goede indruk.
Vraag in ieder geval alles wat je op kuekentechnisch vlak bezig houd zoals dat RVS blad van een ander.
Misschien gaan ze er wel soepel mee om.
Vraag in ieder geval goed naar de commerciele voorwaarden
En.... vooral nooit diezelfde dag tekenen; hoe goed het ook aanvolet.
Tekenen kan altijd nog een aantal dagen later, echt waar.
En als het een antal dagen later nog steeds goed aanvolet kun je nog beslissen of je alles daar gaat bestellen.
Succes !!