LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pelgrim.. Siemens of anders keukeninbouwapparaten

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Carriebarrie

Pelgrim.. Siemens of anders keukeninbouwapparaten

Ongelezen bericht door Carriebarrie »

We zijn nog even met keuken bezig uit te zoeken .. Maar welk merk apparaten is nou beter. Pelgrim of Siemens . Pelgrim 8 jaar garantie als je min. 4 apparaten neemt, Siemens iets minder.

De apparaten die we willen: koelkast, kookplaat inductie, oven, stoomoven en afzuigkap (eiland)

Ben benieuwd naar ervaringen en adviezen

Bedankt alvast

kokka

Re: Pelgrim.. Siemens of anders keukeninbouwapparaten

Ongelezen bericht door kokka »

Wij hebben pelgrim. Nu al 7 jaar. Alleen problemen met koel/vries combinatie.
verder is het redelijk spul..geen topklasse.
ik vind prijs/ kwaliteit wel goed

Pixel

Ongelezen bericht door Pixel »

De 8 jaar garantie heb je bij Pelgrim hoogstwaarschijnlijk wel nodig, kwaliteit is een stuk minder dan Siemens. Dus als je budget Siemens toelaat dan zou ik zeker Siemens kiezen.

Corsarob

Ongelezen bericht door Corsarob »

Pixel schreef:De 8 jaar garantie heb je bij Pelgrim hoogstwaarschijnlijk wel nodig, kwaliteit is een stuk minder dan Siemens. Dus als je budget Siemens toelaat dan zou ik zeker Siemens kiezen.
Of dat getuigt van een goed product, waarbij ze juist 8 jaar kunnen geven.. Of zou ATAG ook een baggerproduct zijn? ;)

Ik ben zelf meer fan van Siemens, dat geef ik toe.. maar als het budget dat niet toelaat, heb ik met Pelgrim een mooi alternatief (wat ook veel gedeelde techniek met ATAG heeft). Bekijk je prijs/kwaliteit, dan doen zowel Siemens als Pelgrim weinig voor elkaar onder, hoor.

ernstnotenboom

Ongelezen bericht door ernstnotenboom »

Siemens zelf ook aangeschaft . Zit echter al ruim 7 maanden te wachten op de stoomoven. Geen communicatie vanuit Siemens en dus al 7 maanden een irritant gat in de nieuwe keuken. Laat je goed voorlichten over beschikbaarheid

Gesloten