LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijs keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
q00gs
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2009 21:43

prijs keuken?

Ongelezen bericht door q00gs »

Ik ben onlangs bij een paar keukenzaken geweest voor een offerte voor een rechte keuken van +- 4.00cm hoogglans gespoten keukenkasten (geen foliedeuren), Apparaten: Koel/vries,oven,magnetron,5 pits gaskookplaat,vaatwasser,afzkap alles van het merk Atag ik moet er rond de 8500,- euro (incl montage) voor betalen maar is dit niet te hoog geprijsd?

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: prijs keuken?

Ongelezen bericht door ice1982 »

Ik heb laatst een auto gezien, hij is rood en hij heeft wielen.... Hij moet 7500 euro kosten... is dat een goede prijs???

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: prijs keuken?

Ongelezen bericht door Emi »

wat mijn voorganger waarschijnlijk bedoelt: Is dat je in je vraag te weinig informatie geeft om een goed antwoord te krijgen.

Wellicht kan je wat meer uitleggen ? Welk merk is de keuken ? Welke materialen, hoeveel kasten, hoeveel laden etc en natuurlijk de apparatuur (welke en van welk merk)

Je post niet voor niets op dit forum - dat is omdat je informatie zoekt. Je maakt meer kans op een gedegen antwoord als je ook zelf meer tijd en energie in het formuleren van de vraag stop.

Heb je wellicht een offerte meegekregen van de keukenzaak ? Dan kan je daar wat meer uit posten.
Als je geen offerte hebt meegekregen - waarom eigenlijk niet ?

nielstre
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2009 15:11

Re: prijs keuken?

Ongelezen bericht door nielstre »

Naast de opmerking van bovenstaande personen denk ik toch dat men tegenwoordig ontzettend veel wilt voor zeer weinig geld. Als ik hoor dat de keuken alles inbegrepen heeft en geen foliedeuren zou ik persoonlijk een hoger bedrag verwachten. Maar zoals reeds gezegd, is vooral afhankelijk van (de kwaliteit) dat het merk levert.

q00gs
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2009 21:43

Re: prijs keuken?

Ongelezen bericht door q00gs »

ah zo
Atag magnetron MA4111L RVS
Atag gaskookplaat Hg7611A
Atag wandafzuigkap WS9011im
Atag vaatwasser VA6511RT
Atag oven ox6111E RVS
Koel/vries ? type onbekend

boven 2 kasten onder 7 kasten incl binnenlade hoogglans gespoten
rechte keuken van 3.95
spotjes en achterwand ook inclusief.

misschien zijn er bepaalde types die je afraad dan hoor ik het ook graag.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: prijs keuken?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hoogglans gelakt, 3,95m1 keuken met ATAG apparatuur als genoemd, montage, verlichting en achterwanden voor € 8500,--

Lijkt me een redelijke prijs, helemaal als u bij de keukenzaak een "betrouwbaar gevoel" heeft, dat is ook belangrijk...

Wat voor materiaal is het werkblad ? Is nog wel van belang voor prijsindicatie.

Gesloten