Beste keukenexperts,
Ik heb een laaste bod gekregen en wil vanavond tekenen. Om toch zeker te zijn dat ik niet (al) te veel betaal, graag ook jullie mening.
Ik heb een hacker 4030 hoogglans gelakt keuken. Opstelling is als volgt: ene kant 3.60, 2 maal korflades van 1.20 en 2 * 60 en 2 bovenkastje met lichtbodem en binnenkant glas. Graniet blad van 70cm blad en 40cm tegen de muur aan. onderbouw wasbak.
Andere muur is ook 3.60, 4 * 60cm hoge kasten en 2 * 60 cm smalle kasten boven en korflade beneden. ook hier graniet blad.(1.20)
Keukenapparatuur Siemens bruto 13.000.
eindbod is 17.250 inclusief montage en aansluiten. Het is geen mandemaker ( ik heb bij een mandemakerzaak 16.750 als bod gekregen), maar doe het liever niet daar.
Is dit een goed prijs mensen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijs om te tekenen???
Re: prijs om te tekenen???
ik denk dat je je beter kan afvragen of je er een goed gevoel bij hebt
als je er geen goed gevoel overhebt is alles te duur
ik denk dat je je beter kan afvragen of je er een goed gevoel bij hebt
ik heb er wel een goed gevoel bij maar voor 17k wil ik niet alleen maar op gevoel gaan
Voor dit geld zou ik er nog even rustig over nadenken. Waarom perse vanavond tekenen!!??
ik moest tekenen omdat ik op vakantie ga en onze woning wordt in oktober geleverd. ik heb dus inmiddels al getekend. Ik heb er no 6 korflades + nog 1,5 meter extra graniet gekregen(wand aan de andere kant). Ik heb er nu ook een goed gevoel bij. Het is een nette zaak en eerlijk gezegd, ook al zou het bij de mandemakersgroep 1.000 euro goedkoper zijn, zou ik het nog niet daar doen. Ik gun het de kleinere nette zaken meer. ik ben ook erg opgelucht dat ik een keuken heb, die we heel graag wilden en ook binnen ons budget. Ik wens iedereen veel succes want het is een hele aparte wereld, de keukenbranche