LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijsverschil kunststof of gelakte hacker systemat keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
wilga

prijsverschil kunststof of gelakte hacker systemat keuken

Ongelezen bericht door wilga »

:? Wie kan mij vertellen hoe groot het prijsverschil is tussen een systemat kunsstof ommantelde keuken en een mat gelakte keuken?
Ik heb nu een offerte voor een kunststof keuken, maar ben toch huiverig geworden na het lezen van de negatieve reacties op de folie keukens. Ik zou ook graag willen weten of je folie na een x aantal jaren kunt laten vervangen, of moeten er dan nieuwe fronten in.
wie kan mij zo snel mogelijk antwoord geven??? :D :D

OmeBen

Re: prijsverschil kunststof of gelakte hacker systemat keuken

Ongelezen bericht door OmeBen »

Meerprijs zou ik even opvragen bij je keukenleverancier.

De folie van Systemat is goed, maar minder duurzaam dan lak. Bij aanschaf van een folie keuken (Systemat) mag je er zeker van uitgaan dat de fronten in ieder geval langer mee gaan dan een paar jaar. Met goede apparatuur, bijvoorbeeld Siemens, Bosch, Miele en een normaal gebruik hoef je niet over de kwaliteit in te zitten.

wilga

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga morgen gelijk even naar de keukenleverancier voor de meerprijs van een eventuele gelakte keuken. Ik heb trouwens wel voor miele apparatuur gekozen, dus volgens jou hoef ik me met mijn oven geen zorgen te maken dat de folie er door de hitte afspringt!

wilga

:) ik heb zojuist op een ander forum gelezen, dat het belangrijker is, dat de ondergrond waar de folie op bevestigd is, van mdf moet zijn, Dit schijnt minstens zo belangrijk te zijn voor de goede kwaliteit van een keuken. Wie kan mij vertellen of hacker uitsluitend werkt met mdf voor zijn kunststof keukens? Ik kan hierover niets vinden op hun website.

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

ja hoor, hacker werkt met mdf basis materiaal onder een kunststof front.

Gesloten