LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij Kemie?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KWiggers
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2010 18:25

Problemen bij Kemie?

Ongelezen bericht door KWiggers »

Kennelijk geen problemen bij Kemie!
Laatst gewijzigd door KWiggers op 11 nov 2010 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: Problemen bij Kemie?

Ongelezen bericht door wini25 »

Ik ken de problemen bij Kemie niet, maar het is wel een kleinere onderneming. Momenteel zijn er tal van leveranciers in Nederland, dus ergens moet er eentje het een keer lastig krijgen. Je kunt ook eens kijken bij Erbi. Zij kunnen ook glazen bladen leveren, alleen ken ik de beschikbare afmetingen niet. Ik ga er echter van uit dat wat Kemie kan, Erbi zeker kan!

Marktkenner
Berichten: 230
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:34

Re: Problemen bij Kemie?

Ongelezen bericht door Marktkenner »

beste KWiggers,

ik vraag me af wie u twijfel gevoed heeft en waarom.
Omdat ik het bedrijf ken, kan ik u verzekeren dat Kemie met beide beentjes op de grond staat en niet ergens aan een afgrond of zo.
Als ik goed ben ingelicht bestaat Kemie al ruim 40 jaar en zijn ze nog steeds behoorlijk toonaangevend in de keukenwereld met bladen.
Daarnaast koopt u uw keuken en blad niet bij kemie, maar bij een detailist die u de spullen levert en waar u ook alles betaald. De winkel is derhalve aansprakelijk als het op een garantie aanspraak aan zou komen. De detailist dient de problemen voor u op te lossen met of zonder Kemie. Koop dus met een gerust hart het glazen blad wat bij Kemie vandaan komt.
Bent u al ingelicht over de voor- en nadelen van een glazen blad?
Naast glas is het ook mogelijk om een grote natuursteenplaat op de kop te tikken die bijv. 3 meter 10 is ofzo. Hier zitten wel wat haken en ogen aan, maar er is heel wat mogelijk.
Laat u goed informeren en laat u niet leiden door geruchten.

succes.

KWiggers
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2010 18:25

Re: Problemen bij Kemie?

Ongelezen bericht door KWiggers »

Marktkenner schreef:beste KWiggers,
ik vraag me af wie u twijfel gevoed heeft en waarom.
.
Als eerste, ik had geen enkele twijfel over Kemie maar het lijkt me niet vreemd dat je die krijgt als je te horen krijgt dat het bij Kemie niet goed zou gaan. Ik had ergens ook het idee dat de betreffende keukenzaak/verkoper die mij deze mededeling deed dat wellicht uit eigen belang deed. Zoals ik al schreef levert deze zaak geen bladen van Kemie, wellicht is dit een verkoopstrategie van deze verkoper? Ik had immers aangegeven perse een blad van Kemie te willen omdat zij de juiste lengtemaat kunnen leveren. Beetje vreemde verkooptactiek dan als je het mij vraagt.

Ik weet dat de garantie via de keukenzaak gaat maar na annulering van de kasten door de fabrikant zit ik niet echt te wachten op een annulering van een blad.

Ik ben op de hoogte van de nadelen van glas maar met een dun rvs blad dat inmiddels vol krassen zit ben ik wel wat gewend denk ik.

Bedankt voor de reacties!

Gesloten