Ik ben nu een aantal weken op zoek naar een nieuwe keuken. Ik heb een goed beeld van wat ik wil qua apparatuur en ontwerp.
Alleen qua design zit ik te twijfelen. De Y-line van Pronorm spreekt mij namelijk erg aan, deze heeft net een mooiere uitstraling dan een standaard greeploze keuken.
Ik heb dit model tot nu toe echter alleen bij de Mandemakersgroep gezien en vroeg me af of jullie weten of er ook nog andere dealers (ook net over de grens in Duitsland) zijn die dit type verkopen? Of kom je altijd bij DMG uit?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pronorm Y-line
-
Re: Pronorm Y-line
Pronorm is gedeeltelijk van Mandemakers, ik denk dat andere keukenzaken dan wel Pronorm uit de showroom gooien.
-
Re: Pronorm Y-line
Niet altijd, Keukenstudio de Singel in Alblasserdam verkoopt Y-line van Pronorm. Ligt in de regio van Rotterdam, weet niet of dat voor jou in de buurt is?gloeiendekip schreef:Ik ben nu een aantal weken op zoek naar een nieuwe keuken. Ik heb een goed beeld van wat ik wil qua apparatuur en ontwerp.
Alleen qua design zit ik te twijfelen. De Y-line van Pronorm spreekt mij namelijk erg aan, deze heeft net een mooiere uitstraling dan een standaard greeploze keuken.
Ik heb dit model tot nu toe echter alleen bij de Mandemakersgroep gezien en vroeg me af of jullie weten of er ook nog andere dealers (ook net over de grens in Duitsland) zijn die dit type verkopen? Of kom je altijd bij DMG uit?