LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Punto Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
manon61

Punto Keukens

Ongelezen bericht door manon61 »

Heeft iemand ervaring met het keukenmerk Punto ? Het is een duits keukenmerk .[/b]

Pino32

Re: Punto Keukens

Ongelezen bericht door Pino32 »

Het is het B-merk van Rotpunkt keukens. De fabriek heet Rabe & Meyer. De keuken is kwalitatief keurig, er zijn echter een paar kantekningen:
Bij de foliedeuren zijn er veel serviceproblemen
Bij de houtfronten en lakfronten zijn er veel leverproblemen.

Als de keuken eenmaal staat en er zijn geen deuren langs een oven is het een correcte keuken waar je jaren plezier van kunt hebben. Hou alleen rekening met een aantal leverproblemen vooraf.

pierre10000

Ongelezen bericht door pierre10000 »

Hierbij een reactie op het bericht over Punto keukens.
Het is werkelijk grote onzin dat Punto een B-merk van Rotpunkt zou zijn. Dit is absoluut niet het geval.
Ik ben te weten gekomen dat dit exact dezelfde keukens zijn, dit is puur een commerciële kwestie. En het zijn precies dezelfde deuren als van Rotpunkt. :D :D :D :lol: :lol:

pfff

Ongelezen bericht door pfff »

Stom l*llen is ook weer in het land, dank Pierre of Piet

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben ook een Punto, een fiat punto.

gastenr

Ongelezen bericht door gastenr »

Even een reactie over de punto keukens. Wij hebben een punto keuken en hij bevalt ons harstikke goed. kwalitatief een perfekte keuken als je maar geen folie deurtjes neemt daar horen we nog al eens slechte dingen over en bij de koop werden we goed geholpen. Een dikke 10 voor keuken Woonweide te Leiderdorp.

kenner

Ongelezen bericht door kenner »

Ik zit al heel wat jaren in het keukenvak, en heb dan ook met heel veel keukenmerken gewerkt. Ik heb nog nooit een merk meegemaakt wat zich zo flexibel opstelt. Dat er lange levertijden zijn is onzin. Rabe en Meyer kan momenteel binnen 5 weken leveren als het moet. Ook heb ik nog nooit meegemaakt dat een nelevering langer dan 3 weken onderweg is geweest. Mocht men andere ervaringen hebben, dan is dit over het algemeen niet de schult van Rotpunkt, maar ligt het probleem vaak bij de dealer. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Verder kun je spreken van een heel compleet merk, wat veel te bieden heeft voor een zeer betaalbare prijs. Niet twijfelen dus over dit merk.

gast286

Ongelezen bericht door gast286 »

[/quote]als je maar geen folie deurtjes neemt daar horen we nog al eens slechte dingen over [quote]
en hoeveel van hun markt is dat, denk je???????????

gastenr

Ongelezen bericht door gastenr »

Volgens zeggen worden in nederland 80% van de keukens verkocht met folie deuren.

Iconique

Ongelezen bericht door Iconique »

Hoe zit het met de kwaliteit van de lakdeurtjes?

We hebben hier een offerte liggen van een keukenboer waar we eigenlijk een heel goed gevoel bij hebben. Het enige waar ik over twijfel zijn de kwaliteit van de frontjes...

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

wij hebben ook rotpunkt verkocht.... wat een X-.X- zooi, nu 5 jaar later hebben we dr nog ellende van.
Rabe en Meyer kan momenteel binnen 5 weken leveren als het moet
Tjonge, dat doen de meeste fabrikanten. Met langere levertijden kom je echt niet meer mee.

Gesloten