LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Raab Karcher/ Erka Linea

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Nikon
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2006 22:11

Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door Nikon »

hallo allemaal, ook wij zijn druk bezig met het zoeken naar een keuken..

heeft iemand ervaring met Raab Karcher en hun eigen merk Erka Linea.

zitten zij bijv ruim met hun winstmarge, is het kwalitatief goed spul, ewat is erka linea, kan er weinig over vinden etc..

(tot nu toe zitten we op €11.000, inbouw apparatuur van a-merk, verder RVS grepen, en een kunststof werkblad)


ps mocht er al een topic zijn over dit bedrijf, zou ik graag een linkje zien, via de zoek machine kom ik er niet bij uit..

raymond75
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2006 21:04

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door raymond75 »

Ik ben ook benieuwd, ik heb de vraag een week geleden ook gedaan.

Dan ook nog in combinatie met Systemat..

Raymond

marjaaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2006 15:57

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door marjaaa »

Erka linea is pronorm. Raab karcher is niet duur maar de montage en de na service is niet al te best

Nikon
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2006 22:11

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door Nikon »

Erka linea is pronorm. Raab karcher is niet duur maar de montage en de na service is niet al te best
dank je wel!

kan ik verder concluderen dat vanwege de weinige reacties RC een oke bedrijf is en je ze alleen op de vingers moet kijken tijdens de montage..;)

Heeft verder iemand ervaringen met het merk pronorm? (ik ga ook even zoeken met de zoekmachine)

alvast bedankt!

rijk
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 feb 2006 20:58

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door rijk »

Ik ben misschien wat laat, maar R.K is een dure zaak en pas op als je problemen krijgt met je inbouwapperatuur heb je bij R.K.GEEN garantie, je moet het zelf oplossen met de fabrikant van de inbouwapperatuur,ook bij lekkage van b.v.de ijskast waardoor de platen van de keuken kromtrekken door het vocht, doet R.K. niets.De schade moet je dan verhalen op je inboedelverzekering. DAT IS R.K.

Nikon
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2006 22:11

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door Nikon »

ik was dit door mijzelf geopende topic eigenlijk alweer vergeten. o.a door de inderdaad erg hoge prijs die RK hanteert, of met andere woorden wij zijn inmiddels geslaagd voor een keuken bij een andere bedrijf.

wat mij betreft kan hier een slotje op..;)

whoknows
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 nov 2005 15:27

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door whoknows »

Mag ik vragen waar je geslaagd bent en wat voor merk keuken je hebt?

MBX
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2006 12:52

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door MBX »

Ik kan/kon voor mijn nieuwbouwhuis, als soort van pakket aanbieding, een keuken van raabkarcher krijgen. voor ongeveer 7000 euro met atag en pelgrim apparatuur. Heb inmiddels al wat anders gekocht omdat een ander mij voor 7 ruggen iets kon bieden wat 99% aan mijn eisen voldeed (met misschien iets mindere apparatuur, bauknecht)

rijk
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 feb 2006 20:58

Re: Raab Karcher/ Erka Linea

Ongelezen bericht door rijk »

De apperatuur die Raab.K.levert,daarvoor betaal de de BRUTO-adviesprijs, dus conform de prijs die in de folder vermeld staat,je krijgt dan zogenaamd korting op de keuken, echter ik weet dat er dan op de keuken een percentage opkomt en dat percentage gaat er dan weer vanaf en dat is dan de z.g.korting. Ik heb dit kunnen controleren want een kennis kocht exact dezelfde keuken echter zonder inbouwapperatuur en ik kocht de keuken MET inbouwapperatuur. Ik kreeg korting op de keuken, maar ik betaalde exact hetzelfde als mijn kennis. Dit is wel 5 jaar geleden, mogelijk dat Raab-K.nu een ander beleid voert. Alhoewel ik al bijna 2 jaar wacht op een blender (houten plint voor onder mijn ijskast van 50 bij 35 cm. (ongeveer).

Gesloten