LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Satink keukens Zwolle.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
senne77

Satink keukens Zwolle.

Ongelezen bericht door senne77 »

Heeft iemand ervaringen met Satink keukens in Zwolle?
Wij hebben ons laten informeren naar een keuken waar
ik eigenlijk al weg van was voor ik bij Satink keukens kwam, ik had deze al gezien bij de Ikea, maar was niet helemaal naar wens.

Vriendelijk zijn wij absoluut geholpen, niet meteen een verkoper op je dak als je aan het kijken bent, koffie en saucijzenbroodjes waren er ook in overvloed :lol: nee, geintje hebben we wel gehad, maar een heel relaxte sfeer hing daar, ok onderling met de collega's daar zoals wij gemerkt hebben.
Is er iemand die ons meer info kan geven?

Groeten Senne

klusser

Re: Satink keukens Zwolle.

Ongelezen bericht door klusser »

Waarom niet gewoon de keuken die je al gezien had bij de Ikea? Denk je dat deze niet goed is? Waarschijnlijk ben je er zo'n drie keer zo goedkoop uit. Daar is de sfeer helemaal relaxed en je wordt bovendien nog goed geholpen ook

kzin

Re: Satink keukens Zwolle.

Ongelezen bericht door kzin »

Ja hoor. een zaak als Satink vergelijken met de Ikea. En volgens deze gedachtegang van klusser is een praxis boormachine net zo goed als een makita. De opstelling en front kunnen erg op elkaar lijken, maar zijn daarmee nog niet hetzelfde. Satink is bij mijn weten geen slechte zaak, wel duurder. Ik vind alleen het showen met de hoge klanttevredenheids cijfers wat zij doen goedkoop, aangezien je als zaak zelf bepaald wie je aanmeld bij deze branche organisatie. (zie eerder topic hierover)

Gesloten