LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scharnieren hacker systemat
-
scharnieren hacker systemat
Ik heb gisteren een offerte opgehaald bij een keukenzaak in het oosten van het land. Het gaat om een Hacker systemat keuken. Nu vertelde de verkoper iets over de scharnieren van deze keuken maar helaas weet ik niet meer welke scharnieren in deze keuken zitten, hij had het over 2 merken: blum of hettich? Kan iemand mij vertellen welke scharnieren in de hacker systemat keuken zitten en wat zijn de beste?
Re: scharnieren hacker systemat
hacker gebruikt Hettich en die zijn uitstekend
Hettich heeft een mooi dempertje voor de scharnieren maar uit ervaring zal ik toch altijd voor Blum kiezen. Ik vindt de verstelling van de Blum scharnieren beter/makkelijker.
MVG
MVG
Scharnieren zijn van hettich en zijn prima!!!blum is ook wel goed, maar dat was hier de vraag niet. Mijn monteurs werken met beide net zo graag, het enige wat blum voor heeft is dat je de deurtjes iets gemakkelijker in hoogte kan bijstellen, maar kunnen ook de hoogtes van hacker deuren gewoon bijstellen hoor, kost alleen iets meer moeite... maar kwalitatief verschilt er dus bitter weinig.
Beste Princess,
Ook hettich heeft deze scharnieren hangt van het merk keuken af of ze al gebruikt worden.

GWTE
Ook hettich heeft deze scharnieren hangt van het merk keuken af of ze al gebruikt worden.

Ik vindt de verstelling van de Blum scharnieren beter/makkelijker.
Dat bedoel ik.............Bij Hettich is de deurdemper instelbaar (zoals je op het plaatje kunt zien) en kan het naamplaatje van het keukenmerk op het scharnier blijven zitten......dus wat is beter?blum is ook wel goed, maar dat was hier de vraag niet.
GWTE
-
Bedankt allemaal. Ik begrijp dat er gewoon goede scharnieren in de hacker systemat keuken zitten en dat het niet zo heel veel uitmaakt of het nu hettich of blum is.
Groeten keukenprincess
Groeten keukenprincess