LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Kodlin
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2007 22:57

Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!

Ongelezen bericht door Kodlin »

Bij Scheer & Foppen hebben ze spektakelweken met interressante aanbiedingen. In de folder van 22 okt stond een koffiezetapparaat en een friteuse in waar mijn keus op was gevallen. Als 1e klant kwam ik maandagmiddag om 13.00u bij het filiaal in Hengelo.
Helaas werd mij toen medegedeeld dat deze actie afgelopen was. Teleurgesteld ben ik naar huis gegaan. Ik heb vervolgens op de website van Scheer & Foppen dit bij de klantenservice kenbaar gemaakt.
6 nov werd ik gebeld door een medewerker van filiaal Hengelo dat ze voor mij een uitzondering maakten en dat ik beide producten op kon halen voor de aanbiedingsaktieprijs. Hulde.
Om de reclame slogan van Scheer & Foppen te benadrukken: "Vanzelfsprekend" goede service. :D

Pfffff

Re: Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!

Ongelezen bericht door Pfffff »

Wacht maar tot de folie loskomt, dan ben je niet meer zo lovend ;-)) :lol:

johnjones
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 okt 2007 19:58

Re: Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!

Ongelezen bericht door johnjones »

zelfs in de aanbeiding betaal je nog teveel bij scheer en foppen.
als er 1 winkel duur is is die het wel.

ChantalHoogendorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2007 16:28

Re: Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!

Ongelezen bericht door ChantalHoogendorp »

Wat een onzin dat Scheer en Foppen te duur is, elke electronica winkel heeft zijn duurdere en goedkopere apparaten. Ik heb de aanbieding ook toen bekeken in die week, en weet je, Scheer en Foppen kwam toen wel als goedkoopste uit de bus kwa winkels, alleen online was het product goedkoper te verkrijgen maar daar moest je dan nog wel verzendkosten bij rekenen waardoor het weer duurder werd.

Gesloten