LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schuller C3 murano kwaliteit en prijs

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
casio

schuller C3 murano kwaliteit en prijs

Ongelezen bericht door casio »

Wie kan mij vertellen wat de kwaliteit is van de schuller C3 murano, wie heeft er ervaring mee?.
En wat is een redelijke prijs voor zo'n 5.50 mtr keuken met kastjes boven en onder met een composiet blad en
inbouwapparatuur:
combi magnetron
afzuigkap
koel-vries combi
inductieplaat
vaatwasser
quooker

Mikester

Re: schuller C3 murano kwaliteit en prijs

Ongelezen bericht door Mikester »

Ik denk dat je qua prijs, zonder montage nog wel aardig onder de 10.000 moet uitkomen.

casio

Is de schuller een goedkope keuken?

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

goedkoop; wat is goedkoop ?
we leveren van Eggersmann ogenschijnlijk het zelfde front, vanuit dat perspectief is de Murano en schueller in algemeen een goedkoper merk.
Wil niet zeggen dat Schueller een slecht merk is, integendeel voor wat het kost krijg je wel waar voor z'n geld.

ik ben overigens van mening dat niet het meubel maar de apparatuur , de indeling en de montage, een belangrijkere rol spelen in het totaal plaatje;.

En ja, voor onder de 10 moet je makkelijk een murano kunnen doen

casio

Wanneer ik op het internet zoek naar de apparatuur de goedkoopste aanbieders dan is de apparatuur bij elkaar zo'n 5000 euro dus in een keukenwinkel waarschijnlijk een stuk hoger. een composiet blad zal zo'n 3000 zijn. Ik heb een offerte liggen voor 14000 euro dan is de keuken wel helemaal compleet geplaatst er komen dan helemaal geen kosten meer bij. Is dat dan redelijk?

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

dan zul je de boel letterlijk moeten specificeren, tis gewoon te vaag wat je hebt omschreven.
voorbeeld, je heb een combi van 800 euro en een Miele van 2400, composiet kan 250 per str. meter zijn of 650 per str. en een spoelbak kan 900 euro tot 2500 kosten.

Gesloten