LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic Zaltbommel

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gast

Siematic Zaltbommel

Ongelezen bericht door Gast »

Wie heeft er ervaring met Siematic uit Zaltbommel?

We hebben een huis gekocht op plan De Groote Wielen in Rosmalen en willen daar een Siematic keuken in gaan plaatsen, omdat onze huidige Siematic keuken goed is bevallen.

Nu heeft Siematic een nieuwe showroom geopend in Zaltbommel (langs A2), maar wij horen verschillende verhalen. Wie heeft er dus ervaring met dit berdrijf?

Groetjes vanuit Den Bosch

Gast

Re: Siematic Zaltbommel

Bij Brugman Keukens te Zwolle gekeken naar nieuwe keuken op een koopzondag. Speciale actie, dus vandaag tekenen en anders niet geldig. Wij weigerden voor 10.000 euro a la minute te beslissen en wilden de offerte mee om thuis nog eens te kijken en na te denken. Er werd met veel druk gepoogd ons alsnog te laten tekenen, de manager kwam erbij, we kregen extra korting, een heel toneelstuk werd opgevoerd etc. Wij waren het zat en wilden (kwaad) weglopen, maar ons werd bijna de weg versperd en nog meer pressie uitgeoefend. Uiteindelijk zijn we kwaad weggelopen. Het rare is dat we het de mooiste keuken vonden die we tot dan toe gezien hadden, tegen een acceptabele prijs en we wilden zelfs bij Brugman de badkamer kopen. We wilden alleen in rust overleggen thuis en een paar dagen later terugkomen. Dat alles hebben ze verpest door die druk uit te oefenen en ons helemaal krankzinnig te maken met het gezeur. Uiteindelijk hebben we elders een keuken gekocht.
Deze mensen hebben het ervaren bij Brugman in Zwolle, maar op het woord badkamer na, is dit onze ervaring met siematic in zaltbommel.
zegt genoeg, denk ik.

krantenlezer

Ongelezen bericht door krantenlezer »

Zie elders op deze pagina's naar onze ervaringen met een Siematis-keuken bij Piet Klerkx Keukens in Waalwijk.
Kort samengevat: TOP!!

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Krantenlezer,

Hoe vaak moeten we hier nog lezen waar je je droomkeuken vandaan hebt?
Zoals je uit de krant begrepen hebt, is herhaling de kracht van reclame.

Gast

Ik vraag om ervaringen van Siematic in Zaltbommel. De ervaring met Piet Klerkx heb ik al en geloof me, Mandemakers levert mij gen keuken.

Dus, wie heeft er ervaring met Siematic in Zaltbommel?

Gast

Verstandig: Piet Klerkx en vooral Mandemakers zijn prutsbedrijven. Helaas heb ik die ervaring. Siematic in Zaltbommel ken ik niet, Wel in Zaandam. Daar komt onze keuken vandaan. Er was slechts een dorpel in de verkeerde kleur, verder klopte alles gewoon! En nu, na 3 jaar, ziet de keuken er nog uit als nieuw. Alles werkt zoals het hoort te werken en we hebben geen klachten gehad. Dat hoor/lees je helaas wel eens anders...... Succes met de keuze, aan de kwaliteit van Siematic zal het niet liggen :!:

Wimpie

Ongelezen bericht door Wimpie »

Als ik jou was zou ik voor een siematic keuken ook niet naar Mandemakers gaan?????

Mandemakers is de grootste in Siematic Prutser dus wat wil je nu, veel betalen en als er iets mis is met de keuken 9 weken wachten of een keuken bij mandemakers kopen en als er iets mis is 4 weken moeten wachten.

Veel succes

Ik heb mijn keuken bij Nuva gekocht en ben zeer tevreden.

Wimpie

Wessy

Ongelezen bericht door Wessy »

Wij zijn er een paar maanden geleden geweest voor een keuken van onegveer 20.000 euro. Het viel mij zwaar tegen dat ze dezelfde verkooptechniek hanteren als Verkerk en Brugman deden: Zogenaamd eenmalige aanbieding (direct tekenen!), geen offerte op papier mee.
Als je dan weg wil gaan blijkt zelfs die eenmalige aanbieding nog veel scherper te kunnen, al met al geen positief gevoel.

----
Wesley
----

Gast

Als ik jou was zou ik voor een siematic keuken ook niet naar Mandemakers gaan?????

Mandemakers is de grootste in Siematic Prutser dus wat wil je nu, veel betalen en als er iets mis is met de keuken 9 weken wachten of een keuken bij mandemakers kopen en als er iets mis is 4 weken moeten wachten.

Veel succes

Ik heb mijn keuken bij Nuva gekocht en ben zeer tevreden.

Wimpie
Is WImpie de krantenlezer ?

Mandemakers is ook (mede)eigenaar van NUVA keukens!

Gast

Wij zijn een paar weken geleden in Zaltbommel geweest. Ik wil er nog geen schroef voor niets van hebben. De directeur kwam er bij toen we zeiden dat we een vergelijk wilde maken. we hebben nog nooit een keuken gekocht. Dit wordt onze eerste.

Ik kan nog boos worden. We mochten niet nadenken. We moesten meteen beslissen voor die prijs en als we dat niet deden hoefden we ook niet meer terug te komen, want daar konden de verkopers allemaal geen tijd voor vrij maken. IK WIL NIET MEER TERUG.

we hebben nu ergens anders een offerte lopen en daar zijn we keurig geholpen. We zullen daar aan kopen, maar we gaan eerst op vakantie.

Groetjes uit Brabant

Gast

beschik jij over verkooptalent? Kom dan op 5 en 6 novembernaar onze open dag.

SieMatic Total Concept zoekt

ervaren en onervaren keukenadviseurs

voor de grootste SieMatic showroom van Europa.
Bovenstaande tekst is een onderdeel uit een advertentie van dit bedrijf. (http://www.brabantsdagblad.nl/regioport ... !!,00.html)

Consument, let op: u loopt het risico om voor uw SieMatic keuken een onervaren verkoper te krijgen die het vak nog helemaal moet gaan leren. Let op!

Ze bieden deze mensen een 3 daagse cursus aan in Duitsland. 3 dagen! In 3 dagen zouden er ervaren keukenverkopers moeten staan. Laat me niet lachen.

Nogmaals, let op: u loopt het riscio dat uw nieuwe SieMatic keuken ontworpen wordt door een zeer onervaren keukenverkoper.

Tot slot is het wellicht noemenswaardig dat ze tot op heden nog steeds geen nieuwe directeur hebben gevonden. Blijkbaar wil niemand! Er is dus geen "leider"die deze nieuwe mensen kan opleiden en begeleiden.

Uw keus, consument!

opgenaaid

Ongelezen bericht door opgenaaid »

hallo,

dit bedrijf is een samenwerking van plieger nederland bv.

ik ben zelf in zaltbommel geboren.

gezien de reputatie van plieger zou ik daar niet bang voor zijn om evt daar een keuken te kopen.

siematic is topklasse.

ik heb wel een adres van iemand die handmatig keukens maakt van high density mdf materiaal (beter dan hout)

Gast

Jij bent in Zaltbommel geboren! Wat heeft er dat nu mee te maken?

Dit bedrijf, SieMatic Zaltbommel, is eigendom van Gebr. van Wanrooy uit Geffen, die ook in Tiel een zaak hebben.

Het pand waarin SieMatic Zaltbommel gevestigd is, is van Pflieger en SieMatic Zaltbommel huurt daar.

Ik ben niet in Zaltbommel geboren, maar dat hoeft ook niet om deze info te hebben.

Paperclipjes

Ongelezen bericht door Paperclipjes »

Een bezoekje kan geen kwaad. Ervaar zelf of je er een fijn gevoel bij hebt. Hier vind je over het algemeen, en in het algemeen slechts negatieve ervaring em notoire moddergooiers.

Succes met de aanschaf van jullie nieuwe keuken, en veel geluk in jullie nieuwe woning.

Gast

Leuke functie heb jij bij SieMatic Zaltbommel. Paperclip spelen, leuke job!

Gast

hallo opgenaaid,
ik ben niet met je eens dat mdf (welke kwaliteit dan ook) beter is dan echt hout. Onze massief houten keuken wil ik na 20 jaar nog wel eens vergelijken met een mdf keuken waar tegen die tijd waarschijnlijk de brokken af zijn.

Onze leverancier geeft bovendien ook nog eens 10 jaar garantie. Durft die mdf maker dat ook?

Janine

Gast

Opgenaaid heeft geen kennis van de keukenmarkt. weet je meteen hoe serieus je zijn opmerkingen moet nemen.

Wellicht is hij nu ook gepromoveerd tot paperclip bij de firma in Zaltbommel. Lopen er dadelijk wel veel paperclips rond, als ze maar niet in elkaar gaan zitten, met al die ervarin!

gastvrij

Ongelezen bericht door gastvrij »

Wat is high density mdf?
En waarom zou dit sterker zijn dan hout? En waarom hout persé sterker dan MDF?

Veel keukens zijn van spaanplaat, zo ook de onze die het bijna 30 jaar heeft uitgehouden.

Lijkt mij dat de zwakke plek van een keuken de apparaten zijn.
Kom maar eens om een 30 jaar oude koelkast of vaatwasser.
Al geldt hier natuurlijk ook; uitzonderingen bevestigen de regel. :)

Gast

Gastvrij,

Jij laat je ook lekker opnaaien door Opgenaaid!

Wie is hier nu opgenaaid?

Paperclipjes

Ongelezen bericht door Paperclipjes »

Ik ben niet werkzaam voor de Firma Siematic Total Concept. Ik stoor me alleen aan het reageren in dit topic. De TS vraagt om ervaringen niet om cowboyverhalen.

Voor sommige users is het misschien beter zeggen voor welk bedrijf ze werken ipv steken onder water te geven, met modder te gooien, kinderachtig reageren en dat alles onder een veilige schuilnaam. Plaats dan je echte naam, functie en bedrijfsnaam.

Gesloten