LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siemens vriezer

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Elly4803

Siemens vriezer

Ongelezen bericht door Elly4803 »

Mijn vier maanden oude vriezer slaat aan met een harde tik en zoemt/bromt dan zeker 10 minuten en dat drie keer per uur. Probleem is dat niet constant het geval is en dus niet gebeurde toen er monteurs kwamen kijken. Heb 2x een brief geschreven naar Siemens hierover. Zij zien nog steeds geen reden om de vriezer te vervangen en beschoouwen het dossier als gesloten. Wat kan/moet ik doen? Heeft iemand een goede suggestie?

dhc

Re: Siemens vriezer

Ongelezen bericht door dhc »

U moet bij de verkoper zijn en niet bij de fabrikant....

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

tja de vriezer koelt nou eenmaal niet vanzelf he, daar is een compressor voor nodig. en die maakt wat lawaai...

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

thecure schreef:tja de vriezer koelt nou eenmaal niet vanzelf he, daar is een compressor voor nodig. en die maakt wat lawaai...
Wilde zeggen, mijn vriezer slaat ook afentoe aan, gelukkig maar, anders smelten m'n ijsjes :)

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Elly4803 schreef:Mijn vier maanden oude vriezer slaat aan met een harde tik en zoemt/bromt dan zeker 10 minuten en dat drie keer per uur. Probleem is dat niet constant het geval is en dus niet gebeurde toen er monteurs kwamen kijken. Heb 2x een brief geschreven naar Siemens hierover. Zij zien nog steeds geen reden om de vriezer te vervangen en beschoouwen het dossier als gesloten. Wat kan/moet ik doen? Heeft iemand een goede suggestie?
Bij welke zaak heeft u de vriezer gekocht? Hoor zelf nooit mijn vriezer(s) aanslaan, alleen de koelkast. Het dossier kan nog niet gesloten worden; de garantie zit er nog op dus als het ding niet deugt moet men het euvel verhelpen. Lukt dat na de derde keer niet heeft u het recht de koop als ontbonden te beschouwen. (Laat de Tros Radar app maar zien, zegt Antoinette Hertsenberg :mrgreen: :roll: ).

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

tenormin schreef:
Elly4803 schreef:Mijn vier maanden oude vriezer slaat aan met een harde tik en zoemt/bromt dan zeker 10 minuten en dat drie keer per uur. Probleem is dat niet constant het geval is en dus niet gebeurde toen er monteurs kwamen kijken. Heb 2x een brief geschreven naar Siemens hierover. Zij zien nog steeds geen reden om de vriezer te vervangen en beschoouwen het dossier als gesloten. Wat kan/moet ik doen? Heeft iemand een goede suggestie?
Bij welke zaak heeft u de vriezer gekocht? Hoor zelf nooit mijn vriezer(s) aanslaan, alleen de koelkast. Het dossier kan nog niet gesloten worden; de garantie zit er nog op dus als het ding niet deugt moet men het euvel verhelpen. Lukt dat na de derde keer niet heeft u het recht de koop als ontbonden te beschouwen. (Laat de Tros Radar app maar zien, zegt Antoinette Hertsenberg :

Waarom deugt de vriezer dan niet?

Zo te lezen hoort TS de aangesproken compressor voor te koelen/vriezen, wat is er mis mee?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik zou het niet weten, nevermind, de TS hoort haar vriezer telkens (zoemt/bromt) vraag me dan af waarom mijn veel oudere vriezers geen greintje geluid maken? Bij koel/vriescombinatie 's, ja, dat kan, bij een vriezer: nooit iets gehoord. De mijne is Bosch, wat eigenlijk (zegt men altijd, ook Siemens is).

Gesloten