| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] silverline diagonale afzuigkap
silverline diagonale afzuigkap
Kan iemand mij iets vertellen over Silverline afzuigkappen. Ik zag een mooie diagonale.
-
Deskundige77
Re: silverline diagonale afzuigkap
Is dit dezelfde merk Silverline als de keuken?
Indien dit zo is, is het een eigen merk van Aswa keukens. Zij kopen dit zelf ergens in en geven dan ook zelf de garantie. Dit hoeft niet slecht te zijn, echter ben je 100% afhankelijk van je keukenleverancier en kun je (ook voor onderdelen) nooit terugvallen op een fabriek.
Indien dit zo is, is het een eigen merk van Aswa keukens. Zij kopen dit zelf ergens in en geven dan ook zelf de garantie. Dit hoeft niet slecht te zijn, echter ben je 100% afhankelijk van je keukenleverancier en kun je (ook voor onderdelen) nooit terugvallen op een fabriek.
-
zelfstandigste
Neen.Is dit dezelfde merk Silverline als de keuken?
Silverline is een merknaam, de kappen worden geproduceerd in turkije.
Waar ie vandaan komt maakt mij niet zoveel uit Maar, is dit merk ook iets???? Doen ze hun werk goed?
Silverline is inderdaad een product uit Turkije en heeft een goede kwalitiet voor een hele nette prijs. Een vriend heeft een tijdje geleden zo'n afzuigsysteem gekocht, een vrijhangende en is daar zeer over te spreken; led verlichting, wekker en klok in een digitale display en het voornaamste, zuigt als een gek af en maakt weinig geluid. Aanrader.
-
zelfstandigste
De silverline kappen welke wij reeds geleverd en/of geplaatst hebben zijn tot op heden nog geen reden voor een klacht geweest. (een tiental gedurende ongeveer een jaar).
De prijs is uitermate interessant voor het geleverde product, een ander kwalitatief gelijke kap zal zeker meer kosten!
De prijs is uitermate interessant voor het geleverde product, een ander kwalitatief gelijke kap zal zeker meer kosten!