Aan iedereen die van plan is een keuken te kopen bij Siematic Rotterdam Alexandruim (ook wel villaS genoemd); NIET DOEN!!!
Ik heb er een hele dure keuken gekocht, een rvs blad (geleverd door ABK-Innovent ) uitgezocht en daarbij allemaal passende apparatuur ( Gaggenau ) uitgezocht. Het blad kwam toen het geleverd was niet overeen met hetgeen overeengekomen was met de verkoper. Het was glimmend en fijn geborsteld terwijl afgesproken was dat het dof en mat zou zijn. Volgens de directeur van deze fijne toko, verkopen ze geen spullen die bij elkaar passen, daar is geen beginnen aan. De service is daar zo slecht, als je iets wilt kopen zijn ze leuk en aardig, maar als je een klacht hebt dan zijn ze heel anders. De klant is koning gaat hier niet op. Ik raad iedereen ten zeerste af om hier een keuken te bestellen, geef je geld hier niet uit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring Siematic keukens R'dam Alexandrium/VillaS
Slechte ervaring Siematic keukens R'dam Alexandrium/VillaS
Laatst gewijzigd door Rafael. op 29 mar 2011 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte ervaring Siematic keukens R'dam Alexandrium/VillaS
Ik denk toch, dat je alles wat je besteld hebt ook schriftelijk hebt, of niet?Het was glimmend en fijn geborsteld terwijl afgesproken was dat het dof en mat zou zijn.
Re: Slechte ervaring Siematic keukens R'dam Alexandrium/VillaS
Tjonge, wat erg allemaal. Lijkt me geen pretje om daar zaken te doen. Ik heb al meerdere berichten gelezen over deze fam. op dit forum..
Succes en hoop dat het allemaal opgelost gaat worden..
Succes en hoop dat het allemaal opgelost gaat worden..