LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte levering Eigenhuis en Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mveenhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2014 07:48

Slechte levering Eigenhuis en Keukens

Ongelezen bericht door mveenhuizen »

Voor een nieuwbouwhuis waar al een keuken in zat wilden we een kleine uitbreiding van een aantal kasten, wat extra apparatuur en ladensystemen voor twee kasten. De eerste levering ging goed, echter ontbraken er nogal wat onderdelen. De monteur die het zeer vakkundig gemonteerd had, heeft direct doorgegeven wat er ontbrak. Dit was begin december 2013. Ik ontdekte dat de monteur niet alles had doorgegeven, dus ik heb zelf nog gebeld met Eigenhuis Keukens om door te geven dat er nog meer onderdelen ontbraken. De verkoper maakte uitgebreid excuus, zei dat het hun fout was en verzekerde ons dat er voor de kerst geleverd zou worden. Beetje vreemd, want levertijden zijn normaal 4 - 5 weken. Dus dat het wat langer duurde dan 2 weken kon ik nog begrijpen. Ergens halverwege januari ga ik maar eens bellen, want al die tijd niets gehoord. Ik kwam per abuis bij de planningsafdeling terecht, maar die konden ook wel even kijken wanneer het afgeleverd werd. Echter, die kon de hele order niet vinden. Na opnieuw contact met de verkoper werd ons verzekerd dat er op 24 januari de spullen geleverd zouden worden, de monteur was ook al geregeld. Op 24 januari zaten we helemaal klaar, alleen geen levering en geen monteur. Direct gebeld met de verkoper, die had een heel vaag verhaal over de monteur die plotseling naar huis moest 'wat vervelend dat hij u niet even gebeld heeft'. Op mijn vraag waarom de spullen dan ook niet geleverd zijn, had hij geen antwoord. Hij zou het uitzoeken. Na enige dagen kwam het antwoord, het lag aan het systeem - die had de order 'eruit' gegooid. Maar, nu zou alles goed komen. In week 8 zou alles geleverd worden, hij zou er zelf op toezien. In week 8 horen we opnieuw niets, ondanks een mailtje van ons wanneer de spullen geleverd worden. Na een telefoontje van mij (het lijkt erop dat Eigenhuis Keukens in principe niet zelf met klanten belt) blijkt dat er alleen maar 2 kastjes geleverd worden, alle andere spullen zijn opnieuw 'zoek'. Opnieuw een heel vaag verhaal wat er fout is gegaan, deze keer ligt het aan de fabriek. En nu? We wachten opnieuw af. 'Als de resterende onderdelen gevonden zijn, wordt het volgende week geleverd' zo wordt ons verzekerd. Ja ja, dat hebben we vaker gehoord. We zitten ondertussen 2,5 maand te wachten en worden met de meest onwaarschijnlijke verhalen afgescheept. Wil je een topverkoper aan het werk zien en je verbazen over telkens nieuwe redenen waarom het nu weer mis is gegaan - koop bij Eigenhuis Keukens. Wil je een keukenleverancier die gewoon z'n afspraken nakomt en op tijd levert - ga dan niet naar EigenHuis Keukens.

Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Slechte levering Eigenhuis en Keukens

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Wat ik hier niet begrijp is het contact met de verkoper over service onderdelen/nazorg, het is beter om direct met de service afdeling contact te hebben.

Ik moet zeggen dat ik veel 100% opgeleverde keukens van deze keukenleverancier heb gezien en dat de service afdeling bij dit bedrijf zijn mannetje verstaat.

Maar goed, ik begreep dat ik op dit forum geen reclame mag maken maar dit is gebaseerd op feiten en ik heb geen aandelen bij deze keukenleverancier.

Emma Jansen

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Slechte levering Eigenhuis en Keukens

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Topic van 24 Feb. :roll: :roll:

Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Slechte levering Eigenhuis en Keukens

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Ja, vreemd he, dat er dan niemand even reageert.

Emma Jansen

Gesloten