In 2010 heeft Keller Design Centre in Zaandam onze keuken geleverd.
Eind 2011 begaf de Daalderop Heetwaterboiler het. Ook moeten er wat deuren bijgesteld worden en zit een handgreep los (alles binnen garantietermijn).Tot onze verbazing bleek Keller Design Centre niet meer te bestaan. Keller Keukens Nederland bood geen enkele hulp bij het verhelpen van bovenstaande problemen. Sterker nog: zij reageren niet op herhaalde mail en telefonisch worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Heeft iemand eenzelfde ervaring na het kopen van een Keller Keuken in Zaandam en de slechte service van Keller Nederland BV?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service Keller Keukens Nederland
-
MAXIEM
Re: slechte service Keller Keukens Nederland
snuitje57
Advies: bericht Keller Keukens Nederland schriftelijk, dat je hen bij het TV-programma RADAR zult aanmelden voor de "koude douche". Zo'n signaal doet vaak wonderen.
Maxiem.
Advies: bericht Keller Keukens Nederland schriftelijk, dat je hen bij het TV-programma RADAR zult aanmelden voor de "koude douche". Zo'n signaal doet vaak wonderen.
Maxiem.
Bedankt Maxiem,
dat zal ik zeker doen. Ik heb ze nu nog twee dagen gegeven om op mijn diverse mails te reageren.
dat zal ik zeker doen. Ik heb ze nu nog twee dagen gegeven om op mijn diverse mails te reageren.
-
Keller keukens
Geachte heer / mevrouw,
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw gegevens door te mailen naar onderstaand e-mailadres onze serviceafdeling zal dan met u afstemmen hoe wij de problemen met uw keuken op kunnen lossen.
e-mail adres : [email protected]
s.v.p. vermelden : Tros Radar / servicemeding KDC Zaandam
Met vriendelijke groet,
Keller Keukens
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw gegevens door te mailen naar onderstaand e-mailadres onze serviceafdeling zal dan met u afstemmen hoe wij de problemen met uw keuken op kunnen lossen.
e-mail adres : [email protected]
s.v.p. vermelden : Tros Radar / servicemeding KDC Zaandam
Met vriendelijke groet,
Keller Keukens