| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Nieuwenhuis keukens
Slechte service Nieuwenhuis keukens
Heb niet zulke goede ervaring met Nieuwenhuis keukens !!!!!Heb destijds een nieuwe keuken gekocht bij Nieuwenhuis Keukens voor de prijs van 14000,00 gulden,dat moest destijds een van de betere (Top) keukens (Q-lina,QKG 2200) wezen !!!???? Nu na 11 jaar laat op verscillende deurtjes en lade fronten de dubbele folielaag los,dus gebeld ,krijg je Nieuwenhuis keukens Waalwijk aan de lijn.Krijg daar zo'n meid (A.S) aan de telefoon,waar je helemaal niks aan hebt,en van allerlei *** verhalen op hangt om zich er maar onder uit te praten en daarbij je ook nog niet eens uit laat praten,omdat ze er anders niet meer uit komt. Ik vind dit echt heeeeeeeel onbeschoft !!!!Heb de haak er maar op gegooid.
Maar garantie houd toch niet bij de garantie termijn op ,want je hebt toch iets degelijks gekocht wat langer mee gaat dan de garantie termijn !!!!!!! .
Ik wens op zo'n manier niet behandeld te worden !!!!!
Maar garantie houd toch niet bij de garantie termijn op ,want je hebt toch iets degelijks gekocht wat langer mee gaat dan de garantie termijn !!!!!!! .
Ik wens op zo'n manier niet behandeld te worden !!!!!
-
Suzanne 326
Re: Slechte service Nieuwenhuis keukens
11 jaar oud is de keuken.....wanneer houd de garantie en vervanging dan wel op?
Klinkt als een oud telefoontoestel... Zit vast ook geen garantie meer op ?Heb de haak er maar op gegooid.
Ben erg benieuwd naar het antwoord van TS. Typisch weer een geval van; Ik krijg niks gratis dus ga ik hier maar even lopen spuwen over de slechte service.11 jaar oud is de keuken.....wanneer houd de garantie en vervanging dan wel op?
Advies: Probeer op een normale manier een redelijke prijs af te dingen want gratis gaat u ze niet krijgen.
Het onbeschofte gedrag ligt hier bij de TS.Ik vind dit echt heeeeeeeel onbeschoft !!!!Heb de haak er maar op gegooid.
Enige coulance zou IK in het geheel niet meer geven.
-
mafvogeltje
En dat doet Nieuwenhuis keukens dan ook niet. Een keuken van 11 jaar oud is dus aan vernieuwing toe.
Kun je zien dat deze persoon er ook helemaal maar dan ook helemaal geen verstand van heeft, een keuken gaat minimaal 20 jaar mee,mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maarmafvogeltje schreef:En dat doet Nieuwenhuis keukens dan ook niet. Een keuken van 11 jaar oud is dus aan vernieuwing toe.
-
Suzanne 326
Span een proefproces aan.....lijkt me voor ondernemend Nederland zeer interresant.....en wanneer u gelijk krijgt kunt u ondernemend Nederland vaarwel zeggen...
U kunt natuurlijk altijd eens advies inwinnen bij consuwijzer of juridisch loket.
Ik vrees wel dat u de fronten niet gratis vervangen gaat krijgen.
Dat een keuken 20 jaar meegaat, is tegenwoordig ook wat achterhaald. Misschien geldt dit nog wel voor de massief eiken en andere massief houten panelen maar zeker niet voor foliekastjes.
Ik vrees wel dat u de fronten niet gratis vervangen gaat krijgen.
... Er was eens...hansie36 schreef:... een keuken gaat minimaal 20 jaar mee...
Dat een keuken 20 jaar meegaat, is tegenwoordig ook wat achterhaald. Misschien geldt dit nog wel voor de massief eiken en andere massief houten panelen maar zeker niet voor foliekastjes.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst of zoiets...hansie36 schreef: mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maar
-
mafvogeltje
@hansie
Ik heb geen verstand van keukens klopt wij vervangen de keuken om de 10 jaar apparatuur is verouderd afzuigkap werkt nog maar voor een x percentage etc. kortom vies bah..weg ermee is ons motto.Kun je zien dat deze persoon er ook helemaal maar dan ook helemaal geen verstand van heeft, een keuken gaat minimaal 20 jaar mee,mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maar