LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Nieuwenhuis keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hansie36

Slechte service Nieuwenhuis keukens

Ongelezen bericht door hansie36 »

Heb niet zulke goede ervaring met Nieuwenhuis keukens !!!!!Heb destijds een nieuwe keuken gekocht bij Nieuwenhuis Keukens voor de prijs van 14000,00 gulden,dat moest destijds een van de betere (Top) keukens (Q-lina,QKG 2200) wezen !!!???? Nu na 11 jaar laat op verscillende deurtjes en lade fronten de dubbele folielaag los,dus gebeld ,krijg je Nieuwenhuis keukens Waalwijk aan de lijn.Krijg daar zo'n meid (A.S) aan de telefoon,waar je helemaal niks aan hebt,en van allerlei *** verhalen op hangt om zich er maar onder uit te praten en daarbij je ook nog niet eens uit laat praten,omdat ze er anders niet meer uit komt. Ik vind dit echt heeeeeeeel onbeschoft !!!!Heb de haak er maar op gegooid.
Maar garantie houd toch niet bij de garantie termijn op ,want je hebt toch iets degelijks gekocht wat langer mee gaat dan de garantie termijn !!!!!!! .
Ik wens op zo'n manier niet behandeld te worden !!!!!

Suzanne 326

Re: Slechte service Nieuwenhuis keukens

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

11 jaar oud is de keuken.....wanneer houd de garantie en vervanging dan wel op?

Ferry26

Ongelezen bericht door Ferry26 »

Heb de haak er maar op gegooid.
Klinkt als een oud telefoontoestel... Zit vast ook geen garantie meer op ?
11 jaar oud is de keuken.....wanneer houd de garantie en vervanging dan wel op?
Ben erg benieuwd naar het antwoord van TS. Typisch weer een geval van; Ik krijg niks gratis dus ga ik hier maar even lopen spuwen over de slechte service.

Advies: Probeer op een normale manier een redelijke prijs af te dingen want gratis gaat u ze niet krijgen.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

Ik vind dit echt heeeeeeeel onbeschoft !!!!Heb de haak er maar op gegooid.
Het onbeschofte gedrag ligt hier bij de TS.
Enige coulance zou IK in het geheel niet meer geven.

mafvogeltje

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

En dat doet Nieuwenhuis keukens dan ook niet. Een keuken van 11 jaar oud is dus aan vernieuwing toe.

hansie36

Ongelezen bericht door hansie36 »

mafvogeltje schreef:En dat doet Nieuwenhuis keukens dan ook niet. Een keuken van 11 jaar oud is dus aan vernieuwing toe.
Kun je zien dat deze persoon er ook helemaal maar dan ook helemaal geen verstand van heeft, een keuken gaat minimaal 20 jaar mee,mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maar

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Span een proefproces aan.....lijkt me voor ondernemend Nederland zeer interresant.....en wanneer u gelijk krijgt kunt u ondernemend Nederland vaarwel zeggen...

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

U kunt natuurlijk altijd eens advies inwinnen bij consuwijzer of juridisch loket.
Ik vrees wel dat u de fronten niet gratis vervangen gaat krijgen.
hansie36 schreef:... een keuken gaat minimaal 20 jaar mee...
... Er was eens...
Dat een keuken 20 jaar meegaat, is tegenwoordig ook wat achterhaald. Misschien geldt dit nog wel voor de massief eiken en andere massief houten panelen maar zeker niet voor foliekastjes.
hansie36 schreef: mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maar
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst of zoiets...

mafvogeltje

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

@hansie
Kun je zien dat deze persoon er ook helemaal maar dan ook helemaal geen verstand van heeft, een keuken gaat minimaal 20 jaar mee,mijn vorige ging 24 jaar mee en daarna ook nog door verkocht !!!!!!!!!!!!!dus ik bedoel maar
Ik heb geen verstand van keukens klopt wij vervangen de keuken om de 10 jaar apparatuur is verouderd afzuigkap werkt nog maar voor een x percentage etc. kortom vies bah..weg ermee is ons motto.

Gesloten