Graag ontvang ik van een ieder die net als ik zeer slechte ervaring met de service dienst van tulpkeukens heeft een kort bericht van zijn ervaring.
Dit kan gaan over het niet nakomen van afspraken,het niet serieus behandelen van klachten,het niet reageren op klachten, het enz.enz,Alle ervaringen zullen worden gebruikt om toekomstige klanten te waarschuwen en tulpkeukens te bewegen hun servicedienst te verbeteren.
het email adres [email protected] heb ik hier voor aangemaakt.
Alvast bedankt,
Een ontevreden tulp klant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SLECHTE SERVICE TULPKEUKENS ! ERVARINGEN GEVRAAGD
-
SLECHTE SERVICE TULPKEUKENS ! ERVARINGEN GEVRAAGD
Laatst gewijzigd door tulpkeukens op 13 jan 2009 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: SLECHTE SERVICE TULPKEUKENS ! ERVARINGEN GEVRAAGD
Het kan niet veel gekker worden
-
Lang bericht zal jouw mailbox wel niet aankunnen, want ik kan me niet voorstellen dat je zoveel MB bij je provider hebt!. Of heb je 2 extra servers ingehuurd?kort bericht van zijn ervaring.
KS
Zo, gaat ie een beetje?
Beste Tulpkeukens, wil je erover praten misschien? Laat dan in ieder geval weten waar de schoen wringt. Lijkt me niet meer dan redelijk.
MVG
Beste Tulpkeukens, wil je erover praten misschien? Laat dan in ieder geval weten waar de schoen wringt. Lijkt me niet meer dan redelijk.
MVG
Hallo,
Wij hebben ook veel gedoe met Tulp...
Heb ze nu laatste waarschuwing gegeven afspraken na te komen en alles goed af te leveren.. Wat hebben jullie meegemaakt dan? Hoelang zijn jullie er al mee bezig?
Wij hebben ook veel gedoe met Tulp...
Heb ze nu laatste waarschuwing gegeven afspraken na te komen en alles goed af te leveren.. Wat hebben jullie meegemaakt dan? Hoelang zijn jullie er al mee bezig?