LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPOEDVRAAG

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
PY48VG2003
Berichten: 75
Lid geworden op: 26 jul 2006 22:15

SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door PY48VG2003 »

Krijg een keuken van het huismerk Contur van Kuechenland, maar kan niks vinden via google. Kan iemand mij wat meer over vertellen?

http://www.kuechen-ekelhoff.de/nl/index.html

en Rationel DEZE is van Ardland keukens zit er verschil tussen de de twee merken?

Is de laatste beslissing die ik moet maken, voor ik de knoop doorhak,

Als ik de verkopers vraag wat het verschil is tussen deze merken , krig ik verschillende vragen, hopelijk kan iemand me helpen

PY48VG2003
Berichten: 75
Lid geworden op: 26 jul 2006 22:15

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door PY48VG2003 »

Wie kan me helpen?

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door pickles »

probeer het eens op een DUITS consumentenforum...... :roll:

de kok
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 jul 2006 22:57

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door de kok »

Hallo nummerbord,

Worden jij en je omgeving nou niet heel erg moe van al dat gezeik van jou op dit forum??
Ik wens je ontzettend veel wijsheid toe met je inmiddels genomen besluit om een keuken te kopen. Je weet nog steeds niet of je nu de goede beslissing hebt genomen: zie hier het nut van het 3 maanden lang lastig vallen van iedereen op dit forum!

Ik hoop dat je snel en voor altijd zult verdwijnen met al je quasi interessante vragen die niets toevoegen aan het leven van een weldenkend mens.
Helaas vrees ik dat je wel weer een ander lulverhaal over een ander product bedenkt waarmee je hele volksstammen gaat bezwaren.

Get a life!

Umwoning
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 aug 2006 20:12

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door Umwoning »

Zo te zien raken de heren keukenverkopers in nederland gefrustreerd als iemand bij onze oosterburen een betere aanbieding vindt :roll:

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door pickles »

ik ben geen keukenverkoper.... :?

Erikkie
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2006 13:56

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door Erikkie »

Krijg een keuken van het huismerk Contur van Kuechenland, maar kan niks vinden via google. Kan iemand mij wat meer over vertellen?
Ben je al bij de kleinere keuken zaken geweest om te informeren :wink:

Maar je kan toch bellen met die duitse verkoper en vragen of je er nog iets over kan vinden op het internet??

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door pickles »

Iemand oriënteert zich in de beginfase op dit soort vraagstukken en neemt uiteindelijk een beslissing.
Als je na 3 maanden oeverloos op dit forum ouwehoert en bevestiging zoekt voor alles wat je wil beslissen en na 3 maanden nóg niet weet wat je wilt dan krijg je nooit een keuken. Er zijn honderden keukenwinkels waar je je kunt informeren. Gebruik op dit forum de informatie die je nuttig lijkt. (ook hier lees je tientallen verschillende meningen) en koop een keuken :roll:

PY48VG2003
Berichten: 75
Lid geworden op: 26 jul 2006 22:15

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door PY48VG2003 »

Ik heb al gebeld met de duitse verkoper en die gaf me een link , maar die is in het duits. Hoopte dat de keukenkenner mij iets over de kwaliteit konden vertellen.

Ik heb mailtjes verstuurd naar de kleine keukenzaken, waarin ik een offerte vroeg voor mijn opstelling met siemens app en graniet en of ze dat voor 12000 euro konden, tot op heden geen reactie. En dit heb 1,5 week geleden gestuurd.

Dus de stelling dat wat je in Duitsland kan kopen, ook in Nederland mogelijk is, heb ik nog niet gezien. Helaas.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik heb mailtjes verstuurd naar de kleine keukenzaken, waarin ik een offerte vroeg voor mijn opstelling met siemens app en graniet en of ze dat voor 12000 euro konden, tot op heden geen reactie. En dit heb 1,5 week geleden gestuurd.
Ik denk dat je beter er naar toe kan gaan, dan een mailtje versturen. zoveel interesse je uitstraalt krijg je ook terug.
als je naar duitsland kan reizen en tijd kan investeren kan je dat volgens mij ook doen bij een kleine keukenzaak.

susanne.dinklo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:35

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door susanne.dinklo »

Hallo,

Ik wil best een vrijblijvende offerte voor je maken. Ik ben een kleine keukenzaak. stuur me de tekening + specificatie dan heb je binnen 24 uur een offerte! groeten John Willems [email protected]

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ben of heb je een kleine keukenzaak. Ik hoop voor advies het tweede.

susanne.dinklo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:35

Re: SPOEDVRAAG

Ongelezen bericht door susanne.dinklo »

Ja ik heb een kleine keukenzaak

Gesloten