LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spoelbak

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
biker09

spoelbak

Ongelezen bericht door biker09 »

Wij hebben een next125 keuken gekocht. Twijfelen nog erg over de spoelbak.
Het wordt een onderbouwspoelbak onder een composietblad.
Vraag 1
wie heeft er langer ervaring met vierkante spoelbakken? Merk maakt niet uit. Hoe gaat het schoonmaken en hoe wordt het praktisch gebruik ervaren?
vraag 2 we hebben nu twee spoelbakken en geen vaatwasser. Nieuwe keuken wel vaatwasser. Moet je nu gaan voor één grotere spoelbak of voor een anderhalve?

keukenklepper

Re: spoelbak

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

1 1/4 bak is wel handig, denk daarbij aan het wassen van groentes en bv champignons.
Dubbele spoelbak is onzinnig in combi met vaatwasser.
Vierkante bakken hoor je meestal spijtoptanten over. Heb ook geen boeken, maar de Queen 60 is een goede vaak gebruikte bak

djenie

Ongelezen bericht door djenie »

hallo,
Sluit mij aan bij de voorganger, 1 1/4 spoelbak is zeer handig, ook als je een vaatwasser hebt. Zelf heb ik de franke beach 160, mooie bak met 2 wastes keurig in t blad verwerkt, veel toebehoren waarvan ik met name het vergiet gebruik>makkelijk vast te zetten en schoon te maken. Ik vind dit een topbak :wink: oke hij kost niet weinig maar is zeer handig in t gebruik en makkelijk te reinigen.
succes ermee

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Biker09,

Goed alternatief voor de Baronga, Zerox en alle andere rechte bakken is de Franke Kubus. Mooie strakke, eenvoudig te reinigen spoelbak.

Ik ben het met andere schrijvers eens dat de Queen 60 en andere 1 1/2 spoelbakken hardlopers zijn. De vraag is alleen waar je het kleine bakje voor gaat gebruiken, als het sowieso al gebruikt. In mijn vorige keuken had ik er 1 maar het kleine bakje werd alleen gebruikt voor de spons en borstel.

Leuk alternatief om toch groente etc af te spoelen zijn de losse RVS inzetbakjes. Alle fabrikanten leveren deze en de bakjes hang je in de spoelbak bij gebruik. Als je het bakje niet nodig hebt blijft deze in de la.

MVG

Gesloten