| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Horn-gedupeerde site bestaat niet meer!
Stichting Horn-gedupeerde site bestaat niet meer!
In aanvulling op het bericht op keukenadvies:
Het forum van de stichting werkt nog wel, dus de praktijkverhalen van de niet werkende CBW aanbetalings"garantie" zijn nog steeds te lezen....
http://wwwtoolz.com/msgboard/msgboard.asp?user=horn
Het forum van de stichting werkt nog wel, dus de praktijkverhalen van de niet werkende CBW aanbetalings"garantie" zijn nog steeds te lezen....
http://wwwtoolz.com/msgboard/msgboard.asp?user=horn
-
Gast
Re: Stichting Horn-gedupeerde site bestaat niet meer!
Lijkt keukenadvies.com van de heer M. van Boxtel wel!Nieuwspagina keukenadvies.com
Betreft: Stichting Horn-gedupeerde site bestaat niet meer!
Datum: 8/8/2004
Na het faillissement van de Horn keten werd er een stichting in het leven geroepen. Deze stichting zou wel eens orde op zaken stellen. Vrijwillig hebben mensen een stichting tot stand gebracht waar gedupeerde keukenkopers hun verhaal kwijt konden. Op zich een goed initiatief echter de afloop laat zich raden. Wij waren direct al van mening dat het een mislukking zou worden. Om een stichting in stand te houden zijn er partijen nodig die keukenland kennen. De groep mensen die de zaken wel eens zouden regelen lieten boze mensen achter zo was op het forum van deze stichting te lezen. Een korte periode was er nieuws en korte tijd later vernam niemand niets meer van de stichting. Dat er mensen zijn die andere weer hoop geven is klasse, echter moet je van de hoop geen valkuil maken. Kortom het was een opgeblazen ballon die korte tijd later uiteen spatte.
-
Gast
Beste gast,
je bedoelt dat MvB ook een opgeblazen ballon is?
als je dit bedoelt, BEN IK HET HELEMAAL MET JE EENS!!
je bedoelt dat MvB ook een opgeblazen ballon is?
als je dit bedoelt, BEN IK HET HELEMAAL MET JE EENS!!
-
Plien
Weet je wat keukenadvies.com moet doen?
Aan deze berichten een mogelijkheid tot reactie /forum koppelen.
Kunnen de medewerker(s) hier zelf op reageren.
Aan deze berichten een mogelijkheid tot reactie /forum koppelen.
Kunnen de medewerker(s) hier zelf op reageren.
-
Gast
Plien,
Welke medewerkers bedoel je?
Mijn gevoel zegt dat jij de medewerkers van keukenadvies.com bedoelt, echter deze man (MvB) heeft geen medewerkers!
Welke medewerkers bedoel je?
Mijn gevoel zegt dat jij de medewerkers van keukenadvies.com bedoelt, echter deze man (MvB) heeft geen medewerkers!
-
Plien
Gast,
Keukenadvies spreekt je aan in de "wij"vorm. "Wij van keukenadvies"
In meervoud dus.Dan mag je ervan uitgaan dat er minimaal 2 personen zijn.
Je gevoel heeft het bij het rechte eind,ik bedoel inderdaad de medewerkers van keukenadvies.com. En dan verwacht ik dat je als bezoeker op berichten in hun site zoals in de topicstart kunt reageren middels een forum wat eronder "hangt", en zij daar weer een reactie/uitleg op geven.
maar even een vraagje:"Hoe ben jij zo overtuigd van het tegendeel,
dat keukenadvies een èènmansbedrijfje is."
Moet je toch een soort insider van deze organisatie zijn, toch?
Keukenadvies spreekt je aan in de "wij"vorm. "Wij van keukenadvies"
In meervoud dus.Dan mag je ervan uitgaan dat er minimaal 2 personen zijn.
Je gevoel heeft het bij het rechte eind,ik bedoel inderdaad de medewerkers van keukenadvies.com. En dan verwacht ik dat je als bezoeker op berichten in hun site zoals in de topicstart kunt reageren middels een forum wat eronder "hangt", en zij daar weer een reactie/uitleg op geven.
maar even een vraagje:"Hoe ben jij zo overtuigd van het tegendeel,
dat keukenadvies een èènmansbedrijfje is."
Moet je toch een soort insider van deze organisatie zijn, toch?
-
Gast
"Wij" klinkt groots. Mario van Boxtel heeft altijd al groots willen zijn.
-
Gast
die mario heeft nog nooit kunnen werken, laat staan samenwerken!
-
gastig
Betreft: Onze vakantie perioden, en bereikbaarheid!
Datum: 8/11/2004
Keukenadviseur Mario v Boxtel gaat op 10 augustus op vakantie en zal 30 augustus zijn werkzaamheden weer hervatten. Uiteraard worden de toegangcodes gewoon toegezonden. De door u gestelde vragen worden gedurende deze periode niet beantwoord. Ook worden de telefoontjes gedurende deze periode niet beantwoord. De spoed gevallen worden direct na onze vakantie terug gebeld. Mocht u dringende zaken door mailen geef dan aan dat het SPOED is. Wij proberen dan van onze vakantiebestemming uit toch een antwoord te geven. Wij antwoorden dan via een email. Uiteraard wensen wij u en de uwen ook een goede en vooral fijne vakantie toe.
Bovenstaande staat op zijn site.
Mag er derhalve vanuit gaan dat hij alleen werkt anders zou er tijdens zijn vakantie toch wel het e.e.a. doorgang kunnen vinden.
-
Plien
Zou kunnen,een èènmansbedrijfje.
Maar je hebt genoeg kleine bedrijfjes, met paar man in dienst, die tijdens de zomerperiode enkele weken dichtgaan.
Voor zoiets als keukenadvies, die adviezen en rechtsbijstand moeten verlenen, lijkt me dat ze continu beschikbaar moeten zijn.
M.i. is de site allèèn geschikt om je wegwijs te maken in de keukenmarkt.
Maar je hebt genoeg kleine bedrijfjes, met paar man in dienst, die tijdens de zomerperiode enkele weken dichtgaan.
Voor zoiets als keukenadvies, die adviezen en rechtsbijstand moeten verlenen, lijkt me dat ze continu beschikbaar moeten zijn.
M.i. is de site allèèn geschikt om je wegwijs te maken in de keukenmarkt.
-
Gast
Alleen heeft hij een verkeerde routekaart!M.i. is de site allèèn geschikt om je wegwijs te maken in de keukenmarkt.
-
Plien
Is er wel een routekaart voor keukenlandAlleen heeft hij een verkeerde routekaart!
Wij arme, onwetende consumenten hebben toch niets anders dan keukenadvies.com.
O ja, er zijn genoeg sites van keukenzaken, merken apperatuur en kasten.
Schitterend vormgegeven, mooie kleurenfoto's en wervende reclamepraat.
Maar echte, practische info? Nee.
Allèèn hier, als je goed zoekt , of keukenadvies.com.
Gast, als jij de goede route kent, zou jij de kaart dan niet kunnen tekenen
-
Gast
Tekenen op dit forum gaat zo moeilijk!
Er wordt in diverse topics al aangegeven hoe de klant het zou willen hebben. Is deze topci geen aanvulling op.
Er wordt in diverse topics al aangegeven hoe de klant het zou willen hebben. Is deze topci geen aanvulling op.
-
Plien
Dag Gast,
Je bent nu in ieder geval duidelijker dan met je opmerking over de routekaart.
Inderdaad, op het keukenforum vind je veel goede info.
Maar je moet zo allemachtig veel zoeken.
Een mooie site waar alles op onderwerp is onderverdeeld zou een verademing zijn.
Zoek eens voor de gein op een automerk of computers via google, en zie hoe veel info je krijgt.
Daar steekt het keukengebeuren maar magertjes bij af.
maar vrees dat ik nu teveel van topic-onderwerp afdwaal.
Je bent nu in ieder geval duidelijker dan met je opmerking over de routekaart.
Inderdaad, op het keukenforum vind je veel goede info.
Maar je moet zo allemachtig veel zoeken.
Een mooie site waar alles op onderwerp is onderverdeeld zou een verademing zijn.
Zoek eens voor de gein op een automerk of computers via google, en zie hoe veel info je krijgt.
Daar steekt het keukengebeuren maar magertjes bij af.
maar vrees dat ik nu teveel van topic-onderwerp afdwaal.