LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] super keukens
Re: super keukens
Rowy,
bedankt voor je verhaal over Superkeukens. Wij denken ook bij SK te kopen, echter zonder apparatuur want dat kunnen wij via de internet veel, veel goedkoper krijgen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik begrijp van keukenzaken dat als ik apparatuur via de internet koop, geven zij geen garantie op fouten van installeren van apparatuur of ik moet extra betalen.
Reacties,
vr.gr.rob
bedankt voor je verhaal over Superkeukens. Wij denken ook bij SK te kopen, echter zonder apparatuur want dat kunnen wij via de internet veel, veel goedkoper krijgen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik begrijp van keukenzaken dat als ik apparatuur via de internet koop, geven zij geen garantie op fouten van installeren van apparatuur of ik moet extra betalen.
Reacties,
vr.gr.rob
Ja, het lijkt me ook logisch dat zij geen garantie geven als jij zelf de aparatuur koopt. Mocht er iets kapot gaan kan je niet altijd nagaan of het aan het foutief installeer ligt of aan het apparaat zelf.
Maar echt veel aparatuur heb je niet toch? Ik heb de keuken bij SK ook zelf neergezet. In een goeie dag stond hij met installatie van de apparatuur erbij. Je hebt je oven, afzuigkap koelkast en gaskookplaat . Misschien een vaatwasser. Als je maar zorgt dat je afvoer goed zit, stopcontact dicht achter de koelkast. en de gasaansluiting in de buurt van de kookplaat. (de aansluiting moet in het kastje naast de kookplaat komen.)
Maar weet je echt zeker dat je goedkoper uitbent als je zelf koopt?
Je kan dit ook overleggen en kijken wat SK met de prijs kan doen.
Maar echt veel aparatuur heb je niet toch? Ik heb de keuken bij SK ook zelf neergezet. In een goeie dag stond hij met installatie van de apparatuur erbij. Je hebt je oven, afzuigkap koelkast en gaskookplaat . Misschien een vaatwasser. Als je maar zorgt dat je afvoer goed zit, stopcontact dicht achter de koelkast. en de gasaansluiting in de buurt van de kookplaat. (de aansluiting moet in het kastje naast de kookplaat komen.)
Maar weet je echt zeker dat je goedkoper uitbent als je zelf koopt?
Je kan dit ook overleggen en kijken wat SK met de prijs kan doen.
Ik zal hier even op reageren.
ik werk wel bij Superkeukens.
Onze keukens zijn zeker van een goede kwaliteit. Net zoals er eerder is gezegd, Nobilia wordt in meerdere zaken verkocht.
Onze levertijden zijn op dit moment zelfs 6-8 weken en eventueel als het echt snel moet kan het in 4-6 weken. de gemiddelde levertijd van een keuken is 12-16 weken in keukenland!
Maar ik zeg erbij mensen hebben altijd een eigen mening en daar hebben ze recht op. Daarom zijn er verschillende keukenzaken.
Ik durf er eerlijk voor uit te komen dat wij goed kwaliteit samen met een goed prijs en service leveren. Klinkt erg overdreven, maar het is zo.
Als een klant een probleem met de keuken/levering heeft dan losse wij dat z.sm. op en in alle redelijkheid.
Neem ook even een kijkje op onze site:www.superkeukens.nl
Groetjes
ik werk wel bij Superkeukens.

Onze keukens zijn zeker van een goede kwaliteit. Net zoals er eerder is gezegd, Nobilia wordt in meerdere zaken verkocht.
Onze levertijden zijn op dit moment zelfs 6-8 weken en eventueel als het echt snel moet kan het in 4-6 weken. de gemiddelde levertijd van een keuken is 12-16 weken in keukenland!
Maar ik zeg erbij mensen hebben altijd een eigen mening en daar hebben ze recht op. Daarom zijn er verschillende keukenzaken.
Ik durf er eerlijk voor uit te komen dat wij goed kwaliteit samen met een goed prijs en service leveren. Klinkt erg overdreven, maar het is zo.
Als een klant een probleem met de keuken/levering heeft dan losse wij dat z.sm. op en in alle redelijkheid.
Neem ook even een kijkje op onze site:www.superkeukens.nl
Groetjes
goeden dag wij hebben nu een jaar een keuken van superkeuken en zijn zeer tevreden bij de levering was de ovendeur kapot het glas was gebroken een telefoontje naar superkeukens en het was geregeld zonder gezeur als ik superkeukens een cijfer mocht geven dan kregen ze van ons een tien de winkels zien er goed uit en het personeel is vriendelijk zeker voor een laag budget kan je terecht bij superkeukens groeten b kelderman
Na diverse keukenwinkels in Nederland te hebben bezocht zijn wij op advies van een kennis naar Duitsland geweest voor een keuken.
Met enige terughoudendheid zijn wij daar geweest, geheel ten onrechte. We hebben er een geweldige keuken uit gezocht.
De prijzen zijn er beduidend lager als in NL.
De service is uitstekend.
De levering is ook voorspoedig verlopen.
Ahfin, wij zijn echt te spreken over het keukenstudiof Lippert, Bad Bentheim Gildehaus.
Een echte aanrader dus!!
Met enige terughoudendheid zijn wij daar geweest, geheel ten onrechte. We hebben er een geweldige keuken uit gezocht.
De prijzen zijn er beduidend lager als in NL.
De service is uitstekend.
De levering is ook voorspoedig verlopen.
Ahfin, wij zijn echt te spreken over het keukenstudiof Lippert, Bad Bentheim Gildehaus.
Een echte aanrader dus!!
Op marktplaats adverteert nu een keukenzaak met concept 1000
dat houdt in dat je 2.80mtr keuken hebt incl. Whirlpool apparatuur
voor 2800,00 euro of Bosch 3300,00 euro incl. granieten blad
en koelkast, gaskookplaat, schouwkap vaatwasser, en oven of combi-magnetron . meerprijs per meter meer 1000,00 euro
wijzigen apparatuur mogelijk , een keuken van 2.70mtr x 2.10mtr
is dus 4.80mtr kost 2800/3300 plus 2 x 1000,00 euro = 4800/5300
incl. bv apothekerskast, ladenkasten e.d. en nog steed graniet
dat houdt in dat je 2.80mtr keuken hebt incl. Whirlpool apparatuur
voor 2800,00 euro of Bosch 3300,00 euro incl. granieten blad
en koelkast, gaskookplaat, schouwkap vaatwasser, en oven of combi-magnetron . meerprijs per meter meer 1000,00 euro
wijzigen apparatuur mogelijk , een keuken van 2.70mtr x 2.10mtr
is dus 4.80mtr kost 2800/3300 plus 2 x 1000,00 euro = 4800/5300
incl. bv apothekerskast, ladenkasten e.d. en nog steed graniet
Wij zijn ook na een tip van een collega in Duitsland wezen kijken voor een keuken. De service is daar heel goed , het personeel heel behulpzaam, de prijzen een stuk lager dan hier. Ook werden er hele duidelijke afspraken gemaakt over de levering.En alles wat we bestelt hadden was er ook in een keer. Niks geen nalevering dus.
Een aanrader om eens te gaan kijken bij het Ostfrieslands Kuchenparadies
An der B436
Leer-Logabirum
Een aanrader om eens te gaan kijken bij het Ostfrieslands Kuchenparadies
An der B436
Leer-Logabirum
Ik ben zeer tevreden over mijn Super keuken. Een bevriend stelletje adviseerde mij eens bij Super keukens te gaan kijken. Na enkele andere zaken te hebben bezocht was ik er snel uit. Bovendien stond mijn "droomkeuken" alleen bij Superkeukens. Mijn keuken heeft uiteraard andere afmetingen dan het aanbiedingmodel. Voor iedere aanpassing van de keuken had ik een flinke stijging van de prijs verwacht. Dat is mij echter erg meegevallen.
Ik heb de keuken nu meer dan een jaar en deze voldoet aan al mijn verwachtingen. De keuken werd compleet 100% als op de tekening geleverd. De apparatuur is van Ariston. Alle apparatuur is erg luxe uitgevoerd en voldoet uitstekend. Ik ben in ieder geval nu, na ruim een jaar nog steeds erg tevreden.
vriendelijke groet,
Foppe Hoekstra
Ik heb de keuken nu meer dan een jaar en deze voldoet aan al mijn verwachtingen. De keuken werd compleet 100% als op de tekening geleverd. De apparatuur is van Ariston. Alle apparatuur is erg luxe uitgevoerd en voldoet uitstekend. Ik ben in ieder geval nu, na ruim een jaar nog steeds erg tevreden.
vriendelijke groet,
Foppe Hoekstra
Ben gisteren ook bij Superkeukens in Utrecht geweest. Helaas niet kunnen slagen (hadden niet echt wat we zochten en mijn offerte bij Wooning komt lager uit) maar ik wil wel een compliment maken aan een van de verkopers daar, Johan. Eerlijke verkoper die geen druk uitoefende en uitgebreid de tijd voor ons nam.
Groeten,
Natascha
Groeten,
Natascha
2 jaar geleden heb ik een keuken gekocht bij Superkeukens in Leeuwarden. De prijs was laag, de verkoper (Henri) was erg behulpzaam en vriendelijk en de service was super. Alles ik compleet en op tijd bezorgt.
Na 1,5 jaar zijn er 2 glazen deurtjes kapot gegaan, misschien ook wel omdat ik de handgrepen er te strak op had gezet. Zonder discussie zijn er nieuwe deurtjes geleverd. Het was na 1 telefoontje geregeld.
Over 1 jaar gaan we een nieuwe woning betrekken en we gaan waarschijnlijk weer naar de Superkeukens.
We hebben trouwens de inbouw apparatuur niet bij Superkeukens gekocht, daarvoor zijn wij naar Scheer en Foppen gegaan, hier was meer keus en er viel meer te onderhandelen over de prijs. (heeft een forse besparing van €2000,- opgeleverd!)
Kortom, wij hebben erg goede ervaring met dit bedrijf, zeker een aanrader voor mensen die voor weinig geld een leuke keuken willen hebben.
Groetjes, Patrick
Na 1,5 jaar zijn er 2 glazen deurtjes kapot gegaan, misschien ook wel omdat ik de handgrepen er te strak op had gezet. Zonder discussie zijn er nieuwe deurtjes geleverd. Het was na 1 telefoontje geregeld.
Over 1 jaar gaan we een nieuwe woning betrekken en we gaan waarschijnlijk weer naar de Superkeukens.
We hebben trouwens de inbouw apparatuur niet bij Superkeukens gekocht, daarvoor zijn wij naar Scheer en Foppen gegaan, hier was meer keus en er viel meer te onderhandelen over de prijs. (heeft een forse besparing van €2000,- opgeleverd!)
Kortom, wij hebben erg goede ervaring met dit bedrijf, zeker een aanrader voor mensen die voor weinig geld een leuke keuken willen hebben.
Groetjes, Patrick
ik dacth dat SK ook goedkoop was. vergeet het maar! mensen wel vriendelijk, maar als je iets anders wil dan het gewone keuken blok betaal je net zo veel als bij de betere zaken. Maak een lijst met wensen van 1. wat MOET komen, 2. wat is LEUK, 3. gooh, hebben wij ZO VEEL geld over. groetjes,rob
-
Goedkoop, maar verder rommel.
Ik heb hele slechte ervaringen met superkeukens Leeuwarden. Ik heb een jaar geleden daar een keuken gekocht. ik heb daar vanaf het begin problemen mee gehad. Spullen die niet geleverd waren, Geen werktekeningen hoe je de keuken moet plaatsen en vooral hele kromme deuren. Heb 5 leveringen nieuwe deuren gehad en nog steeds kunnen ze het niet voor elkaar krijgen om iets goeds te leveren. Ze regelen niets en communiceren heel slecht. Heb gewoon letterlijk op papier staan dat als de laatste levering niet goed is dat ik dan een nieuwe keuken van een ander merk mocht uitkiezen. ( heb nu Habemat) Nu blijkt dit zo te zijn, dat er weer frontjes krom zijn, en nu beginnen ze te sputteren dat ik een nieuwe keuken van ze eis. Ik zou dus never nooit niet meer een keuken daar bestellen. De service is heel slecht en met de bedrijfsleider is al helemaal geen afspraak te maken. Ik zou het je/ jullie dus ten sterkste afraden om daar een keuken te kopen. Je kunt dan beter even door sparen.
Succes met je beslissing Jessica
Succes met je beslissing Jessica
Ik heb eind vorig jaar een keuken gekocht bij Super Keukens in Uden.
Het begon er al mee dat zij een keuken hebben geleverd die korter bleek dan wij op had gegeven. Het is een hoek keuken. Aan de ene kant hebben ze netjes 2 cm opengelaten, zols wij hadden afgesproken. Aan de andere kant hebben we ruim 30 cm open. Dit zou ook maar 2 cm moeten zijn.
Toen bleek de afzuigkap defect te zijn. Kan gebeuren. Ik breng hem terug, week later krijg ik een nieuwe afzuigkap. Dit was een totaal andere afzuigkap. Een heel oud model, leek het wel in een totaal ander kleur. Ik ga ermee terug. Als eerste krijg je het slappe smoesje te horen dat dit zo afgesproken was. Ik wist van niks, maar goed uiteindelijk is er een nieuwe afzuigkap besteld. Dit zou 4-6 weken in beslag nemen. Abnormaal lang voor een afzuigkap. Hij zou 10 Januari binnen zijn. 10 Januari weer langsgeweest op de vestiging in Uden. Nog steeds geen afzuigkap.
Mijn advies: Koop niks bij deze amateurs of wacht met betalen, totdat alles in orde is. Als zij eenmaal hun geld hebben, zien ze je opeens als een been aan je blok.
Super Keukens Uden krijgt van mij de ere titel Super Klungels
Het begon er al mee dat zij een keuken hebben geleverd die korter bleek dan wij op had gegeven. Het is een hoek keuken. Aan de ene kant hebben ze netjes 2 cm opengelaten, zols wij hadden afgesproken. Aan de andere kant hebben we ruim 30 cm open. Dit zou ook maar 2 cm moeten zijn.
Toen bleek de afzuigkap defect te zijn. Kan gebeuren. Ik breng hem terug, week later krijg ik een nieuwe afzuigkap. Dit was een totaal andere afzuigkap. Een heel oud model, leek het wel in een totaal ander kleur. Ik ga ermee terug. Als eerste krijg je het slappe smoesje te horen dat dit zo afgesproken was. Ik wist van niks, maar goed uiteindelijk is er een nieuwe afzuigkap besteld. Dit zou 4-6 weken in beslag nemen. Abnormaal lang voor een afzuigkap. Hij zou 10 Januari binnen zijn. 10 Januari weer langsgeweest op de vestiging in Uden. Nog steeds geen afzuigkap.
Mijn advies: Koop niks bij deze amateurs of wacht met betalen, totdat alles in orde is. Als zij eenmaal hun geld hebben, zien ze je opeens als een been aan je blok.
Super Keukens Uden krijgt van mij de ere titel Super Klungels
Ook wij hebben een half jaar geleden een keuken gekocht bij Superkeukens.We zijn over de keuken en service heel erg tevreden.
Ook het inzetten verliep allemaal uitstekend.
Het personeel is behulpzaam .En verplichten je niet tot het aankopen van een keuken.Er hangt een gemoedelijke sfeer.En dat heb ik bij andere zaken vaak heel anders ervaren.
Wij hebben gekozen voor een Nolte keuken die geheel aan onze wensen voldoet.Als wij nogmaals een keuken aan moeten schaffen dan gaan wij zeker naar Superkeukens in Vriezenveen !
Janet
Ook het inzetten verliep allemaal uitstekend.
Het personeel is behulpzaam .En verplichten je niet tot het aankopen van een keuken.Er hangt een gemoedelijke sfeer.En dat heb ik bij andere zaken vaak heel anders ervaren.
Wij hebben gekozen voor een Nolte keuken die geheel aan onze wensen voldoet.Als wij nogmaals een keuken aan moeten schaffen dan gaan wij zeker naar Superkeukens in Vriezenveen !

Janet
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die een keuken hebben van Superkeukens met Ariston inbouwapparatuur.
-
Ariston inbouwapparatuur.
Over het algemeen zullen die niet positief zijn.
Over het algemeen zullen die niet positief zijn.