Socrato:
Met nog geen jaar op deze site en 3 x een post is het knap dat jij weet te zeggen dat ik jaren bezig ben met lof uit te spreken???
Eerst je feiten op een rijtje zetten…
Belangen heb ik NIET, goede ervaring heb ik WEL
In jouw ogen is iedereen die wel goede ervaringen met het bedrijf heeft direct aso en werkzaam bij dat bedrijf.
Wat ik aso vind is dat je een bedrijf de dupe laat zijn van je eigen problemen door ze zwart te lopen maken.
Omdat mevrouw/meneer zijn/haar baan kwijtraakt moet de keukenboer hiervoor opdraaien?
Kwestie van rechten en plichten.
Het bedrijf kan niets aan jouw persoonlijke situatie doen.
Er wordt hier om meningen gevraagd en dan worden die gegeven.
Linda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] superkeukens almere!! Slechte service
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 03 okt 2009 19:09
Re: superkeukens almere!! Slechte service
En, een dikke week verder..... hoe staat het er nu voor?Ze zouden op zn minst in overleg moeten met mij
Zijn we ook wel benieuwd naar.
Re: superkeukens almere!! Slechte service
Tsjee, wel bijzonder vervelend om je baan te verliezen terwijl je net een keuken hebt besteld.
Maar kleine pleister, wees blij dat je niet net een nieuwe woning hebt gekocht, daar ken ik er helaas ook een paar van.
Anyway, slechte service kan ik mij niet invinden. Wij hebben zelf bij deze vestiging zo'n 5 jaar geleden een keuken gekocht, zij zaten toen nog op een ander adres ipv nu in woondome, en alles prima optijd. Zelfs zakken vol met aansluitmogelijkheden mocht men achteraf besluiten ipv op de and op plagond te monteren. Ook naderhand bij enkele kleine zaken, de metalen grepen begonnen na 2 jaar te verroesten, hebben wij kosteloos vervangende grepen gekregen.
Ik kan alleen een voorbeeld aanhalen hoe een familielid hiermee is omgegaan na een onverwacht sterfgeval. Betrof geen keuken maar meubels, deze is naar het bedrijf gegaan, uitgelegd en bedrijf begreep de situatie maar bestelling was al geplaats en inderdaad tegen kosten annuleerbaar.
Bedrijf heeft gezegd dat zij zonder kosten de meubels voor max 24 maanden zouden opslaan. Na 13 maanden heeft familielid opgehaald, meubels waren nog eens nagkeken, schoongemaakt en familelid was zo blij dat die een hele grote taart heeft laten bezorgen en via de consumnten bond een warme douche heeft laten krijgen.
Welllicht dat dit jij dit ook bij superkeukens kan regelen. Naar mijn mening heeft superkeukens geen boodschap dat je je baan kwijt bent, maar het zou hen sieren als ze wel met je zouden meedenken.
Maar wellicht beetje brutale opmerking. Tijdens het bestellen van de keuken was je uiteraard nog niet op de hoogte dat je je baan zou verliezen maar de centjes waren er wel, anders bestel je neem ik aan geen keuken. Nu ben je je baan kwijt en zal je inderdaad lagere inkomsten hebben maar dit staat toch los van de keuken ??
S6 !
Maar kleine pleister, wees blij dat je niet net een nieuwe woning hebt gekocht, daar ken ik er helaas ook een paar van.
Anyway, slechte service kan ik mij niet invinden. Wij hebben zelf bij deze vestiging zo'n 5 jaar geleden een keuken gekocht, zij zaten toen nog op een ander adres ipv nu in woondome, en alles prima optijd. Zelfs zakken vol met aansluitmogelijkheden mocht men achteraf besluiten ipv op de and op plagond te monteren. Ook naderhand bij enkele kleine zaken, de metalen grepen begonnen na 2 jaar te verroesten, hebben wij kosteloos vervangende grepen gekregen.
Ik kan alleen een voorbeeld aanhalen hoe een familielid hiermee is omgegaan na een onverwacht sterfgeval. Betrof geen keuken maar meubels, deze is naar het bedrijf gegaan, uitgelegd en bedrijf begreep de situatie maar bestelling was al geplaats en inderdaad tegen kosten annuleerbaar.
Bedrijf heeft gezegd dat zij zonder kosten de meubels voor max 24 maanden zouden opslaan. Na 13 maanden heeft familielid opgehaald, meubels waren nog eens nagkeken, schoongemaakt en familelid was zo blij dat die een hele grote taart heeft laten bezorgen en via de consumnten bond een warme douche heeft laten krijgen.
Welllicht dat dit jij dit ook bij superkeukens kan regelen. Naar mijn mening heeft superkeukens geen boodschap dat je je baan kwijt bent, maar het zou hen sieren als ze wel met je zouden meedenken.
Maar wellicht beetje brutale opmerking. Tijdens het bestellen van de keuken was je uiteraard nog niet op de hoogte dat je je baan zou verliezen maar de centjes waren er wel, anders bestel je neem ik aan geen keuken. Nu ben je je baan kwijt en zal je inderdaad lagere inkomsten hebben maar dit staat toch los van de keuken ??
S6 !