LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] superkeukens :een tevreden klant
-
superkeukens :een tevreden klant
Ben sinds voorjaar 05 in het bezit van een keuken van Superkeukens Zoeterwoude en ben daar zeer tevreden over: Voor aankoop 3/4 jaar in het rond gekeken en veel zaken bezocht en ontwerpen laten uitrekenen.Voor Superkeukens gekozen vanwege de rustige en klantvriendelijke benadering: niks overhaast en de beste prijs/kwaliteitsverhouding die ik tegenkwam. Waar ik elders voor "het instapmodel" in aanmerking kwam heb ik nu een Super_de luxe!Aflevering en plaatsing snel, vakkundig en precies volgens afspraak. De keuken voldoet ook in het gebruik aan al mijn wensen. Een aanrader!
Re: superkeukens :een tevreden klant
2 jaar geleden bij superkeuken utrecht een keuken gekocht, keurig alles geleverd en geplaatst zo als was bevestigd op de facturen.
-
Wat is een super-de-luxe afwerking??????Waar ik elders voor "het instapmodel" in aanmerking kwam heb ik nu een Super_de luxe!Aflevering
-
Mijn spatie voor de nieuwe zin is weggevallen, maar mijn zin eindigd bij Super-de-luxe! Oftewel ik bedoel een goed uitgeruste keuken. Daarmee bedoelik o.a. hoekcarroussel, pannenladen en uitschuifbare binnenladen, heel veel apparatuur, extra sier en lichtlijsten goede sluit systemen op de laden. Veel van die dingen die een standaard keuken zoveel duurder maken.