| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Superkeukens
Re: Superkeukens
Onze keuken hebben wij gekocht bij superkeukens in amersfoort,
de keuken is ook door hun geplaatst in december 2006.
Nu is ons aanrechtblad op de naad omhoog gekomen en hebben we
dit doorgegeven. Het keuken blad wordt niet volledig vergoed, terwijl het een fout is van de monteur/montage. We hebben 1 jaar garantie op
de montage en 2 jaar op de keuken. Maar toch moeten we een bedrag van 250,00 euro zelf betalen. Ik ben het hier totaal niet mee eens,
want volgens ons valt dit onder de garantie. Wie heeft hiermee
ervaring bij Superkeukens
de keuken is ook door hun geplaatst in december 2006.
Nu is ons aanrechtblad op de naad omhoog gekomen en hebben we
dit doorgegeven. Het keuken blad wordt niet volledig vergoed, terwijl het een fout is van de monteur/montage. We hebben 1 jaar garantie op
de montage en 2 jaar op de keuken. Maar toch moeten we een bedrag van 250,00 euro zelf betalen. Ik ben het hier totaal niet mee eens,
want volgens ons valt dit onder de garantie. Wie heeft hiermee
ervaring bij Superkeukens
Ha keukenmensen!
zoals ik al aangegeven had, nog even een verslag over mijn ervaring met SuperKeukens.
Zonder er hier een reclamespot van te willen maken: de keuken is 2 weken geleden geplaatst en ik mag wel zeggen: tot volle tevredenheid!!
Wat mij betreft een prima zaak!
gr Johan
zoals ik al aangegeven had, nog even een verslag over mijn ervaring met SuperKeukens.
Zonder er hier een reclamespot van te willen maken: de keuken is 2 weken geleden geplaatst en ik mag wel zeggen: tot volle tevredenheid!!
Wat mij betreft een prima zaak!
gr Johan
Blij voor je dat je tot nu tevreden bent.
Superkeukens geeft maar 1 jaar garantie, terwijl goede keuken zaken
5 jaar garantie geven, met CBW garantie in de hand.
Met deze garantie kan je elke Manco waarmee je niet tevreden bent, aanvechten.
Dus na die ene jaar kan je alsnog gaan huilen, als er iets mis gaat.
Ze hebben dezelfde methoden als de Mandemakers bende.
Ze gebruiken ook goedkope beunhazen om de keuken in te rammen.
Zie ervaring van Schaatsje die voor hun fout , € 250,00 moet betalen.
Koop een goedmerk keuken als NOLTE, HEBAFORM of FORMAT bij een zaak, waar je op papier 5 jr garantie krijgt, met CBW voorwaarden en met ± 40 % korting.
Belangrijk is ook dat de Keukenmonteur perfect werk levert, en dat
zal niet niet lukken bij Superkeukens of Mandemakersgroep.
Superkeukens geeft maar 1 jaar garantie, terwijl goede keuken zaken
5 jaar garantie geven, met CBW garantie in de hand.
Met deze garantie kan je elke Manco waarmee je niet tevreden bent, aanvechten.
Dus na die ene jaar kan je alsnog gaan huilen, als er iets mis gaat.
Ze hebben dezelfde methoden als de Mandemakers bende.
Ze gebruiken ook goedkope beunhazen om de keuken in te rammen.
Zie ervaring van Schaatsje die voor hun fout , € 250,00 moet betalen.
Koop een goedmerk keuken als NOLTE, HEBAFORM of FORMAT bij een zaak, waar je op papier 5 jr garantie krijgt, met CBW voorwaarden en met ± 40 % korting.
Belangrijk is ook dat de Keukenmonteur perfect werk levert, en dat
zal niet niet lukken bij Superkeukens of Mandemakersgroep.
Ik kan jullie vertellen dat Superkeukens een zeer betrouwbaar bedrijf is. Geen koehandel en geen opdringerige verkopers. Zelf hebben wij onze keuken gekochten bij Superkeukens in de Cruqius (hoofdvestiging). Superkeukens is een onderdeel van de Ruiter Meubel ook hier gevestigt met samen nog een dochter onderneming Profijtmeubel. De Ruitermeubel is een zeer erkend en goed meubel bedrijf met zeer goede service en ook afterservice. Heb al enkele meubels hier gekocht. Echt goed. Nadat mijn keuken binnen was gekomen (zonder beschadigingen) begonnen met monteren. Ik heb zelf de keuken neer gezet. Werkblad was te lang. Na telefonisch contact gehad te hebben met de verkoper is het blad opgehaald en afgezaagd op de goede maat en de volgende dag weer terug gebracht. Ik noem dit service!
Ik denk dat dit één van de weinige keukenboeren zijn die betrouwbaar zijn en goed materiaal afleveren. Ook dit zijn duitse keukens met hoogwaardige kwaliteit.
Ik raad iedereen aan om naar Superkeukens te gaan. Die andere winkels zijn niks. Neem nu Edmon. Daar is ons bijna een keuken door onze strot heen geduwd. Men vraagt om een budget en ze komen hier altijd op uit. Laaie lichters zijn het. Ik ben tevreden over Superkeukens!!!
Ik denk dat dit één van de weinige keukenboeren zijn die betrouwbaar zijn en goed materiaal afleveren. Ook dit zijn duitse keukens met hoogwaardige kwaliteit.
Ik raad iedereen aan om naar Superkeukens te gaan. Die andere winkels zijn niks. Neem nu Edmon. Daar is ons bijna een keuken door onze strot heen geduwd. Men vraagt om een budget en ze komen hier altijd op uit. Laaie lichters zijn het. Ik ben tevreden over Superkeukens!!!
Mega sukkel...............Men vraagt om een budget en ze komen hier altijd op uit
Toch nieuwsgierig naar de follow up naar mijn posts hier, kwam ik nog even kijken en wilde toch even reageren!
Vooral @ RMA27:
Op de eerste plaats heb ik zwart op wit dat ik vijf jaar garantie heb op alle spullen die ik gekocht heb. Zowel op de Nolte keuken (die volgens RMA ook goed is...) als op de Pelgrimapparatuur. Ik heb geen enkele korting gekregen, en toch was deze offerte de goedkoopste van velen! Bovendien is deze keuken gemeten en geplaatst door een zeer nette kerel van een bedrijf dat netjes in de Gouden Gids terug te vinden is, en nogmaals: ik wil hier geen reclamespot van maken, maar ik vind dat het ook best gezegd mag worden als een klant tevreden is!
Dus kom bij mij niet aan met: duur, weinig kennis, beunhazen als het om deze zaak gaat; Ik weet uit eigen ervaring wel beter! (beter dan een zogenaamde kenner als rma27 in ieder geval die zelf de pro-argumenten aandraagt!)
Vooral @ RMA27:
Op de eerste plaats heb ik zwart op wit dat ik vijf jaar garantie heb op alle spullen die ik gekocht heb. Zowel op de Nolte keuken (die volgens RMA ook goed is...) als op de Pelgrimapparatuur. Ik heb geen enkele korting gekregen, en toch was deze offerte de goedkoopste van velen! Bovendien is deze keuken gemeten en geplaatst door een zeer nette kerel van een bedrijf dat netjes in de Gouden Gids terug te vinden is, en nogmaals: ik wil hier geen reclamespot van maken, maar ik vind dat het ook best gezegd mag worden als een klant tevreden is!
Dus kom bij mij niet aan met: duur, weinig kennis, beunhazen als het om deze zaak gaat; Ik weet uit eigen ervaring wel beter! (beter dan een zogenaamde kenner als rma27 in ieder geval die zelf de pro-argumenten aandraagt!)
Ja, zucht....superkeukens zit bij mij om de hoek.
Ben er eens naar binnen gestapt om de boel te bekijken.
Conclusie, zelfde rommel als bij de ikea.
Prima als je hier genoegen mee neemt, maar vergelijk dit aub niet met echte keukens. Net zo min als de meubels van Ikea. Prima goedkoop spul, maar verwacht er niets van.
En nu weer terug naar de echte keukens aub.
Ben er eens naar binnen gestapt om de boel te bekijken.
Conclusie, zelfde rommel als bij de ikea.
Prima als je hier genoegen mee neemt, maar vergelijk dit aub niet met echte keukens. Net zo min als de meubels van Ikea. Prima goedkoop spul, maar verwacht er niets van.
En nu weer terug naar de echte keukens aub.
Vooral johan48
Het tegenovergestelde is bewezen;
zie het bericht van schaatsje dd. 31 october over je Super keukens
Het tegenovergestelde is bewezen;
zie het bericht van schaatsje dd. 31 october over je Super keukens
Even over schaatsje dd 31 oktober Beetje makkelijk om gelijk te oordelen dat het een fabricage of montagefout is. we weten geen van allen wat er is voorgevallen.
Zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten.
Dat er hier een bijdrage van 250 euro gevraagd wordt, daar kun je dus pas over oordelen als je exact weet wat er gebeurd is.
Ik werk zelf in een autobedrijf en heb dagelijks met dit soort dingen te maken. Tuurlijk is het zo dat je je als klant altijd benadeeld voelt als wordt geconfronteerd met een afwijking aan je (dure) produkt. Als de klant in kwestie absoluut niet accoord gaat met de geboden oplossing zijn er tegenwoordig allerlei instanties die graag willen helpen er iets beters voor je uit te slepen toch? of dit nu altijd terecht is laat ik dan even in het midden.
Zoals altijd heeft ieder verhaal 2 kanten.
Dat er hier een bijdrage van 250 euro gevraagd wordt, daar kun je dus pas over oordelen als je exact weet wat er gebeurd is.
Ik werk zelf in een autobedrijf en heb dagelijks met dit soort dingen te maken. Tuurlijk is het zo dat je je als klant altijd benadeeld voelt als wordt geconfronteerd met een afwijking aan je (dure) produkt. Als de klant in kwestie absoluut niet accoord gaat met de geboden oplossing zijn er tegenwoordig allerlei instanties die graag willen helpen er iets beters voor je uit te slepen toch? of dit nu altijd terecht is laat ik dan even in het midden.
-
kor flokstra
Deze zaak doet ziojn naam eer aan Super eerlijke prijzen Super eerlijke verkoper Super goede voorlichting op een Drie D scherm en dan krijg absoluut een Super indruk van wat je bestellen gaat en hoe jou mooie keuken eruit gaat zien.
Hier krijg je tenminste de tijd om te beslissen over je toch al grote aankoop.Ik ben in Apeldoorn Super goed geholpen en is de beslissing aan ons .Even een paar dingen regelen met de instalateur die alles gaat doen voor ons zoals het afbreken van de oude keuken en het stellen van de nieuwe keuken.
Ik kan een ieder aanraden maar eens binnen gaan stappen bij een Superkeuken filiaal.
Veel succes met uw aankoop gewenst en u ziet dat niet iedere keuken zaak het zelfde is maar er veel betere zijn.
Hier krijg je tenminste de tijd om te beslissen over je toch al grote aankoop.Ik ben in Apeldoorn Super goed geholpen en is de beslissing aan ons .Even een paar dingen regelen met de instalateur die alles gaat doen voor ons zoals het afbreken van de oude keuken en het stellen van de nieuwe keuken.
Ik kan een ieder aanraden maar eens binnen gaan stappen bij een Superkeuken filiaal.
Veel succes met uw aankoop gewenst en u ziet dat niet iedere keuken zaak het zelfde is maar er veel betere zijn.
-
kor flokstra
Beste schaatsje
Zoals ik heb begrepen van de verkoper staat er 5 jaar garantie op de gehele keuken en mag aannemen dat de keulken ook het werkblad is .
Of ze nu wel of niet bij een garantiefonds zijn aangesloten , ik denk dat met er alles aan doet om u te vreden te houden als klant en er met de beste wil uit te komen moet zijn met het filiaal.
Succes gewenst.
Zoals ik heb begrepen van de verkoper staat er 5 jaar garantie op de gehele keuken en mag aannemen dat de keulken ook het werkblad is .
Of ze nu wel of niet bij een garantiefonds zijn aangesloten , ik denk dat met er alles aan doet om u te vreden te houden als klant en er met de beste wil uit te komen moet zijn met het filiaal.
Succes gewenst.
we zijn bij superkeukens geweest netjes geholpen, toen gingen we naar een bedrijf een wat luxer zeg maar en wat bleek, we hadden betere merken en waren goedkoper uit.
dus blijf vergelijken.
dus blijf vergelijken.
Ik heb een prima eerste indruk gekregen van Superkeukens. Men gebruikt hier een fraai computerprogramma zodat je goed kunt zien hoe de keuken eruit komt te zien. Je krijgt een offerte mee waarin gespecificeerd staat welke apparatuur wordt gebruikt etc. Geen verkoper met allerlei truukjes zoals in andere zaken. Verkoper nam alle tijd om ons te adviseren en opties uit te rekenen.
Keuken in offerte was van Nobilia, de apparatuur van Pelgrim. Over Pelgrim heb ik niet zo'n goed gevoel. Lees iets teveel dat dingen stuk gaan.
Kortom, zeer goede indruk gekregen.
Keuken in offerte was van Nobilia, de apparatuur van Pelgrim. Over Pelgrim heb ik niet zo'n goed gevoel. Lees iets teveel dat dingen stuk gaan.
Vanmorgen een keuken besteld bij Superkeukens in Arkel. We waren eerse vorige week bij Superkeukens in Dordrecht geweest, maar die meneer had geen tijd voor ons. Mijn vriend stelde voor om de maten achter te laten en hoe we de keuken willen hebben en om dan de volgende dag terug te komen voor de offerte, maar helaas ook vrijdag had hij geen tijd. Toen wist ik genoeg en ben ik weggelopen.
Vanmorgen dus naar Superkeukens in Arkel geweest en daar ging het heel anders. Er werd netjes gedag gezegd (wat in Dordrecht ook niet gebeurde) konden op ons gemak rondkijken en werden daarna perfect geholpen. Meneer nam uitgebreid de tijd voor ons en we kregen een perfecte aanbieding. Zoals hier ook gezegd, binnen ons budget maar wel met korting zodat we aan ons budget kwamen. We gingen echt met een goed gevoel naar huis.
En aan de levertijd zal het allemaal niet liggen, want hij komt pas begin augustus. Ik ben benieuwd.
Vanmorgen dus naar Superkeukens in Arkel geweest en daar ging het heel anders. Er werd netjes gedag gezegd (wat in Dordrecht ook niet gebeurde) konden op ons gemak rondkijken en werden daarna perfect geholpen. Meneer nam uitgebreid de tijd voor ons en we kregen een perfecte aanbieding. Zoals hier ook gezegd, binnen ons budget maar wel met korting zodat we aan ons budget kwamen. We gingen echt met een goed gevoel naar huis.
En aan de levertijd zal het allemaal niet liggen, want hij komt pas begin augustus. Ik ben benieuwd.
Daar zou ik ook een goed gevoel van krijgen....Over Pelgrim heb ik niet zo'n goed gevoel. Lees iets teveel dat dingen stuk gaan.
GWTE
wij hebben gisteren ook een keuken besteld bij Superkeukens. De vestiging in Hellevoetsluis. We zijn wel 3 keer uitgebreid geholpen. Eerst de basis gemaakt (4,5 uur) daarna 2 uur voor aanpassingen en gisteren nog eens 1,5 uur om de puntjes op de i te zetten.
We zijn uitstekend geholpen door de mevrouw daar en hebben echt een gigantisch ontwerp gehad. Dit is duidelijk iemand met liefde voor het vak en is zelf erg trots op haar ontwerp.
2e week van september wordt hij geleverd en we hebben alle vertrouwen dat het goed gaat.
We zijn uitstekend geholpen door de mevrouw daar en hebben echt een gigantisch ontwerp gehad. Dit is duidelijk iemand met liefde voor het vak en is zelf erg trots op haar ontwerp.
2e week van september wordt hij geleverd en we hebben alle vertrouwen dat het goed gaat.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die een keuken hebben van Superkeukens met Ariston inbouwapparatuur.
Ik heb sinds een paar weken mijn keuken van Superkeukens staa, inclusief inbouwapparaat van Ariston. Tot nu toe bevalt alles goed. Maar goed, ben pas 4 weken verder, er kan nog een hoop gebeuren.
Alles is goed gegaan. Op tijd geleverd en er miste niks. Tot nu toe ben ik dus zeer positief.
Alles is goed gegaan. Op tijd geleverd en er miste niks. Tot nu toe ben ik dus zeer positief.
Vandaag bij superkeukens tilburg geweest voor een offerte, prijs was redelijk, rommelige winkel helaas. Bovendien had ik een verkoper die, terwijl ik met hem in gesprek was, lastige klanten telefonisch ging afhandelen (op zeer onbeschofte wijze) en mij van die klant's problemen volledig op de hoogte ging stellen. Toen er nog een klant langskwam met een klacht waarbij hij mij vervolgens ging vertellen dat het een domme klant was, was de maat vol.
Reden om er niet meer heen te gaan.
Reden om er niet meer heen te gaan.
Hallo allemaal,
Wij hebben een probleem...Wij hebben in Oktober 2005 een keuken gekocht bij superkeukens met inbouwapparatuur van Ariston. Nu is het zo dat de vaatwasser stuk is. Inmiddels al 3 maanden. Eerst begon het met de deur waarvan de scharnieren naar binnen waren gegaan (zodat de deur niet meer open kon).Gezien de (hele) hoge reparatiekosten hebben we dit zelf laten maken.Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden.Nu is het probleem dat waarschijnlijk de electronica is doorgebrand in de deur.Ik had hem aangezet s'avonds en het begon naar verbrand plastic te ruiken.We hebben hem natuurlijk direct uitgezet.We hebben eerst gebeld met de reparatieafdeling van Ariston, maar ze vroegen (belachelijk) veel geld voor de voorrijkosten, reparateur en de reparatiekosten! We zijn terug gegaan naar Superkeukens en daar het probleem voorgelegd. Deze zou bellen met de leverancier van Ariston. Dit is gebeurd, maar de leverancier kan niets voor ons doen dan alleen korting geven op de reparatiekosten. (Tevens moesten wij ook nog eens bellen met deze leverancier om afspraken te maken, terwijl op verschillende sites (consuwijzer,etc) staat dat wij dat niet eens hoeven te doen.) Aangezien dit maar zo'n 10% is gaan wij hier niet mee akkoord. We zijn weer terug geweest naar Superkeukens en weer ons verhaal daar neergelegd ( week geleden). Ik heb al op internet een beetje rond gekeken naar wat onze eventuele rechten zijn. Hebben jullie hier misschien ervaring mee, of weet iemand van jullie wat wij het beste kunnen doen?Want we zijn het afwassen met de hand wel een beetje zat
Tevens hebben we tot op heden nog niets gehoord van Superkeukens.
Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen??
Alvast bedankt
Groeten Sute
Wij hebben een probleem...Wij hebben in Oktober 2005 een keuken gekocht bij superkeukens met inbouwapparatuur van Ariston. Nu is het zo dat de vaatwasser stuk is. Inmiddels al 3 maanden. Eerst begon het met de deur waarvan de scharnieren naar binnen waren gegaan (zodat de deur niet meer open kon).Gezien de (hele) hoge reparatiekosten hebben we dit zelf laten maken.Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden.Nu is het probleem dat waarschijnlijk de electronica is doorgebrand in de deur.Ik had hem aangezet s'avonds en het begon naar verbrand plastic te ruiken.We hebben hem natuurlijk direct uitgezet.We hebben eerst gebeld met de reparatieafdeling van Ariston, maar ze vroegen (belachelijk) veel geld voor de voorrijkosten, reparateur en de reparatiekosten! We zijn terug gegaan naar Superkeukens en daar het probleem voorgelegd. Deze zou bellen met de leverancier van Ariston. Dit is gebeurd, maar de leverancier kan niets voor ons doen dan alleen korting geven op de reparatiekosten. (Tevens moesten wij ook nog eens bellen met deze leverancier om afspraken te maken, terwijl op verschillende sites (consuwijzer,etc) staat dat wij dat niet eens hoeven te doen.) Aangezien dit maar zo'n 10% is gaan wij hier niet mee akkoord. We zijn weer terug geweest naar Superkeukens en weer ons verhaal daar neergelegd ( week geleden). Ik heb al op internet een beetje rond gekeken naar wat onze eventuele rechten zijn. Hebben jullie hier misschien ervaring mee, of weet iemand van jullie wat wij het beste kunnen doen?Want we zijn het afwassen met de hand wel een beetje zat
Tevens hebben we tot op heden nog niets gehoord van Superkeukens.
Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen??
Alvast bedankt
Groeten Sute