LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Systemat 4030 front bolt op!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MH78
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2007 12:05

Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door MH78 »

Hallo,

Ik heb in maart 2007 een Systemat 4030 keuken laten plaatsen, met ingefreesde grepen.
Rondom de grepen bolt de lak(?) op, wat een bobbelig uiterlijk geeft. Een aantal fronten zijn in september al vervangen, maar in november trad dit weer op.
Het ergst is dit bij de bovenkastjes, maar ook de bij koelkastunit die vrij staat (en de greep op de kop zit) treedt dit op.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Dit lijkt me namelijk al redelijk structureel.

mezorro
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 okt 2007 23:58

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door mezorro »

zou je niet beter naar de keukenzaak toestappen en deze vraag eerst aan hun stellen?
lijkt mij een garantie gevalletje, dus volgorde lijkt mij niet helemaal de juiste ?

MH78
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2007 12:05

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door MH78 »

De eerste vervanging is reeds onder garantie gedaan, zou natuurlijk altijd een slechte productiebatch kunnen zijn geweest.

Maar nu treedt het alweer voor de tweede keer op, en dan wil ik zelf weten wat er aan de hand is (technisch gezien).
Het is al een maand geleden bij de keukenboer gemeld, maar tot op heden nog geen respons. Vandaag weer gebeld, maar de service afdeling is met vakantie.
Het gaat mij dus nog niet om de afhandeling (dat komt wel goed), maar om de technische reden! :wink:

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door GWTE »

Het komt door vocht........Water (H2O)....denk ik.

MH78
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2007 12:05

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door MH78 »

Maar is dat water wat tijdens het productieproces er al in zit, of water wat er bij mij in de keuken erin komt?

De ruimte is vrij droog volgens mij, en verder gebeuren er enkel de standaard keukenzaken in, zoals koken (met afzuigkap aan), thee zetten, etc.
Het lijkt mij dat de keuken hiertegen bestand moet zijn.
Is de kwaliteit van afwerking van de Systemat dan zo slecht, of heb ik nu steeds pech met de fronts?

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

sybo
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 okt 2006 22:49

Re: Systemat 4030 front bolt op!

Ongelezen bericht door sybo »

De oude 4030 had foliefronten, daar kun je inderdaad wel problemen mee krijgen maar in 2007 waren dit lakfronten. Hier hebben wij nooit problemen mee. Was het toevallig een showroomkeuken? Dan zou je nog de folie versie kunnen hebben.

Gesloten