LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat keuken redelijk geprijsd?
Systemat keuken redelijk geprijsd?
Hoi,
Ik heb na een hoop keukenwinkels bezocht te hebben toch voor een Systemat keuken gekozen. Heb de offerte sinds deze week binnen. Is dit een redelijke prijs of wordt deze keuken te duur verkocht?
Hacker Systemat Edition SM 3040-GL hoogglans gelakt front rondom soft afgerond. (Oudwit hoogglans lak)
kookonderkast met 2 uittrekladen 72x80
los frontmeubeldeur 72x60
spoelelement met doorlopende deur 72x45
onderkast doorlopend uittrekfront + 2 binnenladen 72x45
zijwandafdekpaneel 72x5
zijwandafdekpaneel 150x5
halfhoge kast t.b.v koelkast 150x60
halfhoge kast t.b.v. magnetron met 1 lade 150x60
halfhoge kast met legplanken 150x60
zijwandafdekpaneel halfhoge kast 150x5
afdeksierplank 5x270 x 250m
bovenkast met klepdeur 40x80
Keuken is zonder apparatuur rond de 9000 euro bruto.
Korting 20%
Dan komt de keuken zo rond de 7000 euro uit.
Is dit een nette prijs of is dit veels te duur voor deze Systemat keuken?
Ik heb na een hoop keukenwinkels bezocht te hebben toch voor een Systemat keuken gekozen. Heb de offerte sinds deze week binnen. Is dit een redelijke prijs of wordt deze keuken te duur verkocht?
Hacker Systemat Edition SM 3040-GL hoogglans gelakt front rondom soft afgerond. (Oudwit hoogglans lak)
spoelelement met doorlopende deur 72x45
onderkast doorlopend uittrekfront + 2 binnenladen 72x45
zijwandafdekpaneel 72x5
zijwandafdekpaneel 150x5
halfhoge kast t.b.v koelkast 150x60
halfhoge kast t.b.v. magnetron met 1 lade 150x60
halfhoge kast met legplanken 150x60
zijwandafdekpaneel halfhoge kast 150x5
afdeksierplank 5x270 x 250m
Keuken is zonder apparatuur rond de 9000 euro bruto.
Korting 20%
Dan komt de keuken zo rond de 7000 euro uit.
Is dit een nette prijs of is dit veels te duur voor deze Systemat keuken?
-
Re: Systemat keuken redelijk geprijsd?
Als je veel winkels hebt bezocht kun je toch zelf wel een oordeel vellen?Ik heb na een hoop keukenwinkels bezocht
Je keus is reeds gevallen toch? Heb je het er voor over of niet.
Zit er trouwens wel of geen werkblad bij,en wat voor materiaal.
Ik heb niet overal offertes laten maken en gun het de winkel die mij het beste geadviseerd/geholpen heeft. Ik ben op deze keuken gevallen omdat ik het een mooie keuken vind niet vanwege de prijs. Met een hoop keukenwinkels bezocht doel ik dus meer op het bekijken van de keukens en niet het opvragen van offertes.
Ik vroeg mij alleen af of ze een beetje goed zitten met de prijs en of er misschien nog wat korting af zou kunnen.
Prijs is zonder werkblad overigens en exclusief montage...
Ik vroeg mij alleen af of ze een beetje goed zitten met de prijs en of er misschien nog wat korting af zou kunnen.
Prijs is zonder werkblad overigens en exclusief montage...
Vind ik aan de hoge kant in vergelijkiing met de nieuwe keuken die ik ga krijgen incl.app.en montage.Als je allen materiaal betrekt is keuken concurent,kampieon een tip.
Laatst gewijzigd door siemens op 20 aug 2008 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, we gaan toch zeker een systemat keuken greeploos niet vergelijken met een IKEA keuken......pfffff
-
Vind ik aan de hoge kant
Das toch wel knap, wat voor blad ligt er op?
7000,- incl. graniet is een hele goede prijs maar als het met een spaanplaat werkblad is betaal je misschien iets te veel.
Incl. of excl. montage??
Lastig om nu al te zeggen of iets duur is of niet.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
voor loesje,
Een keuken opstelling met meer meubelen en aparatuur en montage met grantie in de 4000 serie voor 12.000 euro incl.montage ( duitse offerte) en niets is vergelijk baar met de ikea keuken ( hoop ik ) want gaat niet hel lang mee vinde wij ( 7 jaar) .Ben geen keuken verkoper maar heb de meubels vergeleken met mij offerte .
Een keuken opstelling met meer meubelen en aparatuur en montage met grantie in de 4000 serie voor 12.000 euro incl.montage ( duitse offerte) en niets is vergelijk baar met de ikea keuken ( hoop ik ) want gaat niet hel lang mee vinde wij ( 7 jaar) .Ben geen keuken verkoper maar heb de meubels vergeleken met mij offerte .
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Exclusief blad en zonder montage. DUs we hebben het hier alleen over de kastjes en allemaal gelakt.7000,- incl. graniet is een hele goede prijs maar als het met een spaanplaat werkblad is betaal je misschien iets te veel.
Incl. of excl. montage??
Het gaat om de :En ik ben verders geen kenner maar volgens mij is het SM 4030 GL..
Hacker Systemat Edition SM 3040-GL hoogglans gelakt (staat overigens ook in mijn startpost)
Alles is gelakt en netjes afgewerkt.
De halfhoge kast (150cm hoog) bestaand uit 4 elementen langs elkaar is voorzien van afdeksierplank zowel aan de zijkanten als bovenop en ook deze is wit hoogglans GELAKT.
Nogmaals, keuken is zonder blad en zonder montage en zonder apparatuur.
Ik verkoop o.a systemat en vind hem pittig aan de prijs
als ik hem even vlug bereken, zou je met zo'n netto 5500 euro ook klaar kunnen zijn. das ook zonder blad, apparatuur en montage
als ik hem even vlug bereken, zou je met zo'n netto 5500 euro ook klaar kunnen zijn. das ook zonder blad, apparatuur en montage
Bij welke aanbieder is dit? 4000-5000 euro zou ook moeten kunnen.
Ik heb enkele weken terug een catalogus aangevraagd van systemat omdat ik veel goede verhalen over dit merk hoor. Tevens heb ik een lijstje gevraagd van systematdealers bij mij in de buurt. Tot op heden geen reactie en geen info ontvangen. Ik weet dat het vakantietijd is (geweest) of duurt het altijd zo lang? Of kan iemand mij zeggen wie in de Regio Apeldoorn-Deventer systemat in het assortiment heeft?