LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] systemat verkoper gevraagd

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
David?
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 15:07

systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door David? »

ik heb systemat zelf benaderd voor dealerinfo maar tot heden geen reactie. wie kan een verkooppunt aanbevelen in den haag e.o.


met groet
david

de kok
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 jul 2006 22:57

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door de kok »

www.engelen.nl

Zitten in Rotterdam in de Spaanse Polder.
Ik heb daar zelf een systemat gekocht, prima in orde!

David?
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 15:07

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door David? »

Engelen: eergisteren op bezoek geweest, mooie showroom. Ik ben geintresseerd in een sm 4030 gl en heb het idee dat mijn 'normale' wensen te realiseren zijn voor ergens tussen de 10K en 13K. Na een en ander op paper gezet te hebben dacht de verkoper eerder aan zo'n 25K en wilde vervolgens ook niet meer verder praten/denken. Beetje vreemde opstelling, einde gesprek dus.
Iemand nog een adres vooor systemat in of rond Den Haag?

HELP123
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 dec 2005 08:51

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door HELP123 »

WOONING KEUKENS IN DEN HAAG VERKOOPT OOK SYSTEMAT

IK ZELF BIJ EEN hun HACKER KEUKEN GEKOCHT. HEt is wel onderdeel van mandemakers heb ik begrepen.

we hebben dan ook uiteindelijk flink moeten onderhandelen en in principe teken je voor korting. Want daarna kan je nog alles wijzigen.

Maar ze verkopen als onder hun eigen naam dus je moet het type nummer van systemat doorgeven.

En oja Mandemakers in Wateringen verkoopt ook systemat onder eigen label. Want mij keukenfront hadden ze daar ook onder dezelfde naam als de wooning

David?
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 15:07

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door David? »

Tja, was mij eigenlijk al bekend. Maar ik heb niet zoveel zin in DMG en dergelijke waar ik de strijd aan moet gaan met hongerige verkopers en bruto prijzen.
Ter vergelijk: op aanraden van Fatma ook even langsgegaan bij Siematic Den Haag (familiebedrijf). Prettig te woord gestaan en mijn idee werd terplekke uitgewerkt en grofweg geraamd op 12,5K. Zo kan het dus ook, maar ik vind die 4030gl ook zo leuk!

roti

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door roti »

David, een advies kan ik jou geven. Ga door met wat je mooi vindt.
Geld geef je maar één keer uit. Nu bestellen, betekent een levertijd van 10 weken en wie weet heb je in 10 weken bijgespaard. Lukt het echt niet een bijbaantje zoeken. Je zult later veel plezier van hebben. Ik zocht ook een Leicht, Bax of Eggersman. De laatste vinden wij zo mooi. Het is wel iets duurder, maar we gaan ervoor. Ben aan het onderhandelen over de eindprijs!

HELP123
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 dec 2005 08:51

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door HELP123 »

Ja, ik ken ook al die verhalen van DMG.

Maar ik wilde perse de Hacker Bristol. Dus ik heb het risico genomen en toch naar de wooning gegaan. De keuken is uiteindelijk iets duurder uitgevalen maar nu met zo veel mooie opties.

Je moet gewoon aangegeven wat je wil. Vast houden aan wat je wil betalen en onderhandelen moet je tegenwoordig altijd.

Bijvoorbeeld bij bemmel en kroon waren we ook geweest en daar moesten we 15.000 euro betalen voor een Maryvill Smidt en redelijk kaal.

vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door vbs »

Wij hebben de keuken van dit merk en type gekocht bij Keukenmaxx. Ondanks alle slechte verhalen over DMG op dit forum hebben wij het toch gedaan, omdat we er een goed gevoel bij hadden en omdat ze aanzienlijk goedkoper waren dan oa Engelen. Tot nu toe geen klachten en we worden elke keer goed en netjes te woord gestaan als er vragen en/of opmerkingen zijn. As maandag wordt ie geleverd en dinsdag geplaatst. Zal jullie op de hoogte houden.

steph1500
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 nov 2006 22:11

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door steph1500 »

Ik ben erg benieuwd. Ze hebben er best aardige keukens maar het tegelen en bv maken van een koof voor de afzuigkap doen ze niet.
Ook extra groepen aanmaken wordt niet gedaan.
Wie weet trouwens hoeveel groepen je moet hebben voor een inductieplaat, gaspit, combi-oven vaatwasser diepvries en koelkast?

Bedankt

Pfffff

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door Pfffff »

5 ( beter 1 te veel dan later 1 te weinig )

vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door vbs »

Ik ben erg benieuwd. Ze hebben er best aardige keukens maar het tegelen en bv maken van een koof voor de afzuigkap doen ze niet.
Ook extra groepen aanmaken wordt niet gedaan.
Wie weet trouwens hoeveel groepen je moet hebben voor een inductieplaat, gaspit, combi-oven vaatwasser diepvries en koelkast?

Bedankt
Tegelen hoeft bij mij niet en de extra groepen zijn al door de bouwer aangelegd.
Voor een inductieplaat heb je een perilex nodig(2 groepen) en voor je combi en je vaatwasser ook een aparte groep. De rest moet volgens mij op 1 groep kunnen. Je kunt kijken naar de wattages die de aparaten maximaal gebruiken, dan weet je hoeveel groepen je nodig hebt. Per groep max 3600 watt.

vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Re: systemat verkoper gevraagd

Ongelezen bericht door vbs »

Zoals beloofd een update:

keuken is maandag en dinsdag geplaatst. Monteur was ingehuurd en niet van de keukenman zelf. Was een zeer nette man die ruim op tijd aanwezig was. Alles goed gegaan met in elkaar zetten en installeren. Er waren maar een paar kleine dingetjes. Een deurtje beschadigd, een plint beschadigd en een kleine lakschade aan een blende. Alles opgeschreven en hier worden direkt nieuwe voor besteld, ongeacht hoe groot of klein de beschadiging is. Grootste probleem was alleen dat de afzuigkap niet de goede was. Heb er een nodig voor recirculatie, maar ze hadden er een van hetzelfde type geleverd, maar dan voor een externe afvoer. Gebeld, zowel ikzelf als de monteur en ook daar zijn ze direkt mee aan de slag gegaan. Het is echter een maatwerk afzuigkap, waardoor de levertijd 6 weken bedraagt. Ik heb ze gezegd dat ik niet 6 weken zonder afzuigkap ga zitten en heb dus om een leenkap gevraagd. Dit was een vraag die ze niet vaak kreeg en volgens haar was er geen. Ik gezegd dat ze dan maar bij Miele zelf moet informeren of die er geen hebben. 10 minuten later teruggebeld en ze had er een gevonden, een van Whirlpool en dat ze die komende week, dus in ieder geval voor de verhuisdatum komen ophangen op een tijdstip dat voor mij goed uitkomt. Mocht er nadat de goede kap over 6 weken is opgehangen nog iets zichtbaar zijn van het bevestigen van de leenkap van Whirlpool, kan ik het plafond op hun kosten laten repareren.


Ik weet niet wie er hier allemaal slechte verhalen had over de service van DMG, maar dit duidt toch echt wel op een zeer goede service!!!!!!! Hulde voor de keukenmaxx tot nu toe. Nu nog even wachten tot het definitief klaar is, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Gesloten