LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TOP keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Odie
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2005 15:30

TOP keukens

Ongelezen bericht door Odie »

Na veel speurwerk op internet en winkelbezoeken bij keukenboeren heb ik eigenlijk vooral opgestoken waar niet te kopen. Ook op dit forum staat veel info daarover. Maar ik kan vooralsnog niets vinden over TOP keukens, oa in Utrecht en Den Haag. Op het eerste gezicht ziet het er beter uit dan de rest. Heeft iemand pos. of neg. ervaringen met hun of een keuken daar gekocht? Hoe is de kwaliteit en de service? Alle info is welkom!

Bedankt,

Odie

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Welke rest ?

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door hark »

@ Eek :
Welke rest ?
Het lijkt mij dat je daar geen wiskunde voor te hoeven hebben gestudeerd...... :lol:

Wat te denken van o.a. Mandemakers, Keukenkampioen, Keukenconcurrent, Grando, Piet Klerckx, Bruijnzeel, Keukenstunter etc etc.

Odie
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2005 15:30

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door Odie »

Inderdaad!

Odie
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2005 15:30

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door Odie »

Is er nu echt niemand die iets kan zeggen over Topkeukens? Please?

Of over het merk keuken Bontempi, dat ze oa verkopen?

Groetjes,

Odie

sr
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 apr 2007 20:22

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door sr »

bontempi italiaanse bocht niet doen

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Bontempi heeft schitterende producten, maar het komt uit italië, en er zijn wel heel weinig italiaanse merken die compleet kunnen leveren wat een nederlandse keukendealer/consument verwacht.

Goh sr ook weer in de lucht?; is wel erg veel "bocht" in keukenland he!?

capricorn
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:59

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door capricorn »

Volgens mij is TOP keukens een vrij kleine keten of onderdeel van een aantal aangesloten keukenhandels die dealer zijn van importeur/leverancier Probewa (http://www.probewa.nl).
Van der Ham in Zoetermeer en van der Helm in Den Haag en TOPkeukens in de megastores Den Haag zijn daarvan dealers die de merken bontempi, nueva cocina (Jeschny) en pönnighaus leveren.

Bij van der Helm ben ik geweest en kreeg een nogal hoge prijs bij een aantal tekeningen voor de jeschny/nueva cocina (wat een spaanse keuken zou moeten zijn, hoewel jeschny weer pools klinkt), geen gespecificeerde offerte, verder wel klantvriendelijk.

Verder weet ik er maar weinig van. hoop dat je er wat aan hebt.

Odie
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2005 15:30

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door Odie »

Er is idd vrij weinig te vinden over Topkeukens. In tegenstelling tot alle klachten en ellende bij sommige andere bedrijven. Dus hopelijk is dat een goed teken!

VVDenHaag
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2007 13:21

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door VVDenHaag »

Hallo,

Wij hebben ook een Bontempi keuken gekocht (wel al in 2003) bij Topkeukens (vd Helm op de weimarstraat). Keuken is echt slecht! Kostprijs toen EUR 20.000, kasten zijn gammel, lade systeem werkt niet en de service was echt triest. Toen naar een jaar bleek dat er echt van alles mis was met de keuken kregen we het antwoord "sorry maar u heeft maar een jaar garantie".

Ik zou zelf nooit meer een keuken kopen bij TopKeukens en zeker niet bij Van der Helm, mijn indruk is dat dit een zeer slecht bedrijf is!

Hoop dat je er iets aan hebt

Cchickie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2009 12:34

Re: TOP keukens

Ongelezen bericht door Cchickie »

Topkeukens is wel een goede zaak. En is zeker GEEN onderdeel van de mandemakers-groep.

Het merk Nueva Cocina, is heel prijzig, maar wel met de hand gemaakt, kastje voor kastje. Echte kwaliteit is dit!

Bontempi keukens zijn italiaanse designkeukens, die ja veel geld kosten, maar wel goed qua kwaliteit.

Ponnighaus is een duits merk, goede kwaliteit voor het geld...
Elke kwaliteit kent zn prijs ;)

De service die je krijgt is uitstekend, het tussenbedrijf Probewa b.v zijn hele nette en juiste mensen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn!

Gesloten