Binnen een jaar na plaatsing van onze Tulp Keuken barst er een zijpaneel open, naast de vaatwasser. Onze inschatting is vanwege wateropname, als gevolg van foutieve montage.
We benaderen de keukenmonteur, de firma DKM, maar deze wijst elke verantwoording van de hand en wil niet eens komen kijken om te zien wat er aan de hand is.
De reactie die ze sturen is dat wij wel onoordeelkundig gebruik van de vaatwasser zullen hebben gemaakt en zelf de schuld zijn. En de groeten.
We hebben nu Tulp benaderd om te bemiddelen of te laten zien dat zij wél verantwoordelijkheid nemen voor hun product.
Dat doet deze keukenmonteur in elk geval niet.
Dus als je een Tulp Keuken mocht overwegen, eis dan een andere keukenmonteur!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Re: Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Als je een Pulp keuken mocht overwegen ga dan naar Tulp. Service belabberd, monteurs ,ingehuurd, lachen om Pulp en oude ontslagen, gefrustreerde medewerkers, die door Pulp als achterlijk werden behandeld, worden nu door Pulp ingezet om hun rotzooi op te knappen.
Showroompersoneel werkt inmiddels in het magazijn, magazijnmedewerkers werken in de montage en montagemedewerkers, ontslagen na een faillissement, mogen dan weer terug als receptioniste, worden dan weer op straat gezet en komen dan weer terug als showroommedewerker.
En klaag vooral niet, want voor je het weet sta je voor eeuwig op de Pulpnegeerlijst.
Showroompersoneel werkt inmiddels in het magazijn, magazijnmedewerkers werken in de montage en montagemedewerkers, ontslagen na een faillissement, mogen dan weer terug als receptioniste, worden dan weer op straat gezet en komen dan weer terug als showroommedewerker.
En klaag vooral niet, want voor je het weet sta je voor eeuwig op de Pulpnegeerlijst.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 15 mei 2007 22:26
Re: Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Onze aanvankelijke slechte ervaring met DKM, de monteur, lijken geheel te worden gecompenseerd door TULP.
Op ons schrijven werden wij direct gebeld en er is een expert van TULP komen kijken die openhartig verklaarde dat er een montagefout gemaakt moest zijn.
Er is inmiddels een afspraak gemaakt voor het plaatsen van een nieuwe zijwand in onze keuken.
Dus de kwalificatie PULP delen wij niet. De after-sales service lijkt te deugen.
Op ons schrijven werden wij direct gebeld en er is een expert van TULP komen kijken die openhartig verklaarde dat er een montagefout gemaakt moest zijn.
Er is inmiddels een afspraak gemaakt voor het plaatsen van een nieuwe zijwand in onze keuken.
Dus de kwalificatie PULP delen wij niet. De after-sales service lijkt te deugen.
Re: Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Tja, Tulp ziet nu toch dat een DKM wat voor zulke montagebedragen wil werken, geen marge/zin meer heeft om een service op te lossen.
Zolang de bedragen zo laag blijven zullen de betere monteurs er ver uit de buurt blijven.
MVG
Zolang de bedragen zo laag blijven zullen de betere monteurs er ver uit de buurt blijven.
MVG
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 15 mei 2007 22:26
Re: Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Wat een onzinnig en onprofessioneel statement. Maxx, je lijkt me iemand van DKM, want die hebben in ons geval bewezen professionaliteit niet in hun vaandel te hebben.
Ik heb de montage van onze keuken destijds zelf moeten afrekenen aan DKM en ik kan je verzekeren: voor dat bedrag moet je professioneel kunnen werken. En als je voor dat bedrag niet kunt werken, stop er dan mee en ga iets anders doen.
TULP daarentegen heeft zéér professioneel gereageerd en vandaag zelf het zijpaneel van onze keuken vervangen. TULP heeft de klacht serieus genomen en haar verantwoordelijkheid gepakt. In tegenstelling tot DKM. Ons vertrouwen in TULP is niet beschadigd, dat in DKM zeker wel.
Ik heb de montage van onze keuken destijds zelf moeten afrekenen aan DKM en ik kan je verzekeren: voor dat bedrag moet je professioneel kunnen werken. En als je voor dat bedrag niet kunt werken, stop er dan mee en ga iets anders doen.
TULP daarentegen heeft zéér professioneel gereageerd en vandaag zelf het zijpaneel van onze keuken vervangen. TULP heeft de klacht serieus genomen en haar verantwoordelijkheid gepakt. In tegenstelling tot DKM. Ons vertrouwen in TULP is niet beschadigd, dat in DKM zeker wel.
Re: Tulp Keukens, DKM keukenmonteurs
Beste Grevelingen, beter lezen!
Ik hoor allerminst bij DKM. Door montagebemiddelingskantoren als deze krijgen de uiteindelijke monteurs slecht een schijntje van wat de klant moet betalen.
Een klant geeft Tulp de opdracht tot montage, Tulp schakelt een DKM in waarna deze op zoek gaan naar de voordeligste aannemer. Bij iedere tussenstap wordt het montagebedrag verder uitgekleed. Soms krijgt een monteur van 1000,=, door de klant betaalt, zo'n 400,= om de keuken daadwerkelijk te monteren.
Mooi dat Tulp de werkzaamheden heeft opgelost. Dat siert ze.
MVG
Ik hoor allerminst bij DKM. Door montagebemiddelingskantoren als deze krijgen de uiteindelijke monteurs slecht een schijntje van wat de klant moet betalen.
Een klant geeft Tulp de opdracht tot montage, Tulp schakelt een DKM in waarna deze op zoek gaan naar de voordeligste aannemer. Bij iedere tussenstap wordt het montagebedrag verder uitgekleed. Soms krijgt een monteur van 1000,=, door de klant betaalt, zo'n 400,= om de keuken daadwerkelijk te monteren.
Mooi dat Tulp de werkzaamheden heeft opgelost. Dat siert ze.
MVG