tweede hands keukenkastje marktplaats
tweede hands keukenkastje marktplaats
Ik zoek gebruikte keukenkastjes, zoals inbouwkastje voor de kookplaat en inbouwoven op marktplaats.
Op marktplaats krijg ik dan een melding.
'Er is een nieuwe adv. voor je zoekopdracht inbouwkast oven en kookplaat. Er staat een foto bij van een keuken en ook in de titel. Als ik deze aanklik is het gewoon een huurappartement of woning met een hoge huur.
Ik vind dit misleidend. Is dit een verkapte manier om een woning te verhuren?
Op marktplaats krijg ik dan een melding.
'Er is een nieuwe adv. voor je zoekopdracht inbouwkast oven en kookplaat. Er staat een foto bij van een keuken en ook in de titel. Als ik deze aanklik is het gewoon een huurappartement of woning met een hoge huur.
Ik vind dit misleidend. Is dit een verkapte manier om een woning te verhuren?
-
Re: tweede hands keukenkastje marktplaats
Tja, als in de advertentie op MP staat dat er een inbouwkast in het huis staat, dan komt een dergelijke melding naar boven. Wellicht kunt u beter filteren en een zoekopdracht maken in een subgroep.
Snoeks, het zit hem je instellingen, zoals gezegd hierboven.
Zou de adverteerder ook niets brengen, om mensen die een stukje keuken zoeken, complete woningen aan te bieden.
Zou de adverteerder ook niets brengen, om mensen die een stukje keuken zoeken, complete woningen aan te bieden.
Nevyn
vindt dit leuk
Klopt, zoekmachines kijken naar wat je zoekt en laten deze advertenties doen zien. De adverteerder betaald voor deze zoekwoorden, die dan dit soort advertenties laten zien.
Dat is alleen niet waar dit topic over gaat. Dit gaat over een zelf ingestelde zoekopdracht en de resultaten daarvan, niet over advertenties.
Zouden potentiële klanten van een woningverhuurder zich bevinden onder mensen, die een keukenkastje zoeken?
Met de simpele zoekterm "inbouwkast oven en kookplaat" vind je dus alle advertenties waarin die zoektermen voorkomen. Dat zullen dan inderdaad vaak huurwoningen zijn, aangezien met een 'inbouwkast' in de regel bedoeld wordt een kast die in de woning is ingebouwd. En dus niet een keukenkast.
reggie2
vindt dit leuk
tjonge tjonge...je kunt wel overal een probleem van maken...
reggie2
en juliomariner
vinden dit leuk
Dat dacht ik dus ook @Pedro.
Is een Ikea Metod kast niets voor TS? Die kost nieuw 114 bij Ikea zelf maar ze staan ook tweedehands op Marktplaats.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/metod-onde ... s39269304/
https://www.ikea.com/nl/nl/p/metod-onde ... s39269304/
-
Dit zijn gewoon woorden die in de advertentietekst staan. Helemaal geen speciale zoekwoorden.