LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uniek keukens Weert voor ons uniek

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dacara

Uniek keukens Weert voor ons uniek

Ongelezen bericht door dacara »

Ik had al eerder een revieuw over de wijze van aankoop begin aug. van een luxe kookeiland keuken geplaatst en was erg benieuwd hoe het met de rest zou gaan. Dit gelet op een zeer teleurstellende ervaring bij de vorige luxe keuken, waar echt alles misging. Al met al tot en met de dag van plaatsing (ook vanwege een verbouwing in huis) erg in spanning gezeten. En eerlijk is braaf, was de wijze van aankoop met Merijn al tot volle tevredenheid gegaan... We zijn zo blij met de keuken. Het ziet er allemaal erg mooi en modern uit (we hebben een Systemat, greeploze kookeiland met een plafondafzuiging en alle apparaten in beeldpanorama geplaatst). Alles werkt, alhoewel we echt naar Neff in A'dam moeten om een keukenworkshop te volgen, zodat we meer inzicht krijgen in de uitgebreide mogelijkheden van de Stoomoven met oven en magnetron/oven combinatie. En de koffieautomaat valt letterlijk en figuuurlijk (hij mag worden gezien)ook erg in de smaak. En het gebruik van de Quooker is ook fijn. En het advies van Merijn om de wandkast "zwevend' te maken (wat we eerst niet zagen zitten) is een eye-catcher. Vooral omdat de ombouw een afwijkende kleur heeft. Het maakt dat deel van de keuken door het visuele karakter nog aansprekender.
Eind okt. werd de keuken geplaatst. 2 vriendelijke en representatieve monteurs, Chiel en Nico, plaatsten de keuken vakkundig en gaven waar nodig uitleg over de apparaten en het gebruik ervan. Chiel gaf zelfs ongevraagd een prima advies over het wel/niet aanbrengen van een plint bij de ombouw. Hartstikke top. En later op de dag kwam het blad. Uiteindelijk bleek de spoelbak niet helemaal in het blad (composiet) te passen en een legplank afwezig. Dat was alles. We waren hoe dan ook erg opgelucht. Het probleem met de spoelbak werd binnen enkele dagen opgelost, waarbij men ook de tijd nam om advies over het gebruik van het blad te geven. De legplank wordt nog opgestuurd. We krijgen veel leuke reacties van vrienden/familie, waarbij de vraag telkens aan de orde komt hoe we toch in Weert zijn uitgekomen (wonen bij Breda), omdat er binnen 30 km. al zoveel keukenzaken zijn. Vooral die hele grote M. groep. Voor ons is Uniek keukens in de totale sales (over after sales kan ik natuurlijk niets zeggen) uitzonderlijk en in de uitvoering gewoon goed geweest. Ze zijn er dus wel, gewoon goede keukenzaken. Vind het daarom ook terecht om een uitgebreide positieve revieuw op dit forum te plaatsen.

Chocomelk

Re: Uniek keukens Weert voor ons uniek

Ongelezen bericht door Chocomelk »

En hoeveel korting kreeg je omdat je dit ging plaatsen ? :wink:

dacara

Was het maar waar (geintje). Als je eens wist hoe we de vorige keuken van voor tot eind hebben ervaren, waarbij we jaren later nog de (neg.) vruchten van plukten en nu het geheel met deze keukenzaak meemaken, kan je misschien de tevredenheid begrijpen. We zijn gewoon blij dat alles goed is gegaan. That's it.
P.s.: en als het niet goed zou zijn gegaan, had ik zeker andersom een reactie geplaatst.

Deskundige77

Ongelezen bericht door Deskundige77 »

Dit ruikt naar reclame. Ik zie nu al tweede post met extreem veel positieve reacties.....raar! Er is geen enkele andere post die twee keer positieve reacties krijgt,
Ik heb het idee dat de verkopertjes het hier gewoon rustig hebben en maar eens effe op internet gaan (zou niet de eerste keer zijn),
Ik zeg: jongens gewoon blijven denken dat de consument dom is hahaha :lol:

dacara

Misschien leuk om onder overig juridisch/financieel, nu op de 3e lijst, onder de titel kosten 010notaris Rotterdam mijn kritische noot ivm de net afgeronde verbouwing (waar de keuken deel van uitmaakt) te lezen. En nee, heb vanuit de regio Rotterdam/Rijnmond werkend helemaal niks met een keukenzaak te maken (nou ja, heel heel ver weg iets dan. Een familielid werkt als chauffeur bij een grote keukenzaak). Zit zelf al tig jaar tevreden bij de overheid. Goh, wordt wat soft. Zo tevreden dat ik lijk.

En nu ophouden met je paranoide kijk op andere meningen. Get a life. :P :P

nene

Ongelezen bericht door nene »

fijn om te horen dat het dus wel goed kan gaan.
Wij wachten op onze nieuwe keuken, maar toen ik vanmiddag een
telefoontje pleegde naar "onze"keukenzaak" over de afzuigkap,
melde men ons dat de keuken gepland staat ( in hun systeem) op week
2 van 2012, Oei even schrikken op onze papieren (die wij van deze keukenzaak hebben gekregen en volgens afspraak!) staat namelijk week 50!!!
Volgende week komen de "klussers" al en zit ik dus vanaf week 48 zonder
keuken. Twee weken leken ons te overzien, maar 14weken ??????????????????????

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Twee weken leken ons te overzien, maar 14weken
Van week 50 naar week 2 is volgens mij 4 weken verschil, en geen 12.

Gesloten