| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VANCEL keuken
-
Gast
Re: VANCEL keuken
Dat het merk nog bestaat. Vancel is een frans keukenmerk dat eigenlijk nooit voet aan de grond in Nederland heeft gekregen. Dealers die in de beginjaren negentig Vancel in hun assortiment hadden, hadden toen ook Schmidt keukens in het programma opgenomen en toen Schmidt (bijna) dezelfde deuren ging produceren, werd Vancel vriendelijk bedankt.
KS
KS
-
jeewee
bedankt voor de info gast. Kun je mij misschien iets meer vertellen over de kwaliteit van Vancel?
-
Gast
Ik denk dat jet beter in de prijs/kwaliteit verhouiding kunt zien. Voor de prijs je moet betalen voor een Vancal keuken heb je betere merken! (ProNorm, Hacker/Systemat)
KS
KS
-
jeewee
Tsja, dat kan ik als leek moeilijk inschatten.
Op de offerte staat ongeveer 2000 euro als post voor :
hoge kast, paslijst hoge kast, deksel, ladenkast 2x, hoekkast incl. draaiplateau(110x65), spoelkast en achterwand, deur volledig geintegreerde vaatwasser, paslijst onderkast, constructiepaneel, plint alu ribbel, bestekinzet, grepen bovenop de deurtjes en laden gemonteerd(oude bruynzeelstijl alu), de deurtjes zijn allemaal afgewerkt met alulook op de kanten.
Kun je hier iets mee gast?
hoge kast, paslijst hoge kast, deksel, ladenkast 2x, hoekkast incl. draaiplateau(110x65), spoelkast en achterwand, deur volledig geintegreerde vaatwasser, paslijst onderkast, constructiepaneel, plint alu ribbel, bestekinzet, grepen bovenop de deurtjes en laden gemonteerd(oude bruynzeelstijl alu), de deurtjes zijn allemaal afgewerkt met alulook op de kanten.
Kun je hier iets mee gast?
-
Gast
Wat moet ik hiermee kunnen? Ik heb alleen je vraag beantwoord omtrend het keukenmerk. Verders wil ik niets mee!
KS
KS
-
jeewee
sorry hoor, ik was even in de veronderstelling dat je er misschien iets meer in zat, toch nog bedankt voor eerdere info
-
Kzin
Bijkomend probleem :het afhandelen van problemen gaat ook met de franse slag. Wees niet verbaasd als je 6 tot 8 weken moet wachten op een nieuw deurtje als je bv een schade hebt aan je nieuwe keuken. Ook de importeur blinkt niet uit in klantvriendelijkheid. 
-
kzin
Op zich niet heel raar: hoge kast eur 600, carroussel 700 tot 800 , laden kast 400, dan ben je al rap op weg naar de 2000 (globaal dan he)
Geplaatst op 10 Mrt 2005 09:58 door jeewee
Tsja, dat kan ik als leek moeilijk inschatten.
hoge kast, paslijst hoge kast, deksel, ladenkast 2x, hoekkast incl. draaiplateau(110x65), sp
-
marcel68
Vancel is een onderdeel van Schidt keukens, is eigenlijk gewoon hetzelfde maar wordt onder een andere naam op de markt gebracht.
De kwaliteit is prima, het is zelfs één van de weinige erken die een korpus gebruiken van 19 mm dik en niet zoals vrijwel alle merken die 16 mm gebruiken. Tevens zijn de kasten binnen en buiten in kleur wat absoluut een verzorgde uitstraling geeft.
De uitleverkwaliteit is bij dit merk zeer hoog vrijwel altijd compleet en onbeschadigd.
U kunt dit merk met een gerust hart kopen (mits nauurlijk bij de goede aanbieder)
Succes
De kwaliteit is prima, het is zelfs één van de weinige erken die een korpus gebruiken van 19 mm dik en niet zoals vrijwel alle merken die 16 mm gebruiken. Tevens zijn de kasten binnen en buiten in kleur wat absoluut een verzorgde uitstraling geeft.
De uitleverkwaliteit is bij dit merk zeer hoog vrijwel altijd compleet en onbeschadigd.
U kunt dit merk met een gerust hart kopen (mits nauurlijk bij de goede aanbieder)
Succes
-
Gast
Je kan kiezen voor een fijne verdichtig van 16mm of een grovere verdichting van 19mm. Het zegt niets dat die 19mm beter van kwaliteit is. Sterker nog een scharnier zal het op termijn beter uithouden in de 16mm door de fijnere persing.