hallo, net geregistreerd, maar lees l langer mee hier...
wat ik me afvraag, zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met een keuken kopen een veiling ?
hoe ga je te werk ? de maten kloppen (in ons geval) nooit en het is een heel gepuzzel.. , kun je evt. nog elementen bij kopen ? ( uiteraard zelfde merk..)
Alle info is welkom !
Als een showroomkeuken in 1 keer past dan kun je vaak een goede deal maken. Als dit niet het geval is en je moet aanvullingen kopen dan ben je meestal aan de goeden overgeleverd.
Vaak moet je de hoofdprijs betalen omdat je de bewuste materialen toch nergens anders kunt kopen. Kijk daarmee uit en vergelijk verschillende offertes!!
Als je een paar centimeter tekort komt kun je nog overwegen om de wanden aan te passen met bijvoorbeeld een voorzetwandje o.i.d.
Ook moet je op een veiling uitkijken. Het is niet alleen de prijs van de keuken. Vaak zijn er ook veilingkosten + btw te betalen.
Ik heb veilingen meegemaakt waar de keukens ogenschijnlijk voor lage prijzen werden verkocht, maar als je dan de kosten er bij optelt had men net zo goed een nieuwe keuken kunnen kopen.